تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 64148

۱۰ ارز دیجیتال برتر که می توانند در سال ۲۰۲۲ به بالاترین حد خود برسند

۱۰ ارز دیجیتال برتر که می توانند در سال ۲۰۲۲ به بالاترین حد خود برسند

۱۰ ارز دیجیتال برتر که می توانند در سال ۲۰۲۲ به بالاترین حد خود برسند سال ۲۰۲۲ کدام رمز ارزها رشد بیشتری خواهند داشت؟ در این نوشتار به معرفی ۱۰ ارز دیجیتال برتر سال ۲۰۲۲ که احتمالا رشد بالا..

۱۰ ارز دیجیتال برتر که می توانند در سال ۲۰۲۲ به بالاترین حد خود برسند

سال ۲۰۲۲ کدام رمز ارزها رشد بیشتری خواهند داشت؟ در این نوشتار به معرفی ۱۰ ارز دیجیتال برتر سال ۲۰۲۲ که احتمالا رشد بالایی دارند می پردازیم.

افزایش تعداد ارزهای دیجیتال در عصر کنونی امری اجتناب ناپذیر است زیرا مردم نظاره‌گر تغییرات گسترده بازار طی دهه گذشته بوده‌اند. بیت کوین به عنوان آزمایشی برای سبد سرمایه گذاران تبدیل به طبقه دارایی جدید و نوعی طلای دیجیتالی شد.

رفع مسئولیت

سرمایه گذاری در تمام بازارها، از بورس و فلزات گرانبها مثل طلا گرفته تا ارزهای دیجیتال همراه با ریسک است. این مطلب به هیچ عنوان به معنی توصیه گجت نیوز به سرمایه گذاری نیست و شما باید بعد از تحقیقات کافی و با مسئولیت شخصی اقدام به سرمایه گذاری کنید. موارد مندرج در این مقاله، صرفا نتیجه تحقیق و تحلیل بازار بوده و نویسنده و وب سایت گجت نیوز هیچگونه مسئولیتی در قبال سرمایه گذاری افراد و سود و زیان احتمالی آنها، به عهده ندارد.

۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار در سال ۲۰۲۲

سرمایه گذاران بازار رمز ارزها، طی سال‌های اخیر سودهای کلانی از این بازار پر رنوق کسب کرده‌اند. با توجه به شرایط این بازار در سال ۲۰۲۱، بیت کوین و اتریوم به یک اندازه رشد کردند و به دنبال این دو ارز دیجیتال، آلت کوین‌های بسیاری برای اولین بار طعم دلنشین موفقیت را چشیدند.

ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ پتانسیل بیشتری نسبت به سال ۲۰۲۱ برای رشد و پیشرفت دارند. در سال جدید هزاران رمز ارز وارد بازار خواهند شد تا توجه سرمایه گذاران دنیای کریپتوها را به خود جلب کنند. در این نوشتار به معرفی ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار که مستعد رشد در سال ۲۰۲۲ هستند، خواهیم پرداخت.

بیت کوین

بیت کوین (پادشاه ارزهای دیجیتال) همچنان یکی از محبوبترین رمز ارزهای بازار محسوب می‌شود و بر سایر ارزهای دیجیتال تاثیر بسزایی می‌گذارد. بیت کوین یک رمز ارز پایه‌ای و اصلی است که ایجاد و راه اندازی آن در سال ۲۰۰۹، جنبش عظیمی در بازار رمز ارزها بوجود آورد.

سرمایه گذاران پس از دیدن رشد این رمز ارز به این نتیجه رسیدند که بیت کوین یکی از ده ارز دیجیتال برتر بازار است که می‌تواند در سال ۲۰۲۲ به بالاترین حد خود برسد.

اتریوم

اتریوم یک پلتفرم غیرمتمرکز است که امکان ایجاد قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز را بدون هرگونه مشکل، کلاهبرداری، کنترل یا دخالت شخص ثالث می‌دهد. هدف این ارز دیجیتال ایجاد مجموعه‌ای غیرمتمرکز از محصولات مالی است که هر کسی در جهان بدون در نظر گرفتن ملیت، قومیت و مذهب بتواند آزادانه به آن دسترسی داشته باشد. سرمایه گذاران بازار کریپتو انتظار دارند اتریوم بتواند جای بیت کوین را بگیرد و به عبارتی آن را تصاحب کند.

بایننس کوین

10 ارز دیجیتال برتر

بایننس کوین ارز دیجیتالی است که توسط صرافی بایننس منتشر می‌شود و با نماد BNB می‌توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. این رمز ارز ابتدا روی سیستم بلاک چین اتریوم و با استاندارد ERC 20 اجرا می‌شد اما هم اکنون بر روی بلاک چین اختصاصی خودش کار می‌کند.

خوشبختانه بایننس کوین با هر دستگاهی سازگاری دارد و به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد تا با خیال راحت به معامله بپردازند. این دومین رمز ارزی است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ به بالاترین سقف قیمتی خود برسد.

