تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۰۸
کد خبر : 585885

گوشی اینفینیکس زیرو اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی و سرعت شارژ شگفت انگیز 180 واتی در راه است

گوشی اینفینیکس زیرو اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی و سرعت شارژ شگفت انگیز 180 واتی در راه است

گوشی اینفینیکس زیرو اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی و سرعت شارژ شگفت انگیز 180 واتی در راه است شرکت اینفینیکس معمولا با گوشی های ارزان و میان رده شناخته می‌شود؛ اما این بار قرار است گوشی اینفینیکس زیرو اولترا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و سرعت شارژ ۱۸۰ وات معرفی شود.چندی پیش اینفینیکس از سیستم شارژ

گوشی اینفینیکس زیرو اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی و سرعت شارژ شگفت انگیز 180 واتی در راه است

شرکت اینفینیکس معمولا با گوشی های ارزان و میان رده شناخته می‌شود؛ اما این بار قرار است گوشی اینفینیکس زیرو اولترا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و سرعت شارژ ۱۸۰ وات معرفی شود.چندی پیش اینفینیکس از سیستم شارژ سریع ۱۸۰ وات Thunder Charge رونمایی کرد و حالا یک ویدیو تبلیغاتی منتشر شده که تایید می‌کند اولین گوشی با پشتیبانی از این سیستم در راه است.

گوشی پرچمدار اینفینیکس زیرو اولترا با مشخصات حیرت‌انگیز معرفی خواهد شد

به تازگی یک ویدیو تبلیغاتی در صفحه رسمی فروشگاه AliExpress این شرکت ظاهر شده که در آن گوشی Infinix Zero Ultra را از زوایای مختلف می‌بینیم. علاوه بر شارژ سریع ۱۸۰ واتی، این گوشی به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال ویک نمایشگر اولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و لبه‌های خمیده 2.5D مجهز شده است.

این تیزر همچنین تایید می‌کند که قلب تپنده گوشی اینفینیکس زیرو اولترا تراشه دایمنسیتی 920 خواهد بود. البته این مورد کمی عجیب به نظر می‌رسد. چرا که تراشه مدیاتک از دو دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و یا یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند و اگر این گوشی بخواهد با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی همراه شود، حتما باید از یک سیستم پردازش تصویر جداگانه استفاده کند.

البته این احتمال هم وجود دارد که رزولوشن اعلامی فقط تبلیغاتی باشد و در عمل شاهد چنین چیزی نباشیم. به هر حال، بر اساس تیزر منتشر شده، پرچمدار اینفینیکس از ۸ گیگ رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره خواهد برد. در بدنه پشتی نیز شاهد حضور مجموعه دوربین سه‌گانه هستیم. برای عکاسی سلفی هم تنها یک دوربین داخل حفره کوچک مرکز نمایشگر قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات گوشی اینفینیکس زیرو اولترا می‌توان به نمایشگر ۶.۸ اینچی با رزولوشن +Full HD، درگاه USB-C و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد. انرژی مورد نیاز این مجموعه نیز توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.