تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 69908

گلکسی S22 بزرگترین ارتقای نرم افزاری خود را به سایر گوشی های سامسونگ هدیه می‌دهد

گلکسی S22 بزرگترین ارتقای نرم افزاری خود را به سایر گوشی های سامسونگ هدیه می‌دهد

گلکسی S22 بزرگترین ارتقای نرم افزاری خود را به سایر گوشی های سامسونگ هدیه می‌دهدتاکنون امکانات جدید One UI 4.1 مختص پرچمداران سری گلکسی اس ۲۲ – Galaxy S22 بود. به زودی اما سایر گوشی های سامسونگ هم با ..

گلکسی S22 بزرگترین ارتقای نرم افزاری خود را به سایر گوشی های سامسونگ هدیه می‌دهد

تاکنون امکانات جدید One UI 4.1 مختص پرچمداران سری گلکسی اس ۲۲ – Galaxy S22 بود. به زودی اما سایر گوشی های سامسونگ هم با یک ارتقای نرم افزاری از آن بهره‌مند می‌شوند.

عرضه گلکسی S22 در سال جاری، با آمدن تازه‌ترین رابط کاربری سامسونگ، One UI 4.1 همراه شد. این پوسته اندروید، امکانات خاصی را به پرچمداران جدید سامسونگ اعطا کرد که بیشتر روی دوربین متمرکزند؛ ولی حالا کمپانی کره‌‌ای از انتشار آپدیت One UI 4.1 برای سایر گوشی های خود در هفته‌های آینده خبر داده است.

کدام گوشی های سامسونگ در صف دریافت One UI 4.1 هستند؟

نخستین گوشی‌هایی که با One UI 4.1 آپدیت خواهند شد، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ هستند. حتی ظاهرا ارتقای نرم افزاری مدل Flip در کره جنوبی و اروپا آغاز شده؛ برای مدل Fold هم این روند در کره جنوبی به جریان افتاده است.

گوشی های سامسونگ

گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ در ردیف دوم بروزرسانی قرار دارند؛ پشت سر آن‌ها نیز مدل‌های جدیدتر سری گلکسی A و تبلت گلکسی Tab S7 FE ایستاده‌اند.

این نسخه One UI باید به مدل‌های رده بالای قدیمی‌تر؛ از جمله گلکسی اس ۲۰، گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ هم برسد.

سری لغو شده‌ی Galaxy Note نیز مشمول دریافت آپدیت است. کاربران برخی مدل‌های قدیمی‌تر سری Galaxy A و Galaxy Tab هم از بروزرسانی نرم افزاری ناامید نباشند.

تازه‌های One UI 4.1

این رابط کاربری را باید نسخه تکامل یافته One UI 4 توصیف کنیم. یکی از امکانات جدید آن، قابلیت Live sharing در Google Duo است که این اپ را کاربردی‌تر می‌کند.

آپدیت one ui 4.1

حالا سامسونگ با اپلیکیشن Expert RAW به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های RAW ثبت شده با دوربین گوشی خود را بدون نیاز به کامپیوتر، ادیت کنند. ابزار مفید پاک‌کن هم آپدیت شده تا کارایی بهتری داشته باشد. این ابزار نه تنها اشیا و افراد ناخواسته را از تصاویر حذف می‌کند؛ بلکه سایه آن‌ها را نیز از بین می‌برد.

همچنین One UI 4.1 به شما امکان می‌دهد قبل از زدن دکمه ارسال برای به اشتراک‌گذاری عکس‌ها، ویرایش ظریفی روی آن‌ها انجام دهید.

کیبورد پیش‌فرض One UI 4.1 هم از اصلاحات گرامری پشتیبانی می‌کند. همه این‌ها را به وصله امنیتی ماه مارس ۲۰۲۲ اضافه کنید.

منبع :slashgearمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.