تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
کد خبر : 610282

الناز سخائیان، اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران

الناز سخائیان، اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران
الناز سخائیان، به عنوان اولین مدیر ایرانی، در اوایل سال ۱۴۰۳ به عنوان مدیر عامل شرکت نستله ایران منصوب شد.

الناز سخائیان، به عنوان اولین مدیر ایرانی، در اوایل سال ۱۴۰۳ به عنوان مدیر عامل شرکت نستله ایران منصوب شد. او فارغ‌التحصیل رشته داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دارای مدرک مدیریت کسب‌وکار (MBA) از سازمان مدیریت صنعتی است. الناز سخائیان به مدت تقریبی دو دهه در شرکت‌های داروسازی داخلی و بین‌المللی و همچنین در حوزه FMCG فعالیت داشته است. او اولین زن ایرانی است که به این سمت منصوب می‌شود.

الناز سخائیان از سال ۱۴۰۰ وارد شرکت نستله ایران شد و در طول این مدت، بخش تغذیه این شرکت را مدیریت می‌کرد. با توجه به تجربیات موفق در زمینه تغذیه در نستله ایران، او به عنوان مدیر عامل شرکت منصوب شد. هدف اصلی او در این سمت، ارائه محصولات با کیفیت سوییسی به مصرف کنندگان ایرانی، انتقال تکنولوژی و گسترش خطوط تولید در ایران است. قبل از او، راجر فرای و جوزپه کارلا به عنوان مدیر عامل شرکت نستله ایران فعالیت می‌کردند و هر دوی آنان تابعیت خارجی داشتند.

درباره اهداف و اولویت‌های شرکت نستله، الناز سخائیان اظهار داشت: “تلاش ما در نستله برای ایجاد ارزش مشترک در جوامعی که در آن فعالیت می‌کنیم، ادامه خواهد داشت. ما به خلق ارزش برای مصرف کنندگان متعهدیم و ارزش‌های نستله شامل احترام، صداقت با مصرف‌کنندگان، ایده‌پذیری، حفاظت از محیط زیست و توجه به نسل‌های آینده است. ما برای رسیدن به این اهداف، محیط کاری متنوع و برابری را فراهم می‌کنیم و زنان را به عنوان بخش جدایی‌ناپذیری از فرهنگ شرکت، ترغیب به مشارکت و پیشرفت می‌کنیم و هر روز در این راستا تلاش می‌کنیم.”

شرکت نستله بیش از ۱۵۵ سال است که در زمینه بهبود کیفیت زندگی افراد، خانواده‌ها و جوامع، و همچنین ساخت آینده‌های سالمتتر فعالیت می‌کند. این شرکت در ایران از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را با ارائه محصولات غذای کودک آغاز کرده و در سال‌های بعد نیز با ارائه شیرخشک، پودر قهوه فوری و بیسکوییت در کنار مصرف کننده‌های ایرانی حضور داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.