تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۶:۵۶
کد خبر : 73716

پرفروش ترین گوشی های جهان در ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۲

پرفروش ترین گوشی های جهان در ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۲

پرفروش ترین گوشی های جهان در ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۲لیست پرفروش ترین گوشی های جهان در سه ماهه اول ۲۰۲۲ منتشر شده است که در آن آیفون ۱۳ پرو مکس در جایگاه دوم قرار دارد. سایر جایگاه‌ها به کدام مدل‌ها تعلق د..

پرفروش ترین گوشی های جهان در ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۲

لیست پرفروش ترین گوشی های جهان در سه ماهه اول ۲۰۲۲ منتشر شده است که در آن آیفون ۱۳ پرو مکس در جایگاه دوم قرار دارد. سایر جایگاه‌ها به کدام مدل‌ها تعلق دارند؟

موسسه پژوهشی IDC گزارش جدیدی را بر اساس ارزیابی بازار گوشی‌های هوشمند منتشر کرده است که در آن، رتبه نخست لیست پرفروش ترین گوشی های جهان در سه ماهه اول ۲۰۲۲ به آیفون ۱۳ اپل تعلق دارد.

متاسفانه در گزارش منتشر شده خبری از میزان فروش این گوشی‌ها نیست و صرفا به جایگاه آن‌‌ها از نظر محبوبیت اکتفا شده است. در جایگاه دوم آیفون ۱۳ پرو مکس قرار دارد که نشان می‌دهد کاربران مشکلی با پرداخت پول بیشتر برای خرید یک گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگ، عمر باتری بالا و دوربین خوب ندارند.

پرفروش ترین گوشی های جهان در سه ماهه اول 2022

در جایگاه سوم گوشی اقتصادی گلکسی A12 قرار دارد. جالب اینجاست که هیچکدام از گوشی‌های پرچمدار شرکت کره‌ای نتوانسته‌اند در لیست پرفروش ترین گوشی های جهان قرار گیرند. در رتبه چهارم آیفون ۱۳ پرو دیده می‌شود و جایگاه پنجم نیز به سامسونگ گلکسی A32 تعلق دارد.

نتایج این گزارش نشان می‌دهد که کاربران استقبال بسیار خوبی از تمامی مدل‌های سری آیفون ۱۳ به جز مدل مینی داشته‌اند. همین نیز می‌تواند تصمیم اپل برای حذف مدل مینی از سری آیفون ۱۴ را تایید کند.

منبع :Gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.