تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۳۵
کد خبر : 70527

نکبند وان پلاس Bullets Wireless Z2 با عمر باتری ۳۰ ساعته رونمایی شد

نکبند وان پلاس Bullets Wireless Z2 با عمر باتری ۳۰ ساعته رونمایی شد

نکبند وان پلاس Bullets Wireless Z2 با عمر باتری ۳۰ ساعته رونمایی شدوان پلاس در حال توسعه خانواده هدفون‌های سری Bullets است و حالا نکبند وان پلاس Bullets Wireless Z2 توسط این کمپانی معرفی شده است.
سری ..

نکبند وان پلاس Bullets Wireless Z2 با عمر باتری ۳۰ ساعته رونمایی شد

وان پلاس در حال توسعه خانواده هدفون‌های سری Bullets است و حالا نکبند وان پلاس Bullets Wireless Z2 توسط این کمپانی معرفی شده است.

سری Bullets از هدفون‌های برند وان پلاس تا امروز انواع محصولات سیمی و بی‌سیم را شامل می‌شد و حالا با عرضه رسمی نکبند وان پلاس Bullets Wireless Z2 تنوع بیشتری یافته است. هدفون جدید وان پلاس یک نکبند بلوتوثی است که در حال حاضر برای بازار هند عرضه شده است.

مشخصات وان پلاس Bullets Wireless Z2

وان پلاس Bullets Wireless Z2 دارای درایورهای ۱۲.۴ میلی‌متری است که بزرگترین درایور به کار رفته در هدفون‌های وان‌ پلاس تا امروز محسوب می‌شود و از کدک‌های صوتی ACC و SBS پشتیبانی می‌کنند. همچنین وان پلاس یک بهینه‌ساز هوش مصنوعی برای تنظیم دقیق صدا در این محصول تعبیه کرده است.

وان پلاس
وان پلاس

میکروفون و کلید فیزیکی کنترل صدا در سمت راست نکبند تعبیه شده است و به لطف پشتیبانی از گواهی IP55 این محصول در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. وزن Bullets Wireless Z2 برابر با ۲۳۰ گرم، عمر باتری آن ۳۰ ساعت و درگاه شارژ آن از نوع USB-C انجام است. این نکبند در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه خواهد شد و قیمت آن در هند ۱۹۹۹ روپیه تعیین شده است.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.