تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۵۲
کد خبر : 60943

گوشی جدید گوگل وقتی صاحبش خواب است با دیگران تماس می‌گیرد!

گوشی جدید گوگل وقتی صاحبش خواب است با دیگران تماس می‌گیرد!

گوشی جدید گوگل وقتی صاحبش خواب است با دیگران تماس می‌گیرد!گوشی‌های سری پیکسل ۶ – Pixel 6 گوگل با امکانات و ظاهر جذابی از راه رسیدند؛ اما هنوز مشکلات حل نشده‌ای دارند. تازه‌‌ترین باگ گوشی جدید گوگل تا ..

گوشی گوگل پیکسل 6گوشی جدید گوگل وقتی صاحبش خواب است با دیگران تماس می‌گیرد!

گوشی‌های سری پیکسل ۶ – Pixel 6 گوگل با امکانات و ظاهر جذابی از راه رسیدند؛ اما هنوز مشکلات حل نشده‌ای دارند. تازه‌‌ترین باگ گوشی جدید گوگل تا حدی ترسناک هم است.

بسیاری از کاربران گوگل پیکسل ۶ گزارش کرده‌اند که گوشی آن‌ها به طور ناخواسته با شماره‌های ذخیره شده‌شان تماس تلفنی برقرار می‌کند. نه تنها زمانی که گوشی جدید گوگل درون جیب کاربر باشد؛ بلکه ظاهرا وقتی که به حال خود رها شده است نیز چنین اتفاقی می‌افتد.

گفته می‌شود علت این مشکل، Google Assistant است که نویزهای محیطی را با نام افراد موجود در دفترچه تلفن گوشی، اشتباه گرفته و با آن‌ها تماس می‌گیرد. البته به ادعای کاربران، زمانی که گوشی در یک جای ساکت هم قرار داشته باشد، مشکل پابرجاست.

حتی ظاهرا وقتی کاربران در خواب هستند نیز گوشی آن‌ها خودبه‌خود با دیگران تماس می‌گیرد؛ چیزی که شوکه کننده و برای یک موبایل پرچمدار، عجیب است.

بیشتر بخوانید: پیکسل ۶ پرو، گوگل را به جمع ۱۰ دوربین برتر گوشی های موبایل در دگزومارک آورد

شاید تصور کنید با غیرفعال کردن گوگل اسیستنت، مشکل حل می‌شود؛ اما برخی کاربران این را هم امتحان کردند و جواب نگرفتند. هنوز گوگل واکنش رسمی نسبت به موضوع نشان نداده است؛ هر چند که احتمالا به زودی این باگ را برطرف می‌کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.