تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر : 60575

نسل بعدی بهمن دیگنیتی با موتور و گیربکس جدید و امکانات رفاهی بیشتر به زودی در ایران

نسل بعدی بهمن دیگنیتی با موتور و گیربکس جدید و امکانات رفاهی بیشتر به زودی در ایران

نسل بعدی بهمن دیگنیتی با موتور و گیربکس جدید و امکانات رفاهی بیشتر به زودی در ایرانشرکت بهمن موتور قصد دارد به زودی فیدلتی پرستیژ و نسل بعدی بهمن دیگنیتی را روانه بازار کند. این دو محصول از موتور قوی‌..

نسل بعدی بهمن دیگنیتینسل بعدی بهمن دیگنیتی با موتور و گیربکس جدید و امکانات رفاهی بیشتر به زودی در ایران

شرکت بهمن موتور قصد دارد به زودی فیدلتی پرستیژ و نسل بعدی بهمن دیگنیتی را روانه بازار کند. این دو محصول از موتور قوی‌تری بهره‌مند خواهند بود.

محمد ضرابیان، مدیرعامل شرکت بهمن موتور با اشاره به این که سدان جدید بهمن موتور با نام رسپکت پا به جاده‌های کشور خواهد گذاشت، عنوان کرد که امسال دو محصول جدید روی خط تولید بهمن موتور خواهد رفت که یکی از آن‌ها سدان سواری بوده و دیگری ون کارگو خواهد بود.

بهمن موتور برای اتومبیل رسپکت یک پیشرانه ۱.۵ لیتری در نظر گرفته است که وظیفه انتقال قدرت آن به چرخ‌های جلو بر عهده یک جعبه دنده ۹ سرعته CVT خواهد بود. این خودرو با امکانات قابل قبولی پا به جاده‌های کشور خواهد گذاشت که تریم چرمی، صندلی برقی، سیستم کنترل پایداری، گرم‌کن صندلی، صفحه نمایش لمسی،‌ تریم چرمی، نورپردازی داخلی و شش ایربگ از جمله آن‌ها هستند.

نسل بعدی بهمن دیگنیتی با پیشرانه قوی‌تر روانه بازار خواهد شد

ضرابیان در ادامه با اشاره به این که بهمن موتور قصد دارد تا اس یو‌‌ وی متفاوتی را وارد بازار ایران کند عنوان کرد که بهمن موتور در آینده فیدلتی پرستیژ‌ و دیگنیتی جدید را البته با موتور قوی‌تر و به منظور جلب رضایت متقاضیان خودروهای قدرتمند وارد خط تولید خود خواهد کرد. لازم به ذکر است که فیدلتی پرستیژ با امکانات بیشتری در مقایسه با نسل‌ قبلی به تولید خواهد رسید که سیستم هشدار تصادف،‌ هشدار حرکت بین خطوط و ترمز اضطراری از جمله آن‌ها هستند.

علاوه بر این برای دیگنیتی جدید نیز یک موتور جدید در نظر گرفته شده است که توانی برابر با ۲۳۰ اسب بخار را به تولید می‌رساند. همچنین جعبه دنده این نسخه از دیگنیتی نیز تغییر خواهد کرد. بهمن موتور قصد دارد این دو محصول را تا انتهای امسال به بازار عرضه کند و البته در کنار آن‌ها تولید فیدلتی پرایم و دیگنیتی نیز ادامه خواهد یافت.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.