تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
کد خبر : 54845

نسخه برقی خودروی آکورا NSX تولید خواهد شد

نسخه برقی خودروی آکورا NSX تولید خواهد شد

نسخه برقی خودروی آکورا NSX تولید خواهد شدبه‌نظر می‌رسد که خودروهای سری آکورا NSX هنوز به پایان راه خود نرسیده‌اند. در حالی که انتظار می‌رفت تا خودروی آکورا NSX تایپ ۳ آخرین نسخه از خودروهای سری NSX باشد اما با تایید جان ایکدا، نایب رئیس کمپانی آکورا، نسخه‌ی جدیدی از این سری به بازار عرضه خواهد شد. به‌گفته‌ی ایکدا، اولین نسخه‌ از خودروهای NSX با پیشرانه‌ی گازسوز عرضه شد و دومین خودروی این سری نیز به همراه پیشرانه‌‌ی هایبریدی در دسترس کاربران قرار گرفته بود. حالا قرار است که نسخه‌ی جدید از پیشرانه‌ی تمام‌برقی بهره ببرد.
مطالب مرتبط:هوندا تولید خودروهای غیر برقی را از سال ۲۰۴۰ متوقف خواهد کرد
هوندا CR-V در سال ۲۰۲۳ ظاهری فضایی خواهد داشت
ایکدا همچنین تایید کرده است که نسخه‌ی دوم خودورهای آکورا NSX از نظر تجاری فروش موفقی نداشته اما این خودرو باعث شده تا مهندسین آکورا تجربه‌ی کافی برای تولید یک خودروی تمام‌برقی را به‌دست بیاورند. هنوز جزئیات دقیق خودروی نسل سومی NSX مشخص نشده و آقای ایکدا نیز تاریخ معرفی آن را اعلام نکرده است. با این وجود بعید است که شاهد معرفی این خودرو در آینده‌ای نزدیک ..

نسخه برقی خودروی آکورا NSX تولید خواهد شد

به‌نظر می‌رسد که خودروهای سری آکورا NSX هنوز به پایان راه خود نرسیده‌اند. در حالی که انتظار می‌رفت تا خودروی آکورا NSX تایپ ۳ آخرین نسخه از خودروهای سری NSX باشد اما با تایید جان ایکدا، نایب رئیس کمپانی آکورا، نسخه‌ی جدیدی از این سری به بازار عرضه خواهد شد. به‌گفته‌ی ایکدا، اولین نسخه‌ از خودروهای NSX با پیشرانه‌ی گازسوز عرضه شد و دومین خودروی این سری نیز به همراه پیشرانه‌‌ی هایبریدی در دسترس کاربران قرار گرفته بود. حالا قرار است که نسخه‌ی جدید از پیشرانه‌ی تمام‌برقی بهره ببرد.

مطالب مرتبط:

  • هوندا تولید خودروهای غیر برقی را از سال ۲۰۴۰ متوقف خواهد کرد

  • هوندا CR-V در سال ۲۰۲۳ ظاهری فضایی خواهد داشت

ایکدا همچنین تایید کرده است که نسخه‌ی دوم خودورهای آکورا NSX از نظر تجاری فروش موفقی نداشته اما این خودرو باعث شده تا مهندسین آکورا تجربه‌ی کافی برای تولید یک خودروی تمام‌برقی را به‌دست بیاورند. هنوز جزئیات دقیق خودروی نسل سومی NSX مشخص نشده و آقای ایکدا نیز تاریخ معرفی آن را اعلام نکرده است. با این وجود بعید است که شاهد معرفی این خودرو در آینده‌ای نزدیک باشیم.

آکورا Advanced Sports Car

خط تولید نسخه‌ی اولیه‌ی خودروی آکورا NSX پس از ۱۶ سال در سال ۲۰۰۵ متوقف شد و نسخه‌ی دوم آن نیز در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شده بود. آکورا در سال ۲۰۰۷ از خودروی مفهومی Advanced Sports Car رونمایی کرد که علاقه‌ی این کمپانی ژاپنی به ساخت نسخه‌ی جدید NSX را نشان می‌داد. در آن زمان شایعات زیادی مبنی بر ورود این خودرو به مرحله‌ی تولید انبوه منتشر شده بود اما این اتفاق هرگز صورت نگرفت.

آکورا Advanced Sports Car

در حال حاضر لیست خودروهای آکورا شامل هیچ خودروی با پیشرانه‌ی برقی نمی‌شود. با این حال، این کمپانی در حال ساخت خودروی هوندا Prologue بوده و نسخه‌ی پیشرفته‌تر این خودرو نیز در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. هر دو خودرو بر پایه‌ی پلتفرم آلتیوم (Ultium) جنرال موتورز تولید خواهند شد و از باتری‌های این کمپانی آمریکایی استفاده خواهند کرد.

نظر شما در مورد خودروی آکورا NSX چیست؟ آیا آکورا با ورود به بازار خودروهای برقی عملکرد موفقی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

۰۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.