تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
کد خبر : 69930

۷ مورد از بهترین گوشی های مقرون به صرفه بازار، به غیر از آیفون SE 3

۷ مورد از بهترین گوشی های مقرون به صرفه بازار، به غیر از آیفون SE 3

۷ مورد از بهترین گوشی های مقرون به صرفه بازار، به غیر از آیفون SE 3در این متن نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه بازار که ارزش خرید بالایی دارند. تمامی این محصولات قیمتی کمتر..

۷ مورد از بهترین گوشی های مقرون به صرفه بازار، به غیر از آیفون SE 3

در این متن نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه بازار که ارزش خرید بالایی دارند. تمامی این محصولات قیمتی کمتر از ۴۰۰ دلار دارند.

آیفون SE 3 محصولی باارزش است. این گوشی، در حقیقت همان آیفون ۱۳ است که درون بدنه قدیمی آیفون ۸ قرار دارد. بنابراین، به جز چندین قابلیت پریمیوم و تجملاتی و حذف دو دوربین در پشت، این محصول عملا همان عملکرد آیفون ۱۳ را با قیمتی بسیار مناسب‌تر در اختیارمان قرار می‌دهد. با این وجود، ممکن است شما به یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ‌تر، رابط کاربری پویاتر و یا تعداد دوربین‌های بیشتر نیاز داشته باشید.

در این صورت، باید به سراغ گزینه‌های اندرویدی متعدد بازار و یا آیفون‌های قدیمی‌تر بروید. پیش از این کار، تا ادامه این متن با گجت نیوز همراه باشید تا با هم به معرفی تعدادی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه بازار بپردازیم که با قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار خود، جایگزین‌های ایده آلی برای آیفون SE به شمار می‌روند.

بهترین گوشی های مقرون به صرفه بازار

پیکسل ۵a 5G

بهترین گوشی های مقرون به صرفه بازار

پیکسل ۵a برای دنیای اندروید همان نقشی را دارد که آیفون SE برای محصولات اپل ایفا می‌کند. این گوشی در واقع نسخه ضعیف‌تر پرچمداران گوگل به شمار می‌رود که قیمت مناسب‌تری دارد. این پیکسل‌ها دوربین‌های فوق العاده ای داشته و از صفحه نمایش امولد بهره می‌برند. پیکسل ۵a یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی دارد و از چینش دوگانه دوربین در پشت استفاده می‌کند.

به عقیده بسیاری کاربران، پیکسل ۵a بهترین دوربین را در میان تمام محصولات زیر ۵۰۰ دلار بازار در اختیار دارد. همچنین با وجود اینکه برخی قابلیت‌های پریمیوم نظیر صفحه نمایش با نرخ بازیابی بالا و یا لنزهای با بزرگنمایی نوری در این محصول غایب هستند، پیکسل ۵a همچنان یکی از ارزشمندترین گوشی‌های اندرویدی بازار به شمار می‌رود. در کنار همه این موارد باید در نظر داشت که این گوشی، محصول مستقیم گوگل است. بنابراین می‌توان انتظار داشت که تا مدت‌های طولانی، تمامی آپدیت‌های امنیتی و بروزرسانی‌های نرم افزاری اندروید، به سرعت برای این محصول نیز عرضه شود.

موتو جی استایلوس

گوشی موتو جی استایلوس

موتو جی استایلوس در واقع نسخه توانمندتری از گوشی محبوب موتو جی پاور است. همان گونه که از نامگذاری گوشی پیداست، این محصول به همراه یک قلم استایلوس روانه بازار می‌شود و جایگزینی ارزان قیمت برای گلکسی نوت و گلکسی اس اولترا به شمار می‌رود.

آنچه این موتو جی استایلوس را به یک محصول خاص تبدیل می‌کند، ارزش آن در برابر قیمت ۳۰۰ دلاری است. در ازای این ۳۰۰ دلار، شما به یک صفحه نمایش تمام اچ دی ۶.۸ اینچی دسترسی خواهید داشت که نرخ بازیابی ۹۰ هرتزی دارد. علاوه بر این، یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، در کنار دوربین اصلی قدرتمند ۵۰ مگاپیکسلی دیگر مشخصات این محصول به شمار می‌روند. همچنین، رابط کاربری این محصول موتورولا، تجربه ای بسیار نزدیک به اندروید خالص را ارائه می‌دهد و از این حیث نیز در مقایسه با بسیاری رقبا، برگ برنده را در اختیار دارد.

گلکسی A32 5G

بهترین گوشی های مقرون به صرفه بازار

محبوبیت گوشی‌های ارزان قیمت با قابلیت ۵G روز به روز در حال افزایش است و گوشی گلکسی A32 5G یکی از مهم‌ترین محصولات بازار در این حوزه به شمار می‌رود. این گوشی ۳۰۰ دلاری از صفحه نمایشی ۶.۵ اینچی بهره می‌‌برد و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.‌همچنین نرخ بازیابی صفحه نمایش این گوشی هم ۹۰ هرتز است.

