تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۳۲
کد خبر : 61697

۸۰ میلیون دستگاه از گجت های پوشیدنی هواوی در سال جاری به فروش رسیده است

۸۰ میلیون دستگاه از گجت های پوشیدنی هواوی در سال جاری به فروش رسیده است

۸۰ میلیون دستگاه از گجت های پوشیدنی هواوی در سال جاری به فروش رسیده استبه گفته مدیر ارشد عملیاتی هواوی، در سال جاری میلادی حدود ۸۰ میلیون دستگاه از گجت های پوشیدنی هواوی در سراسر جهان به فروش رسیده اس..

۸۰ میلیون دستگاه از گجت های پوشیدنی هواوی در سال جاری به فروش رسیده است

به گفته مدیر ارشد عملیاتی هواوی، در سال جاری میلادی حدود ۸۰ میلیون دستگاه از گجت های پوشیدنی هواوی در سراسر جهان به فروش رسیده است.

هواوی که یکی از فعال‌ترین و محبوب ترین برندها در بازار گجت های پوشیدنی محسوب می‌شود، محصولات متنوعی را با طراحی و کیفیت سطح بالا و قابلیت‌ها و ویژگی‌های کاربردی به بازار عرضه می‌کند. این شرکت بزرگ چینی با محصولات جذاب خود به آمار فروش بسیار بالایی دست پیدا کرده و جایگاه خوبی را در این بخش از بازار به خود اختصاص داده است.

هواوی در هفته‌ای که گذشت، یک مراسم بزرگ را برگزار کرد و از جدیدترین محصولات خود پرده برداشت. محصولاتی که در این رویداد هواوی معرفی شدند شامل تبلت هیبریدی MateBook E با سیستم عامل ویندوز ۱۱، ساعت هوشمند واچ جی تی رانر مخصوص ورزشکاران و دوندگان، هدست واقعیت مجازی VR Glass 6DOF، کامپیوتر آل این وان میت استیشن ایکس سیلور و نسخه خاص و لوکس گوشی تاشوی میت ایکس ۲ بودند.

فروش بالای گجت های پوشیدنی هواوی در بازار

علاوه بر محصولاتی که در این مراسم معرفی شدند، هواوی اطلاعاتی درباره وضعیت بازار خود در حوزه‌های مختلف به خصوص در بازار محصولات پوشیدنی نیز ارائه داد. هی گانگ، مدیر ارشد عملیاتی هواوی در این مراسم اعلام کرد این شرکت موفق شده ۸۰ میلیون دستگاه گجت پوشیدنی را در سال جاری میلادی به فروش برساند. وی همچنین اظهار کرد هواوی در بازار دستگاه‌های پوشیدنی گروه مچ بند در چین رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

این شرکت بزرگ چینی هم‌اکنون بیش از ۳۲۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و تعداد کاربرهای فعال ماهانه در برنامه کاربردی سلامت ورزشی آن به ۸۳ میلیون نفر رسیده است. قطعا پشتوانه فنی و قابلیت‌های بالای گجت های پوشیدنی هواوی دلیل اصلی این محبوبیت زیاد و توجه بالای کاربران به این دستگاه‌ها بوده است. هواوی در حال همکاری با بیش از ۶۰ موسسه تحقیقاتی برای انجام تحقیقات سلامتی در زمینه‌های مختلف مانند تنفس، سلامت قلب، پدیده آپنه (ایست موقتی تنفس در زمان خوابیدن)، سلامت عروق، سلامت زنان و موارد دیگر است و هم‌اکنون بیش از ۵ میلیون کاربر به اکوسیستم تحقیقاتی Huawei Research محلق شده‌اند.

گجت های پوشیدنی هواوی

هی گانگ در ادامه گفت دستگاه های پوشیدنی هوشمند هواوی در آینده به پنج گروه مختلف تقسیم خواهند شد که شامل گروه فناوری هوشمند، گروه دنبال کننده مد، مراقبت‌های بهداشتی، همه جانبه کلاسیک و دستگاه‌های مخصوص کاربران حرفه‌ای می‌شوند.

با توجه به مسیری که این شرکت بزرگ چینی در بازار دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند در حال طی کردن است، می‌تواند آینده روشن‌تری را برای محصولات این برند در بازار پیش‌بینی کرد. با سیاست‌گذاری‌های جدید هواوی، محصولات پوشیدنی این شرکت با هدف‌گذاری هوشمندانه‌تری به بازار عرضه می‌شوند و به این ترتیب شاهد عرضه محصولات متناسب‌تر و هماهنگ‌تر برای علاقه‌مندان به هر گروه خواهیم بود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.