تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۵۵
کد خبر : 68191

کامپیوتر آل این وان قدرتمند هواوی MateStation X در نمایشگاه MWC 2022 معرفی شد

کامپیوتر آل این وان قدرتمند هواوی MateStation X در نمایشگاه MWC 2022 معرفی شد

کامپیوتر آل این وان قدرتمند هواوی MateStation X در نمایشگاه MWC 2022 معرفی شدهواوی در نمایشگاه MWC 2022 از کامپیوتر آل این وات قدرتمند هواوی MateStation X پرده برداشت. در ادامه مشخصات میت استیشن ایکس ..

کامپیوتر آل این وان قدرتمند هواوی MateStation X در نمایشگاه MWC 2022 معرفی شد

هواوی در نمایشگاه MWC 2022 از کامپیوتر آل این وات قدرتمند هواوی MateStation X پرده برداشت. در ادامه مشخصات میت استیشن ایکس را مشاهده کنید.

هواوی طی نمایشگاه MWC 2022 ضمن لپ تاپ‌های میت بوک ای – Matebook E و میت بوک ایکس پرو – Matebook X Pro، کامپیوتر آل این وان هواوی MateStation X را به‌عنوان بخشی از اکوسیستم رو به رشد اسمارت آفیس به نمایش گذاشته است.

کامپیوتر هواوی MateStation X

هواوی میت استیشن ایکس بزرگ‌ترین کامپیوتر آل این وان این شرکت چینی به شمار می‌رود. این کامپیوتر از یک تاچ‌اسکرین LCD IPS با اندازه ۲۸.۲ اینچ و رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۵۶۰ بهره می‌برد. نسبت تصویر آن نیز ۳:۲ است و ۹۸ درصد از طیف رنگی P3 را پوشش می‌دهد.

این دستگاه دارای طراحی یونی‌بادی فلزی است و یک سیستم صوتی سه اسپیکر ساخته‌شده با همکاری شرکت فرانسوی «دویالت» (Devialet) را ارائه می‌کند.

کامپیوتر هواوی MateStation X

کامپیوتر آل این وان هواوی MateStation X مجهز به پردازنده AMD Ryzen 5 5600H، رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه M.2 NVMe با ظرفیت ۱ ترابایت و ویندوز ۱۱ است. همچنین دو پورت USB-C، دو کانکتور USB-A و یک جک هدفون دارد و از وای‌فای ۶ پشتیبانی می‌کند.

همچنین بخوانید:

میت پد Paper، نخستین کتابخوان و دفتر یادداشت الکترونیکی هواوی رونمایی شد

هواوی کامپیتر هواوی MateStation X را با قیمت ۲۱۹۹ یورو معادل ۲۴۴۷ دلار آمریکا روانه بازار اروپا خواهد کرد. این کامپیوتر به همراه یک کیبورد بی‌سیم با سنسور اثر انگشت داخلی برای احراز هویت و همچنین یک موس بلوتوث عرضه می‌شود.

منبع :GSMArena

huawei_debuts_allinone_matestation_x_matepad_paper

منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.