تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۶:۱۳
کد خبر : 66297

پوکو M4 پرو احتمالا همان شیائومی ردمی نوت ۱۱S با برند پوکو است

پوکو M4 پرو احتمالا همان شیائومی ردمی نوت ۱۱S با برند پوکو است

پوکو M4 پرو احتمالا همان شیائومی ردمی نوت ۱۱S با برند پوکو است شیائومی در آینده گوشی پوکو M3 پرو را معرفی خواهد کرد. آخرین اخبار منتشر شده درباره این گوشی نشان می‌دهد در واقع، پوکو M4 پرو ش..

پوکو M4 پرو احتمالا همان شیائومی ردمی نوت ۱۱S با برند پوکو است

شیائومی در آینده گوشی پوکو M3 پرو را معرفی خواهد کرد. آخرین اخبار منتشر شده درباره این گوشی نشان می‌دهد در واقع، پوکو M4 پرو شیائومی، همان ردمی نوت ۱۱S خواهد بود که با تغییر نام و برند، روانه بازار می‌شود.

در ماه نوامبر سال گذشته میلادی، شیائومی گوشی پوکو M4 پرو ۵G را معرفی و روانه بازار کرد. این گوشی هوشمند در واقع یک گوشی جدید نبود و شیائومی، ردمی نوت ۱۱ ۵G را با تغییر نام و برند روانه بازار کرد. این پایان تغییر نام‌های این گوشی نبود و در کشور هند نیز این مدل با نام ردمی نوت ۱۱T 5G به فروش رسید. به تازگی نسخه ۴G گوشی پوکو M4 پرو تاییدیه‌ای را دریافت کرد که نشان می‌داد این مدل، به زودی معرفی خواهد شد و باز هم شاهد یک ری‌برند توسط شیائومی هستیم.

تغییر نام ردمی نوت ۱۱S به پوکو M4 پرو ۴G

شاید طرفداران وفادار و حتی بسیاری از کارمندان و مدیران شیائومی ، نتوانند نام تمام گوشی‌های این شرکت را حفظ کنند. این شرکت چینی عادت دارد تعدادی از مدل‌هایش را با دو یا حتی سه نام و برند متفاوت معرفی و روانه بازار کند. همین مورد باعث شده در زمینه تعداد گوشی‌های معرفی شده در هر سال، شیائومی یکی از بزرگ‌ترین‌ها باشد.

حالا طبق گزارشی که توسط Xiaomiui منتشر شده، یک بار دیگر شیائومی یکی از گوشی‌های ردمی را با برند پوکو روانه بازار خواهد کرد. گوشی پوکو ام ۴ پرو ۴G در حال حاضر اسم رمز Fleur شناخته می‌شود و شماره مدلش ۲۲۰۱۱۱۷PG خواهد بود. نکته قابل توجه که باعث شده اطلاعاتی درباره پوکو M4 پرو ۴G منتشر شوند، شباهت شدید اسم رمز و شماره مدل گوشی ردمی نوت ۱۱S با گوشی بعدی پوکو است.

ردمی نوت 11

البته این موضوع چندان تعجب‌برانگیز نیست. تا به امروز، تقریبا تمام گوشی‌های برند پوکو، نسخه‌ای تغییر نام و برند داده شده ردمی بوده اند. البته گاهی هم در کنار تغییر نام، برخی تغییرات کوچک نیز در گوشی‌های پوکو اعمال می‌شود. البته تنها استثنا، گوشی پوکو F1 بود که با نام پوکوفون F1 نیز شناخته می‌شد.

درباره عرضه گوشی پوکو M4 پرو ۴G، اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما تنها یک شماره مدل برای این گوشی مشاهده شده که مربوط به نسخه گلوبال است. با این که هنوز برای اظهار نظر کمی زود است اما با توجه به محبوب بودن گوشی‌های ردمی و پوکو در ایران، قطعا یکی از این دو گوشی یا هر دو مدل به کشورمان راه خواهد یافت.

پوکو ام ۴ پرو ۴G احتمالا ارزان‌تر از ردمی نوت ۱۱ اس شیائومی باشد

هر چند تفاوت‌های میان ردمی و پوکو معمولا به برند و نام ختم می‌شود اما گاهی هم تفاوت‌های مهم و قابل توجهی وجود دارند. برای مثال به طور معمول، گوشی‌های دارای برند پوکو در برخی کشورها ارزان‌تر از همان گوشی با نام متفاوت و برند ردمی هستند. با توجه به همین مورد، احتمالا قیمت گوشی پوکو M4 پرو نیز پایین‌تر ردمی نوت ۱۱ اس شیائومی باشد.

منبع :Gizmo Chinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.