تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۹:۰۳
کد خبر : 64655

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین وان پلاس ۱۰ پرو قدرت عکاسی این گوشی را نشان می‌دهد

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین وان پلاس ۱۰ پرو قدرت عکاسی این گوشی را نشان می‌دهد

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین وان پلاس ۱۰ پرو قدرت عکاسی این گوشی را نشان می‌دهد دوربین OnePlus 10 Pro بهتر از قبل شده است. در ادامه می توانید نمونه عکس های گرفته شده با دوربین وان پلاس..

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین وان پلاس ۱۰ پرو قدرت عکاسی این گوشی را نشان می‌دهد

دوربین OnePlus 10 Pro بهتر از قبل شده است. در ادامه می توانید نمونه عکس های گرفته شده با دوربین وان پلاس ۱۰ پرو را ببینید.

کمپانی OnePlus و شرکت ساخت لنز دوربین Hasselblad، همکاری جدید خود را (ساخت و استفاده از لنزهای نسل دوم) در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) همزمان با رونمایی رسمی از وان پلاس ۱۰ پرو آغاز خواهند کرد.

اکنون در اثنای انتظاری که برای معرفی این پرچمدار نسل جدید دارید، می‌توانید از نمونه تصاویر دوربین این گوشی که کمپانی وان پلاس به اشتراک گذاشته لذت ببرید. (تصاویری از دوربین فوق عریض که ۱۵۰ درجه‌اند.)

بله درست است؛ اکنون این گوشی هوشمند رده بالا در حال رقابت با Realme GT2 Pro است. به نظر می‌رسد از این دوربین برای گرفتن عکس‌هایی به سبک چشم ماهی نیز استفاده شود. (لنز چشم ماهی لنزی است که حداکثر زاویه دید را به بیننده می‌دهد.)

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین وان پلاس ۱۰ پرو

دوربین وان پلاس 10 پرو
دوربین وان پلاس 10 پرو
دوربین وان پلاس 10 پرو
دوربین وان پلاس 10 پرو
دوربین وان پلاس 10 پرو
دوربین وان پلاس 10 پرو

همچون سری قبل، بیشتر تمرکز دوربین وان پلاس ۱۰ پرو، روی دقت رنگ است. OnePlus 10 Pro دارای Hasselblad Natural Color Optimization 2.0 (سیستم بهینه سازی رنگ طبیعی) است؛ فناوری حرفه‌ای که توسط کمپانی Hasselblad برای بهینه سازی رنگ دوربین به کار رفته است.

همچنین اگر ترجیح می‌دهید خودتان رنگ‌ها را تنظیم کنید باید بگوییم که گزینه Hasselblad 2.0 RAW برای شما در دسترس خواهد بود. اینها تنها بخشی از بیش از ۵۰۰ بهینه‌سازی هستند که برای دوربین سه‌گانه این اسمارت فون درنظر گرفته شده‌اند.

متاسفانه تیزرهای رسمی مطابق انتظار از ارائه جزئیات بیشتر درباره این گوشی خودداری می‌کنند اما TENAA ترکیب چینش ماژول‌ها را به ترتیب زیر دانسته است:

  • دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی
  • دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض
  • دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۳X
  • دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی

وان پلاس ۱۰ پرو مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است و صفحه نمایشی LTPO 2.0 با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. (نمایشگر ۶.۷ اینچی QHD+) به غیر از دوربین، این گوشی تجربه بازی بهبود یافته‌ای را با ویژگی‌هایی مانند هایپربوست (HyperBoost) برای GPU ارائه می‌دهد. رونمایی کامل این گوشی در روز سه شنبه هفته آینده خواهد بود و پس از آن در دسترس خواهد بود.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.