تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 71031

پیکاپ جک T8 پرو ؛ مشخصات فنی، امکانات و تفاوت با نسخه پایه

پیکاپ جک T8 پرو ؛ مشخصات فنی، امکانات و تفاوت با نسخه پایه

پیکاپ جک T8 پرو ؛ مشخصات فنی، امکانات و تفاوت با نسخه پایهبا پیکاپ جک T8 پرو آشنا شوید. این پیکاپ چینی در نسخه پرو نسبت مدل پایه تغییرات متعددی را تجربه کرده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودر..

پیکاپ جک T8 پرو ؛ مشخصات فنی، امکانات و تفاوت با نسخه پایه

با پیکاپ جک T8 پرو آشنا شوید. این پیکاپ چینی در نسخه پرو نسبت مدل پایه تغییرات متعددی را تجربه کرده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

پیکاپ جک T8 مدتی است که توسط کرمان موتور تولید و به بازار ایران عرضه می‌شود. این پیکاپ از توانایی‌های بالایی برخوردار است و امکانات مناسبی را نیز در اختیار مالکان خود قرار می‌دهد، اما شرکت خودروسازی جک در بازار چین نسخه پرو آن را نیز به بازار عرضه می‌کند که نسبت به نسخه پایه در بخش فنی و سطح تجهیزات تغییرات متعددی را تجربه کرده است. از این رو قصد داریم شما را با مشخصات و امکانات این خودروی چینی آشنا کنیم.

معرفی پیکاپ جک T8 پرو

بخش طراحی

جک T8 پرو

شرکت جک برای طراحی ظاهری نسخه پرو پیکاپ تی ۸ تغییرات بزرگی را در نظر نگرفته است. در نمای جلو این پیکاپ یک جلوپنجره کروم‌کاری شده و بزرگ به همراه لوگو قرمز رنگ JAC را می‌بینیم که به نظر می‌رسد طراحان این خودروساز چینی در این بخش از پیکاپ‌های آمریکایی نظیر GMC الگو گرفته‌اند. چراغ‌های جلو از گرافیک داخلی جذبی بهره می‌برند. از سایر جزئیات طراحی نمای جلوی این پیکاپ می‌توان به دو مه شکن در دو طرف سپر و سینی کرومی آن اشاره کرد که ترکیب تمام این موارد باعث شده این خودرو عضلانی‌تر از قبل به نظر برسد.

جک T8 پرو

در نمای کناری نیز همچنان نمای عضلانی پیکاپ جک T8 پرو به چشم می‌خورد؛ طراحان برای این بخش دو خط تیز از دستگیره‌ها تا چراغ‌ها و از پایین درها در نظر گرفتند. از سایر جزئیات طراحی این بخش نیز می‌توان به رکاب زیر درها، رینگ‌های بزرگ و دورنگ و همچنین قاب‌های پلاستیکی دور گلگیرها اشاره کرد.

جک T8 پرو

پیکاپ جک T8 پرو همانند سایر پیکاپ‌ها در نمای عقب از طراحی ساده و هماهنگی بهره می‌برد. همچنین گرافیک داخلی نئون تایپ چراغ‌های عقب را باید برجسته‌ترین ویژگی طراحی این بخش دانست.

بخش داخلی

جک T8 پرو

برخلاف بخش ظاهری، طراحان جک برای بخش داخلی تغییراتی زیادی را در نظر گرفتند. طراحی بخش داخلی این خودرو نسبت به مدل پایه کاملا دگرگون شده و به همین دلیل کابین پیکاپ جک T8 پرو کاملا متفاوت با نسخه موجود در بازار ایران به نظر می‌رسد. طراحان جک با استفاده سبک طراحی T شکل کابین این خودرو را به‌روز کردند و به همین دلیل اکنون در مرکز داشبورد یک مانیتور عمودی بزرگ به چشم می‌خورد.

جک T8 پرو

طراحان مدل جدیدی از غربیلک فرمان را برای این پیکاپ در نظر گرفتند. از سایر تغییرات داخلی این خودرو نیز می‌توان به ترکیب رنگ جدید کابین، صندلی‌های جدید، کلید چرخان انتخاب حالت‌های انتقال قدرت و کلاستر دیجیتال اشاره کرد.

امکانات

جک T8 پرو

پیکاپ جک T8 در نسخه پرو از امکانات جدیدی چون استراحتگاه دست ردیف عقب، دریچه تهویه ردیف عقب، ترمز پارک برقی، دوربین ۳۶۰ و کلاستر دیجیتال بهره می‌برد. گفتنی است این خودرو همانند نسخه پایه از امکاناتی چون سیستم ورود و استارت بدون کلید، دو ایربگ، سیستم کنترل پایداری و سیستم کنترل حرکت در سربالایی مجهز خواهد بود.

مشخصات فنی

جک T8 پرو با ۳ موتور دیزلی و توربوشارژ بنزینی به بازار عرضه می‌شود. مدل اول همان موتور ۲ لیتری توربوشارژ موجود در ایران بوده که البته اکنون در نسخه پلاس خود می‌تواند ۱۳ اسب بخار قدرت بیشتری را تولید کند. در واقع این پیشرانه قادر است قدرتی برابر با ۱۸۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. مشتریانی که خواهان قدرت بیشتر هستند می‌توانند پیشرانه دوم یعنی یک موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ پلاس جدید را با قدرت ۲۰۷ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر انتخاب کنند

همچنین مشتریان می‌توانند این خودرو را با موتور ۲ لیتری دیزلی نیز سفارش دهند که این پیشرانه قدرتی برابر با ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر را به همراه دارد. یک گیربکس ۶ سرعت دستی نیز قدرت تولیدی از این پیشرانه‌ها را به تمام چرخ‌ها منتقل می‌کند. علاوه بر این، رانندگان می‌توانند هنگام رانندگی حالت‌های مختلف انتقال قدرت و قفل دیفرانسیل اتوماتیک را انتخاب کنند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.