تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
کد خبر : 65652

نگاهی به کلکسیون خودروهای میلیون دلاری کریستیانو رونالدو + عکس

نگاهی به کلکسیون خودروهای میلیون دلاری کریستیانو رونالدو + عکس

نگاهی به کلکسیون خودروهای میلیون دلاری کریستیانو رونالدو + عکس کریستیانو رونالدو به دنیای خودرو علاقه زیادی دارد. ما در این مطلب به سراغ کلکسیون خودروهای این ستاره پرتغالی دنیای فوتبال می‌ر..

نگاهی به کلکسیون خودروهای میلیون دلاری کریستیانو رونالدو + عکس

کریستیانو رونالدو به دنیای خودرو علاقه زیادی دارد. ما در این مطلب به سراغ کلکسیون خودروهای این ستاره پرتغالی دنیای فوتبال می‌رویم.

کریستیانو رونالدو یکی از بهترین و محبوب‌ترین فوتبالیست‌های دنیا است که علاقه زیادی به خودرو دارد. ما در این مطلب قصد داریم کلکسیون خودروهای میلیون دلاری این ستاره پرتغالی را مورد بررسی قرار دهیم،‌ اما پیش از آن نگاهی به افتخارات فوتبالی وی خواهیم انداخت.

این فوق ستاره تاکنون موفق به تصاحب ۵ توپ طلا و چهار کفش طلای اروپا شده است. وی در دوران حرفه‌ای خود ۳۲ جام کسب کرده که شامل ۵ لیگ قهرمانان اروپا،‌ یک قهرمانی جام ملت‌های اروپا و یک لیگ ملت‌های اروپا می‌شود. رونالدو دارای بیشترین گل زده (۱۳۶) و بیشترین پاس گل (۴۲) در لیگ قهرمانان اروپا،‌ بیشترین گل زده (۱۴) در جام ملت‌های اروپا و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان (۱۱۵)‌ است.

رونالدو که یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا محسوب می‌شود، یک دستگاه پولسازی نیز به شمار می‌رود. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، درآمد این ستاره پرتغالی از فوتبال به بیش از ۱ میلیارد دلار رسیده است؛ اگرچه عملکرد درخشان او در زمین مسابقه باعث شده فرصت‌های تبلیغاتی زیادی را نیز به دست بیاورد. این ستاره پرتغالی با برند ورزشی نایک یک قرارداد مادام‌العمر به امضا رسانده و علاوه بر این نماینده طیف وسیعی از برندهای معروف است. جدا از این مسائل رونالدو به تنهایی یک تاجر است و چندین سرمایه‌گذاری موفق ایجاد کرده است.

با توجه به این مسائل مشخص می‌شود که کریستیانو رونالدو می‌تواند هر اتومبیلی را به کلکسیون جذاب خود اضافه کند که تاکنون نیز این کار را انجام داده و همچنان ادامه می‌دهد. این فوق ستاره بر خلاف اصلی‌ترین رقیب خود یعنی لیونل مسی، همواره جدیدترین اتومبیل‌های خود را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

کریستیانو رونالدو در کلکسیون خود چه خودروهایی دارد؟

ابتدا جدیدترین اتومبیل‌های موجود در گاراژ این فوتبالیست را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در سپتامبر ۲۰۲۱،‌ این ستاره پرتغالی پشت فرمان یک لامبورگینی اوروس نقره‌ای دیده شد. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، این خودرو حدودا ۲۲۰ هزار دلار قیمت دارد و عملکرد حیرت‌انگیزی از جمله حداکثر سرعت ۳۰۴ کیلومتر در ساعت را ارائه می‌کند.

کریستیانو رونالدو

یکی دیگر از محصولات موجود در گاراژ رونالدو،‌ لامبورگینی اونتادور است. این خودرو به یک پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری مجهز شده است که توانی برابر با ۷۹۰ اسب بخار را به همراه گشتاور ۶۹۰ نیوتن متری به تولید می‌رساند.

علاقه کریستیانو رونالدو به محصولات بوگاتی

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو علاقه زیادی به بوگاتی دارد و هم‌اکنون چند مدل از محصولات این برند در گاراژ او پارک شده است. یکی از این محصولات بوگاتی چانتودیچی است که رونالدو آن را در سال گذشته میلادی و با پرداخت مبلغ بیش از ۹ میلیون دلار به کلکسیون خودروهای خود اضافه کرد. این خودرو به یک پیشرانه ۸ لیتری W16 مجهز شده است که می‌تواند قدرت ۱۵۷۵ اسب بخار را به همراه گشتاور ۱۶۰۰ نیوتن‌متر به تولید برساند.

کریستیانو رونالدو

اما در کلکسیون خودروهای کریستیانو رونالدو، دو محصول دیگر از برند بوگاتی نیز به چشم می‌خورد. یکی از این محصولات بوگاتی شیرون است. این اتومبیل از یک پیشرانه ۸ لیتری W16 بهره می‌برد که توانی برابر با ۱۴۷۹ اسب بخار را به تولید می‌رساند.

کریستیانو رونالدو

رونالدو پشت فرمان بوگاتی ویرون نیز دیده شده است. این خودرو که تقریبا در تمام کلکسیون‌های خاص دنیا به چشم می‌خورد، دارای یک موتور ۸ لیتری W16 کواد توربو است که می‌تواند قدرت ۹۸۷ اسب بخار را به تولید برساند.

یکی دیگر از محصولاتی که در کلکسیون خودروهای کریستیانو رونالدو حضور دارد، رولزرویس کالینان است. رونالدو این خودرو را در سال ۲۰۱۸ و پس از امضای قرارداد با تیم یوونتوس، خریداری کرد. جالب است که رونالدو به منظور هماهنگ کردن خودرو خود با لباس تیم یوونتوس آن را با چرم سفید و مشکی سفارش داد.

کریستیانو رونالدو

رونالدو پشت فرمان یک فراری F12 TDF نیز دیده شده است. این خودرو دارای یک موتور خورجینی ۱۲ سیلندر ۶.۳ لیتری است که توانی برابر با ۷۶۹ اسب بخار قدرت را به تولید می‌رساند. علاوه بر این در گاراژ رونالدو یک دستگاه فراری F430 نیز به چشم می‌خورد. این ستاره پرتغالی در سال ۲۰۲۰ یک نسخه ویژه از مونزا را با پرداخت مبلغی در حدود ۱.۹ میلیون دلار خریداری کرد.

کریستیانو رونالدو

یکی دیگری از محصولات موجود در کلکسیون خودروهای کریستیانو رونالدو، مرسدس بنز AMG G 63 است. لازم به ذکر است که این خودرو را نامزد رونالدو در تابستان سال ۲۰۲۱ به عنوان هدیه به او داد.

سایر اتومبیل‌های موجود در گاراژ رونالدو

در گاراژ رونالدو محصولات دیگری نظیر شورلت کامارو ZL1، رنج روور اسپورت و بنتلی کانتیننتال GT نیز حضور دارند. لازم به ذکر است که این ستاره پرتغالی در زمان حضور در رئال مادرید به دلیل همکاری باشگاه‌های اسپانیایی با خودروساز آلمانی پشت فرمان یک آئودی RS7 دیده می‌شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.