تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر : 609959

افزایش سرسام‌آور میم‌کوین‌های توهین‌آمیز و نژادپرستانه! جامعه سولانا واکنش نشان داد!

افزایش سرسام‌آور میم‌کوین‌های توهین‌آمیز و نژادپرستانه! جامعه سولانا واکنش نشان داد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه سولانا، پلتفرم پیشرو بلاک‌چین، با هجوم میم کوین‌های مضحک، توهین‌آمیز و نژادپرستانه مواجه شده است. افراد ناشناس با سوءاستفاده از قابلیت ساخت توکن در سولانا، هزاران توکن با نام‌هایی حاوی اصطلاحات نژادپرستانه و یهودستیزانه ایجاد کرده‌اند. برخی از این توکن‌ها نیز حاوی الفاظ ضدچینی و محتوای توهین‌آمیز عمومی بوده‌اند.این اقدام با

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سولانا، پلتفرم پیشرو بلاک‌چین، با هجوم میم کوین‌های مضحک، توهین‌آمیز و نژادپرستانه مواجه شده است. افراد ناشناس با سوءاستفاده از قابلیت ساخت توکن در سولانا، هزاران توکن با نام‌هایی حاوی اصطلاحات نژادپرستانه و یهودستیزانه ایجاد کرده‌اند.

برخی از این توکن‌ها نیز حاوی الفاظ ضدچینی و محتوای توهین‌آمیز عمومی بوده‌اند.این اقدام با محکومیت شدید جامعه سولانا و اکوسیستم کریپتو روبه‌رو شده است.

آناتولی یاکوونکو (Anatoly Yakovenko)، مدیرعامل سولانا نیز این روند را به شدت محکوم کرده است. سرویس DEX Screener که فعالیت توکن‌ها در بلاک‌چین‌های مختلف از جمله سولانا را دنبال می‌کند، اعلام کرده است که در حال بررسی سیاست‌های خود برای مقابله با این روند است.

این شرکت اعلام کرده است که قصد کنترل محتوای درون شبکه را ندارد اما به طور قطع در جهت گسترش نفرت فعالیت نمی‌کند. در حالی که DEX Screener پیش‌تر شاهد انبوهی از این توکن‌های توهین‌آمیز بود، در حال حاضر تعداد کمی از آنها در صفحه اصلی این پلتفرم دیده می‌شوند.

جالب توجه است که توکن‌های مضحکی که در جهت مقابله با محتوای نفرت‌آمیز ایجاد شده‌اند، مانند “نژادپرستی را در سولانا متوقف کنید” و “به DEX Screener فحش بدهید” در حال حاضر در این پلتفرم ترند شده‌اند.

بازار ارزهای دیجیتال ماه‌ها است که درگیر تب‌وتاب توکن‌های مضحک است. افزایش شدید قیمت توکن‌هایی مانند BONK و WIF یکی از دلایل اصلی این پدیده است. کارمزدهای پایین و سرعت بالای تراکنش‌ها در سولانا، این بلاک‌چین را به بستری محبوب برای تجارت توکن‌های مضحک تبدیل کرده است.

گزارش‌های اخیر SolanaFM نشان می‌دهد که روزانه بیش از ۲۰ هزار توکن جدید در شبکه سولانا ایجاد می‌شود. کارمزد بسیار پایین تراکنش‌ها در سولانا، نسبت به سایر بلاک‌چین‌ها موجب این امر شده است.

برای مثال، متوسط کارمزد تراکنش در اتریوم بیش از ۹ دلار و در سولانا معمولاً کسری از یک سنت هزینه دارند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته افزایش سرسام‌آور میم‌کوین‌های توهین‌آمیز و نژادپرستانه! جامعه سولانا واکنش نشان داد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 20 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.