تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
کد خبر : 66348

چرا گوشی ها داغ می‌کنند؟

چرا گوشی ها داغ می‌کنند؟

چرا گوشی ها داغ می‌کنند؟ افزایش حرارت گوشی موبایل برای همه ما رخ داده است. در این مطلب با یک ویدیو به دلایل داغ کردن بیش از حد گوشی ها اشاره می‌کنیم.
برای همه ما اتفاق افتاده که هنگام کار ..

چرا گوشی ها داغ می‌کنند؟

افزایش حرارت گوشی موبایل برای همه ما رخ داده است. در این مطلب با یک ویدیو به دلایل داغ کردن بیش از حد گوشی ها اشاره می‌کنیم.

برای همه ما اتفاق افتاده که هنگام کار کردن با گوشی هوشمند خود متوجه داغ شدن بیش از حد آن می‌شویم. افزایش حرارت موبایل تا اندازه‌ای طبیعی است و مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند، اما اگر بیش از حد داغ کند ممکن است خطرهایی داشته باشد. به عنوان مثال احتمال آسیب دیدن باتری گوشی یا قطعات داخلی دستگاه وجود دارد و حتی مواردی هم گزارش شده که گوشی آتش گرفته است.

داغ کردن گوشی به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد که از جمله آنها می‌توان به استفاده بیش از حد از گوشی، کار کردن با گوشی در زمان شارژ شدن، عملکرد خود گوشی و پردازنده آن و عملکرد باتری اشاره کرد. همچنین استفاده از برنامه‌ها یا بازی‌های سنگین نیز به طور قابل توجهی درجه حرارت گوشی شما را بالا می‌برد. در صورتی که از شارژر غیر استاندارد برای شارژ کردن گوشی استفاده کنید هم می‌تواند موجب داغ شدن دستگاه شما شود.

شرکت‌های مختلفی که اقدام به تولید و عرضه گوشی های هوشمند می‌کنند، سعی کرده‌اند راهکارهای گوناگونی را برای جلوگیری از داغ کردن موبایل ارائه کنند، اما با وجود این هنوز شاهد افزایش حرارت گوشی‌ها هستیم. در این ویدیو که امروز در گجت نیوز برای شما آماده کرده‌ایم، به مهم‌ترین دلایل داغ کردن گوشی هوشمند اشاره می‌کنیم.

دلایل داغ کردن گوشی ها به روایت ویدیو

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.