تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر : 609955

پیش بینی قیمت شیبا اینو؛ خلاصه نظرات تحلیلگران را بخوانید!

پیش بینی قیمت شیبا اینو؛ خلاصه نظرات تحلیلگران را بخوانید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه پس از چند هفته کاهش قیمت، شیبا اینو (SHIB) در هفته گذشته حدود ۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. این افزایش باعث شده که برخی از تحلیلگران، آینده‌ای درخشان را برای این ارز دیجیتال پیش‌بینی کنند. یکی از این تحلیلگران با نام مستعار SHIB KNIGHT بر این باور است که

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از چند هفته کاهش قیمت، شیبا اینو (SHIB) در هفته گذشته حدود ۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. این افزایش باعث شده که برخی از تحلیلگران، آینده‌ای درخشان را برای این ارز دیجیتال پیش‌بینی کنند.

یکی از این تحلیلگران با نام مستعار SHIB KNIGHT بر این باور است که شیبا اینو یک سطح مقاومتی مهم را پشت سر گذاشته است. او همچنین معتقد است که اخیراً سرمایه‌گذاران به انباشت شیبا پرداخته‌اند و افزایش تقاضا برای خرید این ارز دیجیتال، می‌تواند منجر به افزایش قابل توجه قیمت آن در آینده شود.

تحلیلگر دیگری به نام Xanrox پیش‌بینی کرده است که شیبا اینو در اواخر سال جاری افزایش قیمت قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد. او سطح ۰.۰۰۰۰۲۲۴۹ مطابق با فیبوناچی اصلاحی ۰.۶۱۸ را به عنوان یک سطح عالی برای خرید این ارز دیجیتال معرفی کرده است.

تحلیلگران دیگری نیز با توجه به قدرت بالای شیبا اینو در ابتدای سال، افزایش قیمت‌های سه رقمی را برای آن متصور هستند.

در مقابل، برخی دیگر از تحلیلگران با احتیاط بیشتری به آینده شیبا اینو نگاه می‌کنند و افزایش ۴۰ درصدی قیمت را محتمل‌تر می‌دانند.

اجرای موفقیت‌آمیز توکن‌سوزی شیبا و پیشرفت فزاینده بلاکچین لایه ۲ شیباریوم از جمله عوامل تأثیرگذار بر افزایش قیمت شیبا اینو به شمار می‌روند.

طبق گزارش CryptoPotato نرخ توکن‌سوزی شیبا در روز ۲۱ مارس، ۵۰۰ درصد افزایش یافته است. همچنین، تعداد کل تراکنش‌ها در شبکه شیباریوم از مرز ۴۰۰ میلیون تراکنش عبور کرده است. این دو اتفاق می‌توانند نشانه‌های مثبتی برای آینده شیبا اینو باشند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پیش بینی قیمت شیبا اینو؛ خلاصه نظرات تحلیلگران را بخوانید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.