تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کد خبر : 584653

واتساپ سرانجام اجازه می‌دهد شماره خود را پنهان کنید

واتساپ سرانجام اجازه می‌دهد شماره خود را پنهان کنید

واتساپ سرانجام اجازه می‌دهد شماره خود را پنهان کنید قرار است ویژگی ها و قابلیت های جدیدی به پیام رسان واتساپ اضافه شود. یکی از امکانات جدید واتس اپ این است که سرانجام شما می‌توانید شماره خود را پنهان کنید. اطلاعاتی درباره امکانات جدید پیام رسان واتساپ منتشر شده است. ظاهرا آپدیت جدید Whatsapp قابلیت‌های

واتساپ سرانجام اجازه می‌دهد شماره خود را پنهان کنید

قرار است ویژگی ها و قابلیت های جدیدی به پیام رسان واتساپ اضافه شود. یکی از امکانات جدید واتس اپ این است که سرانجام شما می‌توانید شماره خود را پنهان کنید.

اطلاعاتی درباره امکانات جدید پیام رسان واتساپ منتشر شده است. ظاهرا آپدیت جدید Whatsapp قابلیت‌های کاربردی و تازه‌ای را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. یکی از این ویژگی‌های جدید این است که سرانجام می‌توانید شماره خود را از دید سایر کاربران پنهان کنید.

این ویژگی‌های جدید در نسخه‌ای که برای آزمایش بتای گوگل پلی قرار گرفته دیده شده‌اند. ویژگی نام برده شده در حال حاضر در حال توسعه است و هنوز مشخص نیست که آیا این قابلیت برای تمام کاربران ارائه می‌شود یا خیر. پورتال WABetaInfo که معمولا اطلاعات دقیقی درباره قابلیت‌های جدید واتساپ منتشر می‌کند، اعلام کرده کاربران به زودی می‌توانند شماره تلفن خود را از دید مخاطبان مخفی کنند. البته این ویژگی فعلا فقط در گروه‌های خاصی در برنامه اندرویدی ارائه می‌شود.

این گزینه به طور پیش‌فرض غیر فعال است و در صورت نیاز، خود کاربر باید آن را از قسمت تنظیمات فعال کند.

شماره خود را در واتساپ پنهان کنید

همانطور که گفته شد، این ویژگی اکنون در حال توسعه است. اسکرین شاتی که اخیرا منتشر شده به ما نشان می‌دهد که تنظیمات جدید واتساپ به چه صورت خواهد بود و گزینه‌‌ای برای نمایش ندادن شماره تلفن همراه در انتهای این تصویر مشاهده می‌شود. قابل ذکر است که پیام رسانی مانند تلگرام، مدت‌هاست که امکان مخفی کردن شماره تلفن را به صورت پیش‌فرض ارائه می‌دهد.

علاوه بر امکان مخفی کردن شماره تلفن از دید کاربران، ویژگی های جدید دیگری هم به پیام رسان واتساپ اضافه خواهند شد. توسعه دهندگان واتس اپ قابلیت جدیدی را به این پیام رسان افزوده‌اند که به مدیران گروه اجازه حذف هر پیامی را برای همه کاربران خواهد داد. این قابلیت در نسخه 2.22.17.12 برای آزمایش‌کنندگان بتای واتساپ در اندروید در دسترس قرار گرفته است. بر این اساس، مدیر گروهی که می‌خواهد یکی از پیام‌ها را حذف کند، گزینه‌ی «حذف برای همه» را خواهد دید. همچنین نام کاربری در حباب چت در حین حذف نمایش داده می‌شود و همه اعضای گروه متوجه می‌شوند که او پیام را حذف کرده است.

همچنین واتساپ اخیرا ویژگی‌های جدید دیگری را اضافه کرده است که از جمله آنها می‌توان به افزایش حجم اشتراک‌گذاری فایل‌ها، بی صدا کردن پیام‌های کاربران خاص در یک چت گروهی و مخفی کردن آخرین تصویر پروفایل و وضعیت آنلاین بودن از دید مخاطبان انتخاب شده اشاره کرد.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.