تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد خبر : 35290

هواوی سه میت بوک مدل ۲۰۲۱ خود را رونمایی کرد

هواوی سه میت بوک مدل ۲۰۲۱ خود را رونمایی کرد

هواوی سه میت بوک مدل ۲۰۲۱ خود را رونمایی کردهواوی از سه لپ‌تاپ میت بوک مدل ۲۰۲۱ خود با نام‌های میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱ – MateBook X Pro 2021، میت بوک ۱۳ ۲۰۲۱ – MateBook 13 2021 و میت بوک ۱۴ ۲۰۲۱ – MateBook 14 2021 رونمایی کرد.
هواوی سه میت بوک مدل ۲۰۲۱ خود را رونمایی کرد. هر سه میت بوک مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل هستند. آنها همچنین از کارت گرافیک یکپارچه یا کارت گرافیک مستقل MX450 انویدیا بهره می‌برند. همچنین، همه این دستگاه‌ها با صفحه لمسی کامل و رزولوشن ۲K یا ۳K به صورت استاندارد ارائه می‌شوند و از عملکرد اشتراک هواوی نیز پشتیبانی می‌کنند.

هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱در این میان این سه دستگاه ، مدل هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱ از نمایشگر فول اسکرین (full screen) بهره می‌برد و ۱۳.۹ اینچ قطر دارد. این لپ‌تاپ از هر سو که مشاهده شود، دارای قاب بسیار باریک است و صفحه نمایش آن نسبت به بدنه، ۹۱ درصد را شامل می‌شود. رزولوشن این نمایشگر ۲۰۰۰ در ۳۰۰۰ پیکسل و ۱۰۰ درصد دامنه رنگ sRGB را پوشش می‌دهد. این میت بوک از برنامه مارکت هواوی و برنامه‌های سریع پشتیبانی می‌کند.
صفحه نمایش کم مصرف LTPS ا..

هواوی سه میت بوک مدل ۲۰۲۱ خود را رونمایی کرد

هواوی از سه لپ‌تاپ میت بوک مدل ۲۰۲۱ خود با نام‌های میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱ – MateBook X Pro 2021، میت بوک ۱۳ ۲۰۲۱ – MateBook 13 2021 و میت بوک ۱۴ ۲۰۲۱ – MateBook 14 2021 رونمایی کرد.

هواوی سه میت بوک مدل ۲۰۲۱ خود را رونمایی کرد. هر سه میت بوک مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل هستند. آنها همچنین از کارت گرافیک یکپارچه یا کارت گرافیک مستقل MX450 انویدیا بهره می‌برند. همچنین، همه این دستگاه‌ها با صفحه لمسی کامل و رزولوشن ۲K یا ۳K به صورت استاندارد ارائه می‌شوند و از عملکرد اشتراک هواوی نیز پشتیبانی می‌کنند.

هواوی سه میت بوک

هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱

هواوی سه میت بوکدر این میان این سه دستگاه ، مدل هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱ از نمایشگر فول اسکرین (full screen) بهره می‌برد و ۱۳.۹ اینچ قطر دارد. این لپ‌تاپ از هر سو که مشاهده شود، دارای قاب بسیار باریک است و صفحه نمایش آن نسبت به بدنه، ۹۱ درصد را شامل می‌شود. رزولوشن این نمایشگر ۲۰۰۰ در ۳۰۰۰ پیکسل و ۱۰۰ درصد دامنه رنگ sRGB را پوشش می‌دهد. این میت بوک از برنامه مارکت هواوی و برنامه‌های سریع پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش کم مصرف LTPS از کنترل لمسی ده نقطه‌ای با دقت بالا پشتیبانی می کند و کنترل مورد نیاز را می‌توان با کلیک کردن و کشیدن انگشت بر روی نمایشگر کامل کرد. همچنین عملکرد سه انگشتی در این صفحه نمایش تعبیه شده است که برای گرفتن اسکرین شات کاربرد دارد و از طریق حرکات انگشت روی نمایشگر، می توانید به سرعت هر قسمتی از صفحه نمایش را که مورد نظر باشد ضبط کرد و همچنین می‌توان نوشته‌های موجود در روی عکس را به طور خودکار شناسایی کرده و به متن تبدیل کرد.

هواوی سه میت بوک

بدنه این میت بوک از آلیاژ آلومینیوم و به صورت یکپارچه ساخته شده است که خیلی نازک بوده و تنها ۱۴.۶ میلی‌متر ضخامت دارد و از حدود ۱.۳۳ کیلوگرم هم سبک‌تر است. فرایند فرآیند برش CNC با پروسه ماسه شنی (سندبلاست) سرامیکی مطابقت دارد. این دستگاه در چهار رنگ نقره‌ای، خاکستری سیر، سبز زمردی و طلایی عرضه می‌شوند.

