تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 33775

گواهینامه بلوتوث سامسونگ گلکسی A32 5G صادر شد

گواهینامه بلوتوث سامسونگ گلکسی A32 5G صادر شد

گواهینامه بلوتوث سامسونگ گلکسی A32 5G صادر شدسامسونگ از همین حالا هم خود را برای حرکت و عرضه سری گوشی‌های مورد نظر برای سال ۲۰۲۱ آماده کرده است. در حالی که سال ۲۰۲۱ با عرضه سری گلکسی S21 آغاز می‌شود، تولیدکننده یاد شده در نظر دارد تا برخی از گوشی‌های میان رده خود را نیز تحت سری‌های A و M به بازار عرضه کند.
پرفروش‌ترین محصولات هوشمند این شرکت یعنی گلکسی A51 و A71 به زودی شاهد عرضه دنباله‌های خود تحت نام‌های A52 و A72 خواهند بود. با این حال ظاهراً سامسونگ ماجراجویی‌های خود را به این‌جا ختم نکند و در اوایل سال یاد شده شاهد عرضه یک گوشی نسل پنجم موسوم به گلکسی A32 5G باشیم.
گلکسی A32 5G مدتی است که در شایعات ظاهر شده و به تازگی در پایگاه داده موسسه بلوتوث SIG نیز مشاهده شده است. گواهینامه‌هایی که این موسسه صادر می‌کند از اهمیت بالایی برخوردار هستند، بنابراین احتمال دارد که به زودی شاهد عرضه این گوشی جدید سامسونگ باشیم. فهرست‌بندی وب‌سایت موسسه مذکور آشکار می‌کند که این ورودی جدید به شمار مدل‌های SM-A3226B، SM-A326_DS و SM-B326BR-DS مربوط است. تنها موردی که نمی‌توان درون فهرست‌بندی یاد شده ..

گواهینامه بلوتوث سامسونگ گلکسی A32 5G صادر شد

سامسونگ از همین حالا هم خود را برای حرکت و عرضه سری گوشی‌های مورد نظر برای سال ۲۰۲۱ آماده کرده است. در حالی که سال ۲۰۲۱ با عرضه سری گلکسی S21 آغاز می‌شود، تولیدکننده یاد شده در نظر دارد تا برخی از گوشی‌های میان رده خود را نیز تحت سری‌های A و M به بازار عرضه کند.

پرفروش‌ترین محصولات هوشمند این شرکت یعنی گلکسی A51 و A71 به زودی شاهد عرضه دنباله‌های خود تحت نام‌های A52 و A72 خواهند بود. با این حال ظاهراً سامسونگ ماجراجویی‌های خود را به این‌جا ختم نکند و در اوایل سال یاد شده شاهد عرضه یک گوشی نسل پنجم موسوم به گلکسی A32 5G باشیم.

گلکسی A32 5G مدتی است که در شایعات ظاهر شده و به تازگی در پایگاه داده موسسه بلوتوث SIG نیز مشاهده شده است. گواهینامه‌هایی که این موسسه صادر می‌کند از اهمیت بالایی برخوردار هستند، بنابراین احتمال دارد که به زودی شاهد عرضه این گوشی جدید سامسونگ باشیم. فهرست‌بندی وب‌سایت موسسه مذکور آشکار می‌کند که این ورودی جدید به شمار مدل‌های SM-A3226B، SM-A326_DS و SM-B326BR-DS مربوط است. تنها موردی که نمی‌توان درون فهرست‌بندی یاد شده مشاهده کرد، پشتیبانی از استاندارد بلوتوث ۵ است. در نتیجه یا می‌توان از این قضیه شکایت کرد و یا می‌توان راضی بود که هنوز هم برخی از دستگاه‌ها با استاندارد بلوتوث ۴ به بازار عرضه خواهند شد.

با توجه به این که گواهینامه بلوتوث دستگاه ذکر شده صادر شده است، می‌توان انتظار انتشار جزئیات و مشخصات بیشتری را داشت. این گواهینامه معمولاً یک ماه پیش از عرضه رسمی گوشی‌های هوشمند صادر می‌شود بنابراین انتشار گلکسی A32 5G در ماه ژانویه ۲۰۲۱ چندان عجیب نخواهد بود. جدا از عرضه مدل ۵G شاید با ویرایش ۴G این دستگاه هم مواجه شویم که برای برخی از کشورهای خاص عرضه شود.

مشخصات سخت‌افزاری گلکسی A32 5G

با نگاهی اجمالی به مجموعه تصاویر رندرهای اپلیکیشن کد (CAD) می‌توان برخی از جزئیات احتمالی را حدس زد. به نظر می‌رسد که دستگاه مورد بحث همراه با یک نمایشگر ۶.۵ اینچی و بریدگی قطره‌شکل Infinity-V برای قرارگیری دوربین سلفی عرضه شود. احتمال می‌رود که این گوشی مجهز به پردازنده دایمنسیتی ۷۲۰ با معماری ۷ نانومتری باشد که کارایی خوب و البته شبکه ۵G را به ارمغان می‌آورد. اگر خبر عرضه ویرایش ۴G حقیقت داشته باشد، پردازنده دیگری استفاده خواهد شد.

گوشی سامسونگ گلکسی A32 5G

تعداد دوربین‌های پشت دستگاه هنوز مشخص نیست و رندرهای کد به چهار عدد اشاره می‌کنند؛ با این حال ما از این مورد مطمئن نیستیم و موارد موجود در تصاویر تنها فرضی هستند. به هر حال بحث سر یک دستگاه میان‌رده است و حداقل می‌توان انتظار به‌کارگیری سه عدد دوربین اصلی را داشت؛ دوربین اصلی احتمالاً دارای کیفیت ۴۸ مگاپیکسل باشد و در کنار دو دوربین مرسوم فوق عریض و تشخیص عمق قرار بگیرد. استفاده از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم کاملاً متحمل است و بعید خواهد بود که سامسونگ آن را حذف کند.

طبق شایعات قیمت این دستگاه در اروپا ۲۹۹ یورو (حدود ۳۶۷ دلار در ایالات متحده) خواهد بود. با توجه به شرکت‌های دیگر، این ارزان‌ترین محصول مجهز به ۵G ۲۰۲۱ نخواهد بود ولی شروع بسیار خوبی برای سامسونگ محسوب می‌شود. کاربران تا به حال مطمئن شده‌اند که سامسونگ تعداد میان‌رده‌های ۵G خود در سال جدید را افزایش خواهد داد؛ روندی که احتمالاً توسط تولیدکنندگان چینی هم در نظر گرفته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.