تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۶:۰۸
کد خبر : 64596

نمایشگر سری گلکسی S22 شگفت انگیز است؛ نتایج تست اولیه خبر از ثبت رکورد می‌دهند

نمایشگر سری گلکسی S22 شگفت انگیز است؛ نتایج تست اولیه خبر از ثبت رکورد می‌دهند

نمایشگر سری گلکسی S22 شگفت انگیز است؛ نتایج تست اولیه خبر از ثبت رکورد می‌دهند نتایج تست نمایشگر سری گلکسی S22 منتشر شده و شواهد حاکی از این است که پرچمداران نسل جدید نسبت به سری قبلی عملکر..

نمایشگر سری گلکسی S22 شگفت انگیز است؛ نتایج تست اولیه خبر از ثبت رکورد می‌دهند

نتایج تست نمایشگر سری گلکسی S22 منتشر شده و شواهد حاکی از این است که پرچمداران نسل جدید نسبت به سری قبلی عملکرد بهتری خواهند داشت.

سرانجام نتایج آزمایش‌های نمایشگر گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا توسط EqualLeaks فاش شده و اطلاعات منتشر شده همانی است که پیش‌تر به کرات در گجت نیوز در مورد آن صحبت کرده‌ایم.

سامسونگ گلکسی اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا به نمایشگرهایی مجهز شده‌اند که می‌توانند سطح روشنایی بالاتری نسبت به سری قبلی خود ارائه دهند. به طور دقیق‌تر سطح روشنایی استاندارد این دو دستگاه به ۱۷۵۰ نیت می‌رسد که اگر حالت خودکار را غیرفعال کنیم این سطح به ۱۵۰۰ نیت افت می‌کند. (با این وجود سطح روشنایی آنها بهتر از سطح روشنایی دیگر اسمارت فون‌های این کمپانی است.)

نمایشگر سری گلکسی S22 کنتراست، سطح روشنایی و بازتولید رنگ بسیار خوبی دارند

جدا از اینکه سطح روشنایی جدیدی در این دو گوشی وجود دارد، باید بگوییم همان‌طور که از صفحه نمایش‌های AMOLED انتظار می‌رود، نسبت کنتراست بسیار خوبی را در گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا شاهد هستیم.

نمایشگر سری گلکسی S22

از همه اینها گذشته نمایشگر این دو پرچمدار قادر به پوشش دادن ۱۰۰ درصدی طیف DCI P3 است و باید تجربه بصری شگفت انگیزی را به خصوص هنگام تماشای محتوای HDR در اختیار کاربران بگذارد.

سامسونگ گلکسی اس ۲۲ پلاس دارای نمایشگری ۶.۵۵ اینچی است در حالی که صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا ۶.۸۱ اینچی خواهد بود. سامسونگ قرار است که این دو اسمارت فون رده بالا را به همراه نسخه استاندارد گلکسی اس ۲۲ در ماه آینده معرفی کند اما تاریخ دقیق عرضه به احتمال تاخیرهایی که ممکن است پیش آید، مشخص نیست.

مطابق گزارشاتی که پیش تر منتشر شده، مدل پایه گلکسی S22 حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیتی خواهد داشت؛ به این معنی که با گلکسی S21 برابری خواهد کرد.

منبع :sammobileمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.