محصول جدید همچنین از قابلیت همکاری چند صفحه‌ای نیز پشتیبانی می کند، منطقه اتصال اشتراک هواوی در زیر صفحه لمسی ساخته شده است. می‌توان برای دستیابی تلفن به قابلیت همکاری چند صفحه‌ای ، روی صفحه لمسی ضربه زد. تلفن بلافاصله محتوای خود را به رایانه منتقل می‌کند و رابط تلفن می‌تواند مستقیماً روی صفحه رایانه نمایش داده شود. هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱ از قابلیت صفحه تاچ پد جدید برخوردار است که می‌تواند فشار را در تمام سطح خود حس کند.

قابلیت‌های هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱

هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱ همچنین با شارژر ۶۵ وات مناسبی ارائه می‌شود. از این نوت بوک با ۳۰ دقیقه سریع شارژ می‌توان به مدت ۴ ساعت استفاده کرد. درضمن، از دستگاه‌های فست شارژ برخی از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های هواوی با رابط USB-C نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین، می‌توان از یک شارژر برای چندین دستگاه استفاده کرد.

هواوی سه میت بوک

از نظر جلوه‌های صوتی، هواوی MateBook X Pro 2021 از چهار بلندگو ی کراس اوور با فرکانس بالا و پایین استفاده می‌کند. آنها از تقسیم بندی دقیق ۴۵ هرتز پشتیبانی می‌کنند و دارای چهار حالت صوتی برای موسیقی، بازی، فیلم و تماس هستند. علاوه بر این، هواوی میت بوک X Pro 2021 از طراحی میکروفون و پشرفته‌ای استفاده می‌کند که می‌تواند صدا را از راه دور و تا فاصله ۵ متری بدون و بدون پژواک ثبت کند.

میت‌ بوک‌های ۱۳/۱۴ ۲۰۲۱

میت بوک های مدل های ۱۳/۱۴ ۲۰۲۱ با صفحه نمایش لمسی کامل ۲K ، محافظت از چشم دوگانه به روز شده از چشم، دید همه جانبه نسبت به صفحه نمایش را به ارمغان می آورند و نسبت صفحه نمایش به ۸۸ و ۹۰ درصد می‌رسد.

هواوی سه میت بوک

این دستگاه‌ها همچنین دارای جدیدترین پردازنده‌های نسل ۱۱ Intel Core و باله کوسه‌ای برای اتلاف کارآمد گرما هستند. این لپ‌تاپ‌ها به قابلیت‌های کاربردی همچون قابلیت همکاری چند صفحه ای بهره می‌برند. علاوه بر این با ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4-3200 و پشتیبانی از Wi-Fi 6 عرضه می شوند.

قیمت

هواوی MateBook X Pro 2021

  • مدل i5-1135G7 با ۱۶ گیگابایت رم/۵۱۲ گیگابایت/گرافیک یکپارچه/نمایشگر لمسی: قیمت ۱۳۸۸دلار
  • مدل i7-1165G7 با ۱۶ گیگابایت/۵۱۲ گیگابایت/گرافیک یکپارچه/نمایشگر لمسی: قیمت ۱۵۴۳ دلار
  • مدل i7-1165G7 با ۱۶ گیگابایت/۱ ترابایت/ گرافیک یکپارچه /نمایشگر لمسی: قیمت ۱۸۵۱دلار

هواوی سه میت بوک

هواوی MateBook 13 2021

  • مدل i5-1135G7 با ۱۶ گیگابایت/۵۱۲ گیگابایت/گرافیک یکپارچه/نمایشگر لمسی: قیمت ۸۴۸ دلار
  • مدل i7-1165G7 با ۱۶ گیگابایت/۵۱۲ گیگابایت/گرافیک یکپارچه/نمایشگر لمسی: قیمت ۱۰۰۳ دلار
  • مدل i7-1165G7 با ۱۶ گیگابایت/۵۱۲ گیگابایت/گرافیک انویدیا MX450/نمایشگر لمسی: قیمت ۱۰۸۰ دلار

هواوی سه میت بوک

هواوی MateBook 14 2021

  • مدل i5-1135G7 با ۱۶ گیگابایت/۵۱۲ گیگابایت/گرافیک یکپارچه/نمایشگر لمسی: قیمت ۹۱۰ دلار
  • مدل i7-1135G7 با ۱۶ گیگابایت/۵۱۲ گیگابایت/گرافیک انویدیا MX450/نمایشگر لمسی: قیمت ۹۸۷ دلار
  • مدل i7-1165G7 با ۱۶ گیگابایت/۵۱۲ گیگابایت/گرافیک انویدیا MX450/نمایشگر لمسی: قیمت ۱۱۴۵ دلار

هواوی سه میت بوک

هر سه میت بوک مدل ۲۰۲۱ در حال حاضر برای پیش فروش در دسترس قرار دارند و از ۲۰ ژانویه (۱ بهمن ۹۹) به طور رسمی در بازار عرضه می‌شوند.

منبع :gizchina-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.