تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۶:۴۵
کد خبر : 67376

نهمین مرسدس بنز SLR مانی خوشبین؛ پارکینگ مجلل میلیونر ایرانی، زیباتر از همیشه شد

نهمین مرسدس بنز SLR مانی خوشبین؛ پارکینگ مجلل میلیونر ایرانی، زیباتر از همیشه شد

نهمین مرسدس بنز SLR مانی خوشبین؛ پارکینگ مجلل میلیونر ایرانی، زیباتر از همیشه شدمیلیونر ایرانی مانی خوشبین یکی از ۹ مرسدس بنز SLR خود را که برای شخصی‌سازی به مک لارن فرستاده بود، تحویل گرفته و نتیجه، ..

نهمین مرسدس بنز SLR مانی خوشبین؛ پارکینگ مجلل میلیونر ایرانی، زیباتر از همیشه شد

میلیونر ایرانی مانی خوشبین یکی از ۹ مرسدس بنز SLR خود را که برای شخصی‌سازی به مک لارن فرستاده بود، تحویل گرفته و نتیجه، یک شاهکار واقعی است.

مرسدس بنز SLR مک لارن، سوپرکاری خشن حاصل همکاری دو شرکت خوشنام صنعت خودرو است که تنها ۲,۱۵۷ دستگاه از آن به تولید رسیده است. مانی خوشبین، کارآفرین میلیونر ایرانی ساکن آمریکا نیز به‌عنوان یکی از طرفداران پر و پا قرص آن شناخته می‌شود. هرچند خوشبین کلکسیونی پُر از خودروهای گوناگون دارد و به خودروهای بوگاتی و مک لارن هم علاقه‌مند به نظر می‌رسد، به وضوح می‌توان گفت که شور و شوق او نسبت به SLR بی‌مثل و مانند است.

مرسدس بنز SLR نسخه ویژه مانی خوشبین

مانی خوشبین مجموعاً ۹ دستگاه از مرسدس بنز SLR را در اختیار دارد که نهمین دستگاه را در آبان گذشته به پارکینگ خود آورد. حالا او پس از ۹ ماه انتظار، یکی از آن‌ها را که جهت شخصی‌سازی برای بخش «عملیات ویژه مک لارن» (McLaren Special Operations یا به اختصار MSO) فرستاده بود نیز تحویل گرفته است.

مرسدس بنز SLR نسخه ویژه مانی خوشبین

تیم مک لارن یک نسخه فوق‌العاده ویژه با نام Heritage Edition 1 of 1 را برای مانی خوشبین تدارک دیده. همان‌طور که خوشبین در صفحه اینستاگرام خود ذکر کرده، این تیم حتی روی کوچک‌ترین قسمت‌های این خودرو دوباره با دقت کار کرده است تا چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ فنی، یک یا حتی چند پله بالا برود.

مرسدس بنز SLR نسخه ویژه مانی خوشبین

البته در نگاه اول شاید این نسخه شبیه به یک نسخه معمولی از مرسدس بنز SLR به نظر برسد. با این حال، با نگاهی دقیق‌تر، المان‌های آیرودینامیک سفارشی آن نظیر پره گلگیر جلو و اسپویلر عقب با نوار آبی‌رنگ به خوبی جلب توجه می‌کنند. رنگ آبی در محفظه موتور این خودرو نیز قابل مشاهده است و همچنین چرخ‌های ۵ پر سفارشی مک لارن واقعاً جذاب به نظر می‌رسند.

مرسدس بنز SLR نسخه ویژه مانی خوشبین

در فضای داخلی مرسدس بنز SLR مانی خوشبین، تریم چرم آبی‌رنگ در قسمت‌های مختلف به علاوه چرم سفید فرمان به چشم می‌خورد. صندلی‌ها هم دارای طرح مخصوصی به همراه نشان Heritage Edition 1 of 1 هستند. علاوه بر این‌ها، با توجه به صدای عجیب و غریب این خودرو، احتمالاً پیشرانه آن نیز بهبودهایی را دریافت کرده است. البته از طرفی دیگر، می‌توان احتمال داد که این صدای گوش‌نواز صرفاً به خاطر اگزوز آن باشد.

همچنین بخوانید:

نظر کلکسیونر ثروتمند ایرانی در مورد لامبورگینی اونتادور SVJ

در ادامه تصاویر بیشتری را از نسخه ویژه مرسدس بنز SLR برای مانی خوشبین مشاهده می‌کنید:

محفظه موتور مرسدس بنز SLR نسخه ویژه مانی خوشبین
صندلی مرسدس بنز SLR نسخه ویژه مانی خوشبین
فضای داخلی مرسدس بنز SLR نسخه ویژه مانی خوشبین
صندلی مرسدس بنز SLR نسخه ویژه مانی خوشبین
چرخ مرسدس بنز SLR نسخه ویژه مانی خوشبین

منبع :HotCars

نسخه یکبار-مرسدس-slr-heritage-تحویل-به-مانی-خوشبین- خیره کننده است

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.