تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
کد خبر : 58404

هدیه ایرانسل به مناسبت روز و هفته جهانی ناشنوایان برای مشترکان ناشنوا

هدیه ایرانسل به مناسبت روز و هفته جهانی ناشنوایان برای مشترکان ناشنوا

هدیه ایرانسل به مناسبت روز و هفته جهانی ناشنوایان برای مشترکان ناشنواهدیه ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد. این اپراتور به مناسبت روز و هفته جهانی ناشنوایان برای مشترکان ناشنوای خود هدایایی چون بس..

هدیه ایرانسلهدیه ایرانسل به مناسبت روز و هفته جهانی ناشنوایان برای مشترکان ناشنوا

هدیه ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد. این اپراتور به مناسبت روز و هفته جهانی ناشنوایان برای مشترکان ناشنوای خود هدایایی چون بسته هدیه اینترنت را در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل به مناسبت ۸ مهر ۱۴۰۰ برابر با ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱، روز و هفته جهانی ناشنوایان برای تمام مشترکان ناشنوای خود هدایایی چون بسته اینترنت هدیه در نظر گرفت. ضمن اینکه این اپراتور در یکسالگی راه‌اندازی خدمت «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژه ناشنویان» امکانی را فراهم کرد تا مشترکان ناشنوا و کم شنوا قادر باشند به شکل پیامکی به این خدمت دسترسی پیدا کنند.

جزئیات هدیه ایرانسل برای مشترکان ناشنوا

اپراتور ایرانسل بسته اینترنت هدیه خود را برای حدود ۸ هزار نفر از مشترکان ناشنوا فعال خواهد کرد. این بسته هدیه ۱۰ گیگابایتی یک ماهه فقط برای مشترکانی فعال خواهد شد که لیست آنها از قبل از سوی انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد مربوطه به اپراتور ایرانسل ارسال شده باشد. اپراتور ایرانسل همزمان با یکسالگی راه‌اندازی خدمت «ارتباط با مشتریان ایراسل ویژه ناشنوایان» امکانی را فراهم کرد تا مشترکان ناشنوا بتوانند به شکل پیامکی به این خدمت دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است اپراتور ایرانسل در تاریخ ۹ مهر ۱۳۹۹ نیز همزمان با روز جهانی ناشنوایان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی برای اولین بار در کشور امکانی را فراهم ساخت تا مشترکان ناشنوا قادر باشند از طریق ارتباطی ویدیوی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان و با استفاده از «زبان اشاره» خدمات پشتیبانی مورد نیاز را دریافت کنند.

هدیه ایرانسل

این طرح در فاز اول برای مشترکانی که لیست نام آنها از سوی سازمان‌های مربوطه به ایرانسل ارسال شده بود، فعال شد. اکنون اپراتور ایرانسل پس از یک سال و با دریافت بازخوردهای مثبت این امکان را برای تمام مشترکان ناشنوا و کم‌شنوای خود ارائه کرده تا قادر باشند به شکل پیامکی آن را فعال سازند.

آن دسته از مشتریان ایرانسل که می‌خواهند خدمت تصویری ارتباط با مشتریان با زبان اشاره را دریافت کنند، باید با خط ایرانسلی خود عدد ۱ را به شماره ۲۴۶۰ پیامک کنند تا درخواست آنها ثبت شود و امکان برقراری تماس تصویری با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل از طریق سایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل من روی شماره این مشترکان فعال گردد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.