تاریخ انتشار : جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر : 16910

ویوو IQOO نئو ۳ به عنوان ارزانترین پرچمدار مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی شد

ویوو IQOO نئو ۳ به عنوان ارزانترین پرچمدار مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی شد

ویوو IQOO نئو ۳ به عنوان ارزانترین پرچمدار مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی شد گوشی ویوو IQOO نئو ۳ رونمایی شد. Vivo IQOO NEO 3 را باید ارزان ترین گوشی پرچمدار قدرت گرفته از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ دانست. نرخ تازه‌سازی نمایشگر ۱۴۴ هرتز است!
گجت اندرویدی جدید شرکت ویوو، شبیه به بقیه پرچمداران سال ۲۰۲۰، از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کرده و قادر به پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل (۵G) است. تفاوت اصلی گوشی رده بالای جدید ویوو، داشتن قیمت به مراتب پایین‌تر در مقایسه با آن‌ها محسوب می‌شود.
نمایشگر گوشی ویوو IQOO نئو ۳ صفحه نمایش گوشی ۶.۷ اینچی بوده و رزولوشن آن فول اچ‌دی پلاس است. نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ بوده و ترخ تازه‌سازی نمایشگر به حداکثر ۱۴۴ هرتز می‌رسد! پشتیبانی از محدوده رنگ P3 و محتواهای HDR10 از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این پرچمدار به شمار می‌روند. کاربر قادر است در زمان اجرای بازی‌های سه بعدی سنگین، سرعت دریافت دستورات لمسی را تا ۴۹ درصد افزایش بدهد.
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش گوشی iQOO Neo 3 5G شبیه به نمایشگر وان پلاس ۸ پرو به صورت خودکار تنظیم می‌شود. کاربر قادر است رفرش ..

ویوو IQOO نئو ۳ به عنوان ارزانترین پرچمدار مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی شد

گوشی ویوو IQOO نئو ۳ رونمایی شد. Vivo IQOO NEO 3 را باید ارزان ترین گوشی پرچمدار قدرت گرفته از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ دانست. نرخ تازه‌سازی نمایشگر ۱۴۴ هرتز است!

گجت اندرویدی جدید شرکت ویوو، شبیه به بقیه پرچمداران سال ۲۰۲۰، از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کرده و قادر به پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل (۵G) است. تفاوت اصلی گوشی رده بالای جدید ویوو، داشتن قیمت به مراتب پایین‌تر در مقایسه با آن‌ها محسوب می‌شود.

ویوو IQOO نئو 3

نمایشگر گوشی ویوو IQOO نئو ۳

صفحه نمایش گوشی ۶.۷ اینچی بوده و رزولوشن آن فول اچ‌دی پلاس است. نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ بوده و ترخ تازه‌سازی نمایشگر به حداکثر ۱۴۴ هرتز می‌رسد! پشتیبانی از محدوده رنگ P3 و محتواهای HDR10 از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این پرچمدار به شمار می‌روند. کاربر قادر است در زمان اجرای بازی‌های سه بعدی سنگین، سرعت دریافت دستورات لمسی را تا ۴۹ درصد افزایش بدهد.

ویوو IQOO نئو 3

نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش گوشی iQOO Neo 3 5G شبیه به نمایشگر وان پلاس ۸ پرو به صورت خودکار تنظیم می‌شود. کاربر قادر است رفرش ریت را به صورت دستی روی ۶۰، ۹۰، ۱۲۰ و ۱۴۴ هرتز قرار داده یا انتخاب آن را به تصمیم هوش مصنوعی گوشی بسپارد. نرخ تازه‌سازی بر اساس نوع محتوای در حال پخش مشخص خواهد شد. ارائه تجربه‌ای روان از کار با گوشی در عین صرفه‌جویی در انرژی، مزیت این ویژگی است.

یک کلید دو در یک با اندازه ۲.۴ متر در لبه کناری ویوو IQOO نئو ۳ قرار گرفته و عملکرد آن، دکمه پاور و اسکنر اثر انگشت است. سرعت اسکنر اثر انگشت ویوو IQOO نئو ۳ در مقایسه با رقبا بسیار بیشتر بوده و برای احراز هویت فقط ۰.۱۶ ثانیه زمان نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: گوشی گیمینگ ویوو iQOO 3 معرفی شد؛ اتصال ۵G، اسنپدراگون ۸۶۵ و شارژ سریع ۵۵ وات

ویوو IQOO نئو 3
ویوو IQOO نئو 3

سخت افزار و عملکرد پردازشی

تراشه گوشی اسنپدراگون ۸۶۵ است. در مقایسه با نسل قبلی چیپست موبایل پرچمدار کوالکام، اسنپدراگون ۸۵۵، توان پردازشی پردازنده اصلی نزدیک به ۲۵ درصد بهبود و مصرف انرژی همین میزان کاهش داشته است. پردازشگر گرافیکی تراشه جدید در مقایسه با مغز متفکر گوشی‌ های رده بالای سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۲۵ درصد عملکرد بهتر و ۳۵ درصد مصرف کمتری دارد.

ویوو IQOO نئو 3

حافظه ذخیره‌سازی داده داخلی گوشی ویوو IQOO نئو ۳ مبتنی بر استاندارد UFS 3.1 است. در مقایسه با نسخه جدید iQOO Neo با تراشه اسنپدراگون ۸۵۵، که حافظه داخلی آن مبتنی بر UFS 3.0 بود، سرعت خواندن و نوشتن پی در پی داده به ترتیب ۱۶.۱ درصد و ۳۷.۴ درصد بهبود پیدا کرده است.

یکی از ویژگی‌های دیگر گوشی که به افزایش توان پردازشی آن کمک می‌کند، Multi-Turbo 3.0 است. برای فراهم شدن این قابلیت از یک موتور شتاب‌دهنده مرکزی، موتور شتاب‌دهنده مبتنی بر هوش مصنوعی و همچنین یک موتور شتاب‌دهنده پیشرفته استفاده شده است. این ویژگی مشکلات سیستم را خیلی سریع برطرف کرده و نوسانات اتصال به اینترنت موبایل و وای فای را بهینه می‌کند. کاهش زمان پاسخ به دستورهای لمسی، از دیگر مزیت‌های Multi-Turbo 3.0 به شمار می‌رود.

ظرفیت باتری گوشی ویوو IQOO نئو ۳ برابر ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و از سیستم شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. در محیط آزمایشگاهی و ایده‌آل، شارژ شدن ۵۰ درصد و ۱۰۰ درصد ظرفیت باتری به ترتیب بیست دقیقه و پنجاه و هشت دقیقه زمان برد. در مقایسه با سیستم شارژ سریع نسخه اسنپدراگون ۸۵۵ گوشی iQOO Neo سرعت ۳۱.۷ درصد بهبود پیدا کرد. به لطف استفاده ویوو از تکنولوژی ذخیره نیرو اختصاصی خود در گوشی ویوو IQOO نئو ۳ دوام باتری خوب آن تصمین می‌شود.

ویوو IQOO نئو 3 ویوو IQOO نئو 3

دوربین ویوو IQOO نئو ۳

دوربین سلفی گوشی عکس‌هایی ۱۶ مگاپیکسلی ثبت می‌کند. دوربین اصلی سه گانه بوده و از سنسوری با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل با لنز واید، سنسوری ۸ مگاپیکسلی با لنز سوپر واید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی مخصوص عکاسی ماکرو تشکیل شده است.

میدان دید لنز سوپر واید ۱۱۲ درجه است. اپلیکیشن دوربین ویوو IQOO نئو ۳ از هوش مصنوعی قدرت گرفته و قادر به عکاسی پرتره، تشخیص چشم انسان برای فوکوس دقیق و بهینه‌سازی رنگ پوست در عکس‌های پرتره است.

اتصالات iQOO Neo 3

پشتیبانی از ۵G دوآل مود از جمله ویژگی‌های مهم iQOO Neo 3 است. به صورت همزمان، شبکه دریافت داده دو آنتن و کانال را وارد عمل می‌کند. در نتیجه سرعت دریافت داده از اینترنت بین ۲۰ الی ۳۰ درصد بهبود پیدا خواهد کرد.

در گوشی پرچمدار جدید ویوو از سیستم آنتن Maxwell استفاده می‌شود. این سیستم از آنتن چند حالته، آنتن‌های توزیع شده در کنار، تکنولوژی NR جابه‌جایی هوشمند بین آنتن‌ها و تکنولوژی بهبود هوشمند سیگنال AOL بهره برده است. به لطف آن‌ها، اتصال به اینترنت پایدارتر خواهد بود.

ویوو IQOO نئو 3

گوشی ویوو IQOO نئو ۳ از شبکه وای فای دوگانه با فرکانس‌های ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز استفاده می‌کند. چیپ وای فای این گوشی قادر است سناریو‌های مختلف را پیش‌بینی کرده و اتصال بدون سیم را پایدار نگه دارد. پشتیبانی از وای فای ۶ مزیت دیگر آن به شمار می‌رود. در نسل جدید فناوری Wi-Fi، در مقایسه با وای فای ۵، سرعت انتقال داده ۲.۷ برابر بهبود پیدا کرده و عملکرد فرآیند انتقال، ۲۵ درصد بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: نگاهی به ویژگی های فناوری وای فای ۶ (Wi-Fi 6)

ویوو IQOO نئو 3

در بخش اتصالات، از جمله قابلیت‌های منحصربه‌فرد گوشی رده بالای جدید ویوو، استفاده از Bluetooth HP است. این فناوری از حالت Bluetooth High Power پشتیبانی می‌کند.

پیش فروش گوشی از روز چهارم اردیبهشت شروع شد. یک هفته بعد، محصول به دست مشتریان خواهد رسید. قیمت نسخه‌های مختلف ویوو IQOO نئو ۳ به صورت زیر است:

  • ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی: ۳۸۰ دلار
  • ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی: ۴۲۵ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی: ۴۶۵ دلار
  • ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت داخلی: ۴۸۰ دلار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.