در گذشته، یکی از مهم‌ترین دلایل برای نخریدن محصولات میان رده و اقتصادی سامسونگ، چرخه آپدیت کند آن‌ها بود. با این حال، سامسونگ در سال‌های اخیر توجه ویژه ای به این موضوع داشته و اعلام کرده که گلکسی A32 5G سه سال بروزرسانی‌های اندروید و چهار سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. این امر البته قابل قیاس با استانداردهای اپل نیست؛ اما در شمار یکی از بهترین‌ها در دنیای اندروید قرار می‌گیرد.

تنها نقطه ضعف این محصول سامسونگ را می‌توان صفحه نمایش آن دانست که تعجب برانگیز است! چراکه محصولات این کمپانی همواره به داشتن نمایشگرهای فوق العاده معروف بوده اند. با این حال اگر با صفحه نمایش ۷۲۰p مشکلی ندارید، گلکسی A32 5G یکی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه بازار برای شماست.

موتو جی پاور

موتو جی پاور

قیمت گوشی موتو جی پاور تنها ۲۰۰ دلار است و در این کلاس قیمتی، محصولی کم رقیب به نظر می‌رسد. این گوشی از تراشه‌های هلیو F37 مدیاتک استفاده می‌کند و ۴ گیگابایت رم و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات آن هستند.

البته خرید یک گوشی ۲۰۰ دلار مشخصا به معنای چشم پوشی از برخی ویژگی‌ها نیز خواهد بود. نمونه آن، صفحه نمایش است. نمایشگرهای موتور جی پاور اندازه ای ۶.۵ اینچی دارند و نرخ بازیابی در آن‌ها ۹۰ هرتز است. با این حال، رزولوشن ۷۲۰p آن‌ها، برای محصولی در سال ۲۰۲۲ چندان ایده‌آل به نظر نمی‌رسد. با این حال، بدون در نظر گرفتن رزولوشن نسبتا پایین صفحه نمایش، این گوشی محصولی باارزش تلقی می‌شود که ارزش خرید فوق العاده ای دارد.

وان پلاس نورد N200 5G

وان پلاس نورد N200

یکی دیگر از بهترین گوشی های مقرون به صرفه بازار، محصولی از وان پلاس است. فعالیت وان پلاس در بازار گوشی‌های هوشمند اکنون دیگر تنها به پرچمداران محدود نیست و محصولات میان رده بازار را هم شامل می‌شود. عملکرد موفق محصولات خانواده نورد این کمپانی نیز به خوبی گویایی رویکرد صحیح این کمپانی چینی است.

وان پلاس نورد N200 5G گوشی هوشمندی با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰p است که نرخ بازیابی ۹۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. این گوشی همچنین یکی از محدود اسمارتفون‌های اقتصادی بازار به شمار می‌رود که از نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری وان پلاس نورد جدید ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت است و شارژ سریع آن با نرخ ۱۸ وات انجام می‌پذیرد. همچنین، تراشه‌های توانمند اسنپدراگون ۴۸۰، چهار گیگابایت رم و چینش سه گانه دوربین (حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار دو حسگر دو مگاپیکسلی) هم از دیگر مشخصات این محصول به شمار می‌روند.

تی سی ال ۱۰ ۵G UW

بهترین گوشی های مقرون به صرفه بازار

شاید از مشاهده یک محصول با برند تی سی ال در این لیست تعجب کنید. با این وجود، TCL در سال‌های اخیر محصولات اقتصادی فوق العاده ای را روانه بازار کرده است و یکی از بهترین‌های این کمپانی هم تی سی ال ۱۰ ۵G UW است.

این گوشی میان رده اقتصادی از تراشه‌های اسنپدراگون ۷۶۵G کوالکام استفاده می‌کند و قادر به پشتیبانی از ۵G است. علاوه بر این، شش گیگابایت رم، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات این گوشی هستند. علاوه بر این، صفحه نمایش TCL 10 5G UW هم ۶.۵ اینچی است و رزولوشن تمام اچ دی دارد. البته علیرغم این اندازه و رزولوشن، نمایشگر این گوشی کمی تار است!

آیفون XR یا آیفون ۱۱ ریفربیش شده

بهترین گوشی های مقرون به صرفه بازار

محصولات ریفربیش شده اپل، تقریبا یک محصول نو به شمار می‌روند که با قیمتی بسیار پایین‌تر در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، قیمت آیفون XR یا آیفون ۱۱ ریفربیش شده نزدیک به ۴۳۰ دلار است که قیمتی فوق العاده برای یک گوشی اپل به حساب می‌رود.

بنابراین، در صورتی که مایل به خرید یک آیفون ارزان قیمت هستید و به هر دلیلی آیفون SE را دوست ندارید، می‌توانید خرید این دو گوشی را در نظر بگیرید. البته تراشه A15 به کار رفته در آیفون اس ای، قدرتمندتر از تراشه A13 آیفون ۱۱ است. با این حال، آیفون ۱۱ صفحه نمایشی ۶.۱ اینچی دارد و از حسگرهای فیس آیدی، دو دوربین در عقب و قابلیت تصویربرداری حرفه ای در شب بهره می‌برد؛ قابلیت‌هایی که آیفون اس ای ۲۰۲۲ فاقد آن‌هاست!

به نظر شما جای چه محصول دیگری در این لیست خالی است؟ پیشنهادات خود در خصوص دیگر محصولات مقرون به صرفه بازار را با ما در میان بگذارید.

منبع :lifehackerمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.