پولکادات

10 ارز دیجیتال برتر

پولکادات (DOT) یک ارز دیجیتال مبتنی بر اثبات سهام است که هدف آن ارائه قابلیت همکاری در میان سایر بلاک چین‌ها است. پروتکل این رمز ارز طوری طراحی شده تا بتواند به انواع بلاک چین‌های بامجوز و بدون مجوز و نیز اوراکل‌ها متصل شود و شرایطی را برای همکاری تمامی آنها زیر یک سقف فراهم کند. جزء اصلی پولکادات یا زنجیره اصلی آن (زنجیره Relay) است که امکان همکاری شبکه‌های مختلف را فراهم می‌نماید.

سولانا

سولانا یکی از برترین ارز دیجیتال‌های کنونی است که می‌تواند در سال ۲۰۲۲ رکوردهای جدیدی بزند و سودهای سرشاری برای دارندگان آن به دنبال داشته باشد. این رمز ارز به خاطر برخورداری از سیستم بلاک چین سودمند، سریع و مقاومی که دارد در جهان شناخته شده است.

انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۲ شاهد افزایش قیمت پایدار این ارز دیجیتال باشیم و آینده امیدوارکننده‌ای را پیش روی سرمایه گذاران قرار دهد. سولانا در سال ۲۰۲۱ بهترین عملکرد ممکن را داشته و به واسطه سایر آلت کوین‌ها توانسته جایگاه پنجم بازار رمز ارزها را از آنِ خود کند.

کاردانو

کاردانو (ADA) یک رمز ارز مبتنی بر پروتکل اثبات سهام است که توسط مهندسان، ریاضیدان‌ها و کارشناسان دنیای کریپتوها پایه گذاری شده است. این پروژه توسط چارلز هاسکینسون، یکی از پنج عضو موسس اولیه اتریوم راه اندازی شد.

هاسکینسون پس از اختلاف نظر بر سر مسیری که اتریوم در پیش گرفته بود، این ارز دیجیتال را ترک گفت و سپس به ایجاد کاردانو کمک شایانی نمود.

تتر

10 ارز دیجیتال برتر

تتر یک ارز دیجیتال مبتنی روی بلاک چین اتریوم است که با توکن‌های شرکت تتر لیمیتد (Tether Limited) که به نوبه خود تحت کنترل صاحبان Bitfinex است، میزبانی می‌شود. تتر یک استیبل کوین است که بدون توجه به نوسانات معمول بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

در واقع پشتوانه این رمز ارز، دلار یا یورو است که یا با دلار مربوط است یا یورو. بنابراین سرمایه گذاران دنیای کریپتوکارنسی‌ها می‌توانند اکنون این ارز دیجیتال را بدون نگرانی از متحمل شدن ضرر و زیان خریداری کنند و در آینده سودهای خوبی کسب نمایند.

یو اس دی کوین

سرمایه گذارانی که نمی‌توانند ریسک‌های ناشی از خرید و سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال را بپذیرند و تمایل به کسب سود معقول و ثابت دارند، می‌توانند USD Coin را خریداری کنند.

در واقع این ارز دیجیتال یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که به دنبال سرمایه گذاری روی دارایی‌های کم ریسک هستند و می‌تواند بازدهی ثابت و بالایی داشته باشد. این ارز دیجیتال نیز پتانسیل رشد بالایی دارد و قادر است که در سال ۲۰۲۲ به بالاترین حد خود برسد.

دوج کوین

دوج کوین که خیلی‌ها آن را اصلی‌ترین میم کوین بازار می‌دانند، توانست در سال ۲۰۲۱ و با افزایش قیمت شدیدی که داشت، سر و صدای زیادی به پا کند. این رمز ارز که از تصویر شیبا اینو (نوعی نژاد سگ) به عنوان آواتار خود بهره می‌برد، توسط شرکت‌ها و اشخاص بزرگی همچون کرونوس (Kronos)، دالاس ماوریکس (Dallas Mavericks) و از همه مهمتر اسپیس ایکس که از آنِ ایلان ماسک معروف است، به عنوان نوعی پرداخت پذیرفته شده است.

ریپل (XRP)

ریپل به موسسات مالی اجازه می‌دهد تا پول را با کارمزدی مقرون به صرفه و با حداقل نرخ تاخیر انتقال به اقصا نقاط جهان منتقل کنند و بدین ترتیب موسسات زیادی را جذب خود کند. گر چه این رمز ارز به نوعی در حاشیه باقی مانده اما در سال آوریل ۲۰۲۱ شروع به رشد خوبی کرد. آخرین ارز دیجیتالی که می‌شد در این نوشتار به آن اشاره کرد، ریپل بود و انتظار می‌رود که در ۲۰۲۲ افزایش قیمت خوبی را تجربه کند. نظر شما درباره ۱۰ ارز دیجیتال برتر چیست؟

منبع :analyticsinsightمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.