تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۱۸
کد خبر : 72348

هواوی میت Xs 2 معرفی شد؛ نسل جدید گوشی منعطف هواوی و طراحی جذاب و قلم استایلوس

هواوی میت Xs 2 معرفی شد؛ نسل جدید گوشی منعطف هواوی و طراحی جذاب و قلم استایلوس

هواوی میت Xs 2 معرفی شد؛ نسل جدید گوشی منعطف هواوی و طراحی جذاب و قلم استایلوسگوشی تاشو هواوی میت Xs 2 با یک نمایشگر منعطف و پشتیبانی از قلم هوشمند معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت Huawei Mate ..

هواوی میت Xs 2 معرفی شد؛ نسل جدید گوشی منعطف هواوی و طراحی جذاب و قلم استایلوس

گوشی تاشو هواوی میت Xs 2 با یک نمایشگر منعطف و پشتیبانی از قلم هوشمند معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت Huawei Mate Xs 2 آشنا شوید.

هواوی سرانجام از یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های امسال خود رونمایی کرد. هواوی میت Xs 2 تازه‌ترین تلاش این شرکت چینی برای تسخیر بخشی از بازار گوشی های تاشو در جهان است. این مدل، نسل جدید گوشی میت ایکس اس محسوب می‌شود که سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی و روانه بازار شد. گوشی هواوی میت ایکس اس ۲ از نظر طراحی و کیفیت ساخت پیشرفت قابل توجهی داشته و مشخصات این گوشی هم حالا حرفه‌ای‌تر شده است.

مشخصات فنی، ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوشی هواوی میت Xs 2

میت ایکس اس ۲ هواوی به طور کلی از مشخصاتی قابل قبول بهره می‌برد. با این که هواوی همچنان با وجود تحریم‌های شدید ایالات متحده آمریکا به کار خود ادامه می‌دهد، با مشکلات بزرگی نیز دست و پنجه نرم می‌کند. گوشی تاشو هواوی میت Xs 2 نیز از این تحریم‌ها آسیب دیده و هواوی نتوانسته آن را به مودم ۵G مجهز کند. با وجود این ضعف بزرگ، هواوی توانسته قیمت این گوشی را کاهش دهد تا بتواند در رقابت با سامسونگ در بازار گوشی های تاشو، عملکرد بهتری داشته باشد.

ویژگی های ظاهری و نمایشگر گوشی میت ایکس اس ۲

جدیدترین گوشی تاشو هواوی به نمایشگری از نوع اولد مجهز شده است. صفحه نمایش ۷.۸ اینچی گوشی هواوی میت Xs 2 از رزولوشن ۲۴۸۰ در ۲۲۰۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند در زمان تا شدن، دارای صفحه نمایشی ۶.۵ اینچی است که کار کردن با آن ساده‌تر است. در این حالت رزولوشن نمایشگر به ۲۴۸۰ در ۱۱۷۶ می‌رسد. در سمت راست بخش بالایی نمایشگر گوشی تاشو هواوی، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با استفاده از طراحی موسوم به حفره‌ای جای گرفته است. با وجود این که گوشی میت Xs 2 هواوی در ظاهر بسیار سنگین به نظر می‌رسد، تنها ۲۵۵ گرم وزن خواهد داشت. این یک پیشرفت بزرگ در مقایسه با نسل قبل است. گوشی میت ایکس اس با اندازه‌ای تقریبا مشابه، ۳۰۰ گرم وزن داشت.

هواوی میت XS 2

مکانیزم لولای تاشو گوشی نیز حالا در میت اکس اس ۲ هواوی از همیشه پیشرفته‌تر شده است. هواوی توانسته عمر لولای تاشو را در حد قابل توجهی افزایش دهد. همچنین حالا دیگر خبری از خط اعصاب‌خردکنی که در محل لولا به وجود می‌آمد نخواهد بود.

میت ایکس اس 2

لولای تاشو میت ایکس اس ۲ هواوی

صفحه نمایش گوشی میت ایکس اس ۲ هواوی مقاومت بالایی دارد و می‌تواند یکی از مقاوم‌ترین گوشی‌های تاشو بازار لقب بگیرد. لایه‌ای از یک پلیمر روی نمایشگر کشیده شده و با توجه به ساختار چهارلایه‌ای نمایشگر، احتمال خط و خش و شکستن صفحه نمایش کاهش می‌یابد. گوشی تاشو هواوی میت Xs 2 از قلم استایلوس M-Pen 2s نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین ها و قابلیت های فنی گوشی تاشو جدید هواوی

مانند گوشی های میت ایکس و میت ایکس اس هواوی، این مدل هم به یک ماژول دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده است. دوربین اصلی گوشی میت ایکس اس ۲ هواوی ۵۰ مگاپیکسلی است. در کنار این حسگر قدرتمند، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی از نوع اولترا واید قرار گرفته است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو هم امکان بزرگنمایی ۳ برابری از نوع اپتیکال و ۳۰ برابری از نوع دیجیتال را به گوشی هواوی میت Xs 2 می‌دهد. دوربین این مدل از OIS هم بهره می‌برد.

هواوی میت ایکس اس 2

گوشی تاشو جدید شرکت هواوی به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است. هر چند این تراشه این روزها هم یکی از قدرتمندترین تراشه‌ها در بازار است اما با وجود نسخه پلاس این تراشه و البته اسنپدراگون ۸ نسل ۱، نمی‌توان این چیپست را قدرتمندترین نامید. همچنین با توجه به تحریم‌ها، هواوی مجبور شده از نسخه ۴G این تراشه استفاده کند.

گوشی هواوی میت Xs 2 هواوی به ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. میت ایکس اس ۲ هواوی به یک باتری ۴۸۸۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. در زمان عرضه به بازار، Mate Xs 2 هواوی به سیستم عامل هارمونی نسخه ۲ مجهز خواهد بود و خبری از سیستم عامل اندروید و سرویس‌های گوگل نخواهد بود.

عرضه و قیمت گوشی هواوی میت Xs 2

با این که در هفته‌های گذشته گزارش‌های زیادی درباره قیمت بسیار بالا و غیرمنطقی گوشی میت ایکس اس ۲ منتشر شده بود، حالا مشخص شد این گوشی در نسخه پایه که به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز است، چیزی حدود ۱۵۱۲ دلار قیمت خواهد داشت. دیگر نسخه گوشی هواوی میت ایکس اس ۲ هم که به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، دارای قیمت حدودی ۱۹۶۶ دلار خواهد بود. البته بهتر است بدانید این قیمت‌ها، مربوط به نسخه کشور چین جدیدترین گوشی تاشو هواوی است و ممکن است در بازارهای جهانی شاهد افزایش قیمت این مدل باشیم.

منبع :GSM Arenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.