تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر : 69586

ویتنام به اروپا خودرو صادر می‌کند؛ دو شاسی بلند جذاب وین فست به زودی در قاره سبز

ویتنام به اروپا خودرو صادر می‌کند؛ دو شاسی بلند جذاب وین فست به زودی در قاره سبز

ویتنام به اروپا خودرو صادر می‌کند؛ دو شاسی بلند جذاب وین فست به زودی در قاره سبزوین فست در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ دو شاسی بلند برقی VF8 و VF9 را به بازار اروپا عرضه خواهد کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات ..

ویتنام به اروپا خودرو صادر می‌کند؛ دو شاسی بلند جذاب وین فست به زودی در قاره سبز

وین فست در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ دو شاسی بلند برقی VF8 و VF9 را به بازار اروپا عرضه خواهد کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات این دو خودرو برقی ویتنامی آشنا می‌شویم.

وین فست به عنوان یک خودروساز بزرگ ویتنامی در بارسلون از دو شاسی بلند برقی VF8 و VF9 پرده برداشت. این خودروساز قصد دارد محصولات جدید خود را در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ به بازار اروپا عرضه کند. البته وین فست در پاییز سال ۲۰۲۱ نیز در نمایشگاه خودرو لس‌انجلس این دو شاسی بلند را با نام‌های VF e35 و VF e36 معرفی کرده بود.

آشنایی با شاسی بلندهای جدید وین فست

وین فست

شاسی بلندهای برقی وین فست VF8 و VF9 در کلاس‌های D و E جای دارند و قرار است برای نخستین بار در قاره اروپا و کشورهای هلند، فرانسه و آلمان عرضه شوند. همچنین در در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۲ میلادی شاهد عرضه آنها به بازار آمریکا خواهیم بود.

وین فست

وین فست قصد دارد این دو شاسی بلند جدید خود را در دو مدل اکو و پلاس روانه بازار کند. کارشناسان وین فست VF8 را به عنوان رقیبی برای تسلا مدل Y می‌دانند؛ این شاسی بلند برقی با دو ردیف صندلی و ظرفیت حمل ۵ سرنشین در نسخه اکو با قیمت ۳۶ هزار و ۱۳۳ یورو و در نسخه پلاس با قیمت ۴۲ هزار و ۶۷۰ یورو روانه بازار خواهد شد.

وین فست

VF9 به عنوان مدل بزرگ‌تر از لحاظ اندازه در کنار بی ام و ایکس ۷ قرار می‌گیرد و از ۳ ردیف صندلی برخوردار خواهد بود. این شاسی بلند برقی نیز در نسخه اکو ۴۹ هزار و ۲۸۰ یورو و در نسخه پلاس ۵۳ هزار و ۴۱۳ یورو قیمت خواهد داشت.

وین فست

شرکت ویتنامی وین فست اعلام کرد شاسی بلندهای VF8 و VF9 با الهام از خودروهای اسپرت طراحی شدند و در ساخت آنها از زبان طراحی مدرنی برای ارتقای آیرودینامیک نیز استفاده شده است. با وجود این که طرح کلی پنجره‌های این دو شاسی بلند و ستون C آنها کاملا با یکدیگر متفاوت است، اما هر دو از یک جلوپنجره ‌V شکل بهره می‌برند.

وین فست

با وجود این که لیست مشخصات فنی دو شاسی بلند جدید وین فست منتشر نشده، اما طبق گفته این خودروساز ویتنامی، مدل VF8 در نسخه تک موتوره با قدرت ۲۰۴ اسب بخار به همراه برد ۴۶۰ کیلومتر به ازای هر بار شارژ روانه بازار خواهد شد، اما مشتریانی که خواهان قدرت بیشتری هستند می‌توانند نسخه دو موتوره آن را سفارش دهند؛ این مدل در مجموع می‌تواند قدرتی برابر با ۴۰۸ اسب بخار و گشتاور ۶۲۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. همچنین این مدل با هر بار شارژ کامل قادر است ۵۰۰ کیلومتر را بپیماید.

منبعcarscoopsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.