تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر : 609953

ارزهای دیجیتال پیشنهادی هوش مصنوعی برای سبد سرمایه‌گذاری سال ۲۰۲۴!

ارزهای دیجیتال پیشنهادی هوش مصنوعی برای سبد سرمایه‌گذاری سال ۲۰۲۴!

زمان مطالعه: 2 دقیقه وبسایت Finbold از سه هوش مصنوعی پیشرفته ChatGPT-۴ Turbo OpenAI، Claude ۳ Opus Antrhopic و Grok xAI خواسته است تا برای سال ۲۰۲۴ سبدهای پیشنهادی ارز دیجیتال بسازند. جالب اینجا است که هر سه هوش مصنوعی‌ بر اهمیت بیت‌کوین و اتریوم به عنوان دارایی‌های اصلی در یک سبد ایدئال رمزارز تأکید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

وبسایت Finbold از سه هوش مصنوعی پیشرفته ChatGPT-۴ Turbo OpenAI، Claude ۳ Opus Antrhopic و Grok xAI خواسته است تا برای سال ۲۰۲۴ سبدهای پیشنهادی ارز دیجیتال بسازند.

جالب اینجا است که هر سه هوش مصنوعی‌ بر اهمیت بیت‌کوین و اتریوم به عنوان دارایی‌های اصلی در یک سبد ایدئال رمزارز تأکید کرده‌اند. درصد تخصیص بیت‌کوین در تمامی پیشنهادها ۴۰ درصد بوده و تخصیص اتریوم در پیشنهادهای ChatGPT و گروک، ۳۰ درصد و در پیشنهاد کلود، ۲۵ درصد است.

علاوه بر این، هر سه هوش مصنوعی، ارزهای دیجیتال سولانا (SOL)، چین ‌لینک (LINK) و پولکادات (DOT) را با درصدهای مختلفی در سبدهای پیشنهادی خود گنجانده‌اند.

سبد ChatGPT ۴ با تمرکز بر تنوع، تحقیق و تعدیل شامل بایننس کوین (BNB)، کاردانو (ADA)، سولانا و پولکادات، هر کدام ۵ درصد، چین ‌لینک به میزان ۳ درصد و سایر آلت‌کوین‌ها و فناوری‌های نوظهور، ۲ درصد است.

پیشنهاد Claude ۳ شباهت‌هایی به پیشنهاد ChatGPT ۴ دارد و بایننس کوین و کاردانو را نیز در سبد خود جای می‌دهد. اما وزن کاردانو در این سبد ۱۰ درصد و وزن چین‌ لینک ۵ درصد است.

این هوش مصنوعی همچنین بر اهمیت مدیریت ریسک سرمایه‌گذار و تحقیقات کامل تأکید می‌کند. در نهایت، هوش مصنوعی Grok متعلق به ایلان ماسک با تمرکز بر رمزارزهای پایه با مبنای قوی، توسعه فعال و کاربرد در دنیای واقعی، BNB و کاردانو را حذف و یونی‌سواپ (UNI) را به سبد خود اضافه می‌کند.

این هوش مصنوعی برای چین‌لینک و پولکادات ۱۰ درصد اختصاص داده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ارزهای دیجیتال پیشنهادی هوش مصنوعی برای سبد سرمایه‌گذاری سال ۲۰۲۴! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 36 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.