تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
کد خبر : 67280

نمایشگر خانواده اس ۲۲ سامسونگ درخشان‌ترین و دقیق‌ترین صفحه آمولد دنیاست

نمایشگر خانواده اس ۲۲ سامسونگ درخشان‌ترین و دقیق‌ترین صفحه آمولد دنیاست

نمایشگر خانواده اس ۲۲ سامسونگ درخشان‌ترین و دقیق‌ترین صفحه آمولد دنیاستسامسونگ به تازگی از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کرد و آنطور که انتظار می‌رفت نمایشگر خانواده اس ۲۲ دقت و روشنایی بیشتری نسبت ب..

نمایشگر خانواده اس ۲۲ سامسونگ درخشان‌ترین و دقیق‌ترین صفحه آمولد دنیاست

سامسونگ به تازگی از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کرد و آنطور که انتظار می‌رفت نمایشگر خانواده اس ۲۲ دقت و روشنایی بیشتری نسبت به رقبا دارد.

چند ساعت بیشتر از رونمایی پرچمداران کهکشانی جدید سامسونگ نمی‌گذرد و البته آن چه که ما را غافلگیر نکرد این است خانواده گلکسی اس ۲۲ از یک نمایشگر AMOLED جدید با درخشندگی بیشتر بهره می‌برند.

دو مدل گلکسی اس ۲۲ پلاس و اولترا به نمایشگرهایی با ۱۷۵۰ نیست روشنایی مجهز هستند، در حالی که نسخه پایه همچون سری اس ۲۱ نمایشگری ۱۰۰۰/۱۳۰۰ نیت دارد. البته همانظور که پیش‌تر در ماه دسامبر ۲۰۲۱ اعلام شده بود، این میزان درخشندگی بی‌سابقه مدل‌های پلاس و اولترا تنها در حالت‌هایی خاص، نظیر روشنایی خودکار، قابل دسترسی است. در حالت دستی کاربران می‌توانند نور صفحه را حداکثر تا ۱۲۰۰ نیت تنظیم کنند.

این نمایشگر به شدت درخشنده برای محیط‌های باز که زیر تابش مستقیم آفتاب قرار دارند بسیار مناسب است. و اما نکته استثنایی اینجاست که درخشندگی بیشتر همیشه به معنی کیفیت تصویر بالاتر نیست و در این حالت تولید مجدد و دقت رنگ‌ها با مشکل روبرو می‌شود. البته این موضوع برای نمایشگرهای جدید سامسونگ صادق نیست و با یک نمایشگر بی‌مانند روبرو هستیم.

فناوری Vision Booster که سامسونگ آن را توسعه داده به گوشی کمک می‌کند ابتدا شدت نور محیط را سنجیده و سپس توناژ رنگ و درخشندگی نمایشگر را طوری تنظیم کند که دقت رنگ حتی در محیط‌های بسیار روشن نیز حفظ شود.

از این رو گوشی‌های پرچمدار سامسونگ گلکسی S22 Plus و S22 Ultra نه تنها درخشان‌ترین نمایشگر را دارند، بلکه به لطف فناوری‌های پیشرفته کیفیت و دقت رنگی منحصر به فرد و برتر از رقبا در همه وضعیت‌های نوری را ارائه می‌دهند.

این ویژگی سبب اشتیاق بسیاری از کاربران و کارشناسان شده و همگی منتظر عرضه رسمی این گوشی و بررسی این قابلیت‌ها به صورت عملی هستند تا عیار آن را محک بزنند. برای اطلاعات بیشتر از این گوشی و نمایشگر بی‌مانند آن حتما مطالب وبسایت گجت نیوز را دنبال کنید.

منبع :sammobileمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.