تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر : 63328

نگاهی به امکانات و فناوری‌های نسل جدید مرسدس بنز کلاس C

نگاهی به امکانات و فناوری‌های نسل جدید مرسدس بنز کلاس C

نگاهی به امکانات و فناوری‌های نسل جدید مرسدس بنز کلاس C در این ویدیو نگاهی به امکانات و فناوری‌های نسل جدید مرسدس بنز کلاس C انداخته‌ایم تا ببینیم این اتومبیل قدرتمند چه قابلیت‌های جالب توج..

نگاهی به امکانات و فناوری‌های نسل جدید مرسدس بنز کلاس C

در این ویدیو نگاهی به امکانات و فناوری‌های نسل جدید مرسدس بنز کلاس C انداخته‌ایم تا ببینیم این اتومبیل قدرتمند چه قابلیت‌های جالب توجه‌ای دارد.

پرفروش‌ترین ماشین بنز در دهه گذشته حالا در سه نسخه سدان، استیت و آل ترین در اختیار ماست و کمپانی مرسدس بنز در این ویدیو به بررسی نسل جدید مرسدس بنز کلاس C پرداخته است.

همچنین مطالعه کنید:

عجیب ترین خودرو مرسدس بنز معرفی شد؛ یک آفرودر خاص با طراحی منحصر به فرد

بر اساس آنچه در این ویدیو می‌بینیم رانندگی با مرسدس بنز کلاس سی حس کاملاً جدیدی را برای راننده به ارمغان می‌آورد و فضای داخلی آن به‌طرز استثنایی برای آرامش و رفاه شما طراحی شده است. تقریباً هیچ کدام از رقبای مرسدس بنز کلاس C کابینی به این راحتی ندارند.

این اتومبیل در کنار برخورداری از کابینی راحت و ظاهری جذاب بسیار آینده نگرانه طراحی شده است. به‌عنوان نمونه سیستم دستیار ترمز پیشرفته مرسدس بنز کلاس سی میتواند با هشدار فاصله یا ترمز اضطراری خودکار از وقوع تصادف جلوگیری کند تا در مواقعی که حواس‌تان به اتفاقات جاده نیست، این سیستم سلامت شما را حفظ کند. همچنین قابلیت چرخش چرخ‌های عقب در کنار دوربین ۳۶۰ درجه ماشین، رانندگی در شهر را بسیار ساده می‌کند و بدین ترتیب می‌توانید اتومبیل‌تان را در فضاهای بسیار کوچک نیز پارک کنید.

نظر شما درباره این خودروی جذاب و مدرن چیست؟منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.