تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
کد خبر : 62934

گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G سامسونگ در لیست ۱۰۰ اختراع برتر مجله تایم سال ۲۰۲۱ قرار گرفت

گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G سامسونگ در لیست ۱۰۰ اختراع برتر مجله تایم سال ۲۰۲۱ قرار گرفت

گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G سامسونگ در لیست ۱۰۰ اختراع برتر مجله تایم سال ۲۰۲۱ قرار گرفت گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G به عنوان جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ توانست در لیست ۱۰۰ اختراع برتر مجله تایم سال ۲۰۲۱ قرار..

گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G سامسونگ در لیست ۱۰۰ اختراع برتر مجله تایم سال ۲۰۲۱ قرار گرفت

گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G به عنوان جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ توانست در لیست ۱۰۰ اختراع برتر مجله تایم سال ۲۰۲۱ قرار بگیرد.

هر ساله لیستی از نوآورانه‌ترین اختراعات توسط مجله تایم منتشر می‌شود و گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G توانست در لیست ۱۰۰ اختراع برتر سال ۲۰۲۱ این مجله جای بگیرد.

پیش از شروع عصر گوشی‌های هوشمند، تولیدکنندگان انواع گوشی موبایل را با طرح‌های مختلفی از گوشی‌هایی با صفحه کلید فشاری تا گوشی‌های تاشو و کشویی پیشرفته‌تر و همچنین گوشی‌هایی با صفحه کلید کاملا QWERTY به بازار عرضه می‌کردند، اما در میان آنها گوشی‌های تاشو توانستند به دلیل جمع‌وجور بودن، قرارگیری آسان در جیب کاربر و ارائه قابلیت‌های بیشتر در حالت بازشو نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کنند.

گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G در میان ۱۰۰ اختراع برتر تایم

شرکت سامسونگ در همین راستا نسل بعدی گوشی‌های موبایل را توسعه داده است؛ نسلی که توانایی یک گوشی هوشمند را با ترکیب حمل آسان و قابلیت تاشو ارائه می‌دهد. سامسونگ با عرضه گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ در سال ۲۰۲۱ توانست نگاه بسیاری از مشتریان و علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی را به محصول جدید خود جلب کند. این گوشی با نوآوری خارق‌العاده حتی توانست در لیست ۱۰۰ اختراع برتر سال ۲۰۲۱ مجله تایم نیز جای گیرد. این محصول به عنوان شاهکار سامسونگ نتیجه سه نسل از نوآوری‌های تاشو محسوب می‌شود.

معرفی گلکسی Z Flip3 5G توسط مجله تایم

طی سال‌های اخیر تولیدکنندگان موبایل سعی کردند تا طراحی خاص گوشی های تاشو دهه ۱۹۹۰ میلادی را با عملکرد دستگاه‌های هوشمند ادغام کنند که در این حوزه به نتایج متوسطی دست پیدا کردند، اما سامسونگ با گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سرانجام توانست در این حوزه به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند.

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G به جای صفحه نمایش کوچک و صفحه کلید فیزیکی فقط به یک صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی جذاب و یک صفحه نمایش دیگر در قاب جلویی مجهز شده است. از این رو به آسانی امکان خواندن پیام‌ها و یا تماس‌ها در زمان بسته بودن صفحه‌نمایش نیز وجود خواهد داشت. با مراجعه به این لینک می‌توانید متن کامل این مقاله را در مجله تایم مطالعه کنید.

این گوشی تاشو سامسونگ باعث تغییر نحوه کار، بیان و خلق در گوشی‌های هوشمند شده است؛ در واقع حالت Free Flex و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی توانسته روش تولید محتوا را تغییر دهد. همچنین صفحه‌نمایش بیرونی که حدود ۴ برابر از قبل بزرگ‌تر شده نیز امکانی را فراهم می‌کند تا پیام‌ها و اعلان‌های بیشتری را در حالت حرکت و بدون باز کردن گوشی مشاهده کرد.

کاربران با گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G به واسطه بلندگوهایی با قابلیت پشتیبانی از Dolby Atmos، نمایشگر Dynamic AMOLED 2X و تجربه کاربری (UX) سریع و سازگار با تاشو بودن می‌توانند سطحی از سرگرمی را تجربه کنند که در هیچ دستگاه دیگری وجود ندارد. این گوشی جزو نخستین گوشی‌های تاشو با استاندارد IPX8 مقاوم در برابر آب نیز محسوب می‌شود. محصول تاشو سامسونگ دارای طراحی ویژه‌ای بوده و آنقدر جمع‌وجور است تا به آسانی در جیب کاربر قرار می‌گیرد.

گوشی گلکسی فلیپ ۳ ۵G سامسونگ با ترکیب عملکرد یک گوشی هوشمند و طراحی یک گوشی تاشو توانسته نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند را ارائه دهد و به همین دلیل در لیست ۱۰۰ اختراع برتر مجله تایم در سال ۲۰۲۱ قرار بگیرد. همچنین در حال حاضر مشتریان با نسخه کاملا جدید گلکسی زد فلیپ ۳ Bespoke Edition قادرند رنگ‌ها را ترکیب کرده و شخصی‌سازی بیشتری را انجام دهند. با مراجعه به این لینک می‌توانید در خصوص این گوشی تاشو سامسونگ اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.