تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر : 72866

نسخه ۶ چرخ فورد F-150 رپتور، شما را حیرت زده می‌کند

نسخه ۶ چرخ فورد F-150 رپتور، شما را حیرت زده می‌کند

نسخه ۶ چرخ فورد F-150 رپتور، شما را حیرت زده می‌کنداین نسخه ۶ چرخ از فورد F-150 رپتور، یک هیولای درشت‌هیکل تمام‌عیار است. در ادامه شاهد مشخصات و تصاویر این پیکاپ آمریکایی ۶ چرخ باشید.
با افزایش دوباره..

نسخه ۶ چرخ فورد F-150 رپتور، شما را حیرت زده می‌کند

این نسخه ۶ چرخ از فورد F-150 رپتور، یک هیولای درشت‌هیکل تمام‌عیار است. در ادامه شاهد مشخصات و تصاویر این پیکاپ آمریکایی ۶ چرخ باشید.

با افزایش دوباره محبوبیت پیکاپ های ۶ چرخ، شرکت کمتر شناخته‌شده‌ای نسبت به سایر تیونرهای پیکاپ با نام Elite Motor Cars از میامی فلوریدا، یک نسخه ۶ چرخ از فورد F-150 رپتور ساخته است. این نسخه که فقط ۳۵۰ کیلومتر کارکرد دارد، در سایت Bring a Trailer به فروش گذاشته شده است. اگرچه سایر پیکاپ های ۶ چرخ معروف‌تر از تیونرهایی نظیر Hennessey و Apocalypse با قیمت ۲۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار دلاری ارائه می‌شوند، این نسخه ۶ چرخ اف ۱۵۰ رپتور با قیمت مقرون به صرفه‌تری در دسترس قرار دارد.

نسخه 6 چرخ فورد F-150 رپتور
نسخه 6 چرخ فورد F-150 رپتور

این نسخه ۶ چرخ فورد F-150 رپتور مشابه سایر نسخه‌های آن، از یک پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 اکوبوست با گیربکس اتوماتیک ۱۰ سرعته بهره می‌برد. در قسمت عقب این پیکاپ یک محور دیگر و اتاق بار سفارشی با فلاپ‌های گلگیر پلاستیکی نصب شده و همچنین برای سیستم تعلیق کمک‌فنرهای Fox در نظر گرفته شده است. ضمناً تمام چرخ‌های ۲۰ اینچی این خودرو از تایرهای Nitto Ridge Grappler با ۳۷ اینچ قطر و ۱۲.۵ اینچ عرض برخوردار شده‌اند.

نسخه 6 چرخ فورد F-150 رپتور
نسخه 6 چرخ فورد F-150 رپتور

همچنین بخوانید:فورد رنجر رپتور جدید معرفی شد؛ یک پیکاپ آفرودی جذاب و مدرن

این نسخه خاص ۶ چرخ در سایت Bring a Trailer به مزایده گذاشته شده و در زمان نگارش این مطلب، بالاترین مبلغ پیشنهادشده برای آن ۷۰ هزار دلار بوده است. این درحالی است که نسخه معمولی فورد F-150 رپتور هم‌اکنون با حداقل قیمت ۷۰ هزار دلار عرضه می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.