تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر : 62898

نخستین پوستر فیلم سونیک ۲ منتشر شد

نخستین پوستر فیلم سونیک ۲ منتشر شد

نخستین پوستر فیلم سونیک ۲ منتشر شداولین پوستر از دنباله فیلم سونیک خارپشت منتشر گردید و همراه با انتشار این پوستر وعده داد شد که تریلر فیلم سونیک ۲ فردا منتشر خواهد شد.
اکانت رسمی فیلم سونیک خارپشت (S..

نخستین پوستر فیلم سونیک ۲ منتشر شد

اولین پوستر از دنباله فیلم سونیک خارپشت منتشر گردید و همراه با انتشار این پوستر وعده داد شد که تریلر فیلم سونیک ۲ فردا منتشر خواهد شد.

اکانت رسمی فیلم سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) در توئیتر با انتشار اولین پوستر از فیلم سونیک ۲ اعلام کرد که پخش جهانی اولین تریلر این فیلم روز ۹ دسامبر انجام خواهد شد. در خود پوستر نیز شخصیت‌های که در قسمت دوم بازگشته‌اند نشان داده شده و شخصیت تیلز که قرار است در فیلم سونیک ۲ از شخصیت‌های اصلی باشد را به طور ویژه‌ای به تصویر کشیده است.

شما می‌توانید این پوستر را که شامل شخصیت‌های سونیک، تیلز و دکتر رباتنیک، با هنرنمایی جیم کری، می‌شود را در زیر مشاهده کنید.

برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید

در خلاصه داستان فیلم سونیک ۲ آمده است:

بعد از اتفاقات فیلم سونیک خارپشت ۱، سونیک در گرین هیلز تنها می‌ماند در حالی که تام و مدی واچوفسکی به تعطیلات می‌روند. هنگامی که دکتر اگمن با کمک ناکلز اکیدنا بر می‌گردد تا مستر امرالد را پیدا کنند، سونیک و دوست جدیدش مایلز تیلز پراور قصد دارند او را متوقف کنند.

طبق برنامه ریزی‌های که انجام شده، قرار است فیلم سونیک ۲ در تاریخ ۸ آپریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) در سینماهای ایالات متحده آمریکا اکران شود. تایید شده است که در این فیلم شاهد بازگشت صداپیشگان قسمت اول و همچنین ادریس البا به عنوان صدای ناکلز و کالین اوشاگنسی به عنوان صدای مایلز تیلز پروور خواهیم بود.

در قسمت اول فیلم سونیک خارپشت، بن شوارتز صداپیشگی شخصیت اصلی داستان یعنی سونیک را برعهده داشت و جیمز مارسدن نیز صداپیشه شخصیت تام واچوفسکی، یک افسر پلیس و بهترین دوست سونیک، بود. جیم کری نیز هنرنمایی نقش دکتر رباتنیک، شخصیت شرور و کلاسیک مجموعه سونیک را برعهده داشت.

فیلم سونیک خارپشت ۱ که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده بود، توