تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۶:۰۸
کد خبر : 52129

گوگل نسخه بتا ۲.۱ اندروید ۱۲ را منتشر کرد

گوگل نسخه بتا ۲.۱ اندروید ۱۲ را منتشر کرد

گوگل نسخه بتا ۲.۱ اندروید ۱۲ را منتشر کرد همانطور که احتمالاً می‌دانید، نسخه بتا عمومی اندروید ۱۲ سرانجام بعد از چند ماه عرضه اختصاصی برای توسعه‌دهندگان، در دسترس همه کاربران قرار گرفته است. حالا گوگل نسخه بتا ۲.۱ این سیستم عامل را منتشر کرده است. این نسخه شامل تغییرات جزئی بوده و بیشتر مربوط به برطرف کردن باگ‌های نسخه بتا ۲ اندروید می‌شود.
مطالب مرتبط: یک ویژگی جدید اندروید ۱۲ مشخص شد؛ نمایش مدت مکالمه ها
بیلد دوم نسخه بتا عمومی اندروید ۱۲ با قابلیت‌های خوب منتشر شد
اندروید ۱۲ بتا بیشترین دانلود را در بین همه نسخه‌های بتا اندروید داشته است
از جمله مشکلاتی که در نسخه بتا ۲.۱ اندروید ۱۲ برطرف شده مربوط به موردی می‌شود که مانع از دسترسی کاربران به امکانات صفحه لاک گوشی از جمله سوایپِ به سمت پایین برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها یا سوایپ برای باز کردن قفل دستگاه می‌شد. مشکل بعدی، عدم نمایش اطلاعات تقویم و آب وهوا در ویجت‌های صفحه هوم بود که این مورد هم برطرف شده است. از طرفی، کاربران هنگام استفاده از ناویری ژستی برای نمایش آخرین اپلیکیشن‌های اجراشده، با مشکلاتی مواجه می‌شدند که این موضوع هم ..

گوگل نسخه بتا ۲.۱ اندروید ۱۲ را منتشر کرد

همانطور که احتمالاً می‌دانید، نسخه بتا عمومی اندروید ۱۲ سرانجام بعد از چند ماه عرضه اختصاصی برای توسعه‌دهندگان، در دسترس همه کاربران قرار گرفته است. حالا گوگل نسخه بتا ۲.۱ این سیستم عامل را منتشر کرده است. این نسخه شامل تغییرات جزئی بوده و بیشتر مربوط به برطرف کردن باگ‌های نسخه بتا ۲ اندروید می‌شود.

مطالب مرتبط:

  • یک ویژگی جدید اندروید ۱۲ مشخص شد؛ نمایش مدت مکالمه ها

  • بیلد دوم نسخه بتا عمومی اندروید ۱۲ با قابلیت‌های خوب منتشر شد

  • اندروید ۱۲ بتا بیشترین دانلود را در بین همه نسخه‌های بتا اندروید داشته است

از جمله مشکلاتی که در نسخه بتا ۲.۱ اندروید ۱۲ برطرف شده مربوط به موردی می‌شود که مانع از دسترسی کاربران به امکانات صفحه لاک گوشی از جمله سوایپِ به سمت پایین برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها یا سوایپ برای باز کردن قفل دستگاه می‌شد. مشکل بعدی، عدم نمایش اطلاعات تقویم و آب وهوا در ویجت‌های صفحه هوم بود که این مورد هم برطرف شده است. از طرفی، کاربران هنگام استفاده از ناویری ژستی برای نمایش آخرین اپلیکیشن‌های اجراشده، با مشکلاتی مواجه می‌شدند که این موضوع هم خوشبختانه برطرف شده است.

ایراد دیگری که در نسخه بتا ۲.۱ اندروید ۱۲ رفع شده، مربوط به نمایش‌گرهای مجوز میکروفون و دوربین می‌شود که این نمایش‌گرها گاهی اوقات به‌طور کامل از صفحه گوشی ناپدید می‌شدند. مهمتر از همه این‌ها، مشکلی بود که باعث گیر کردن کاربران در صفحه ویزارد ست‌آپ سیستم عامل بعد از نصب نسخه بتا اندروید ۱۲ می‌شد. آخرین ایرادی که گوگل آن را در نسخه جدید اندروید ۱۲ برطرف کرده مربوط به Android Emulator می‌شود که هنگام اجرا با مشکلاتی روبه‌رو می‌شد.

نسخه بتا ۲.۱ اندروید ۱۲ دارای شماره ورژن SPB2.210513.011 بوده و فقط کسانی می‌توانند آن را نصب کنند که نسخه بتا ۲ اندروید ۱۲ را روی دستگاه خود داشته باشند. اگر شما یکی از گوشی‌های پیکسل گوگل را دارید و مایل به امتحان کردن نسخه‌های بتا اندروید هستید می‌توانید هندست خود را در برنامه «اندروید بتا برای پیکسل» ثبت‌نام‌ کنید و منتظر دریافت آپدیت‌های جدید بمانید.

منبع: GSMArena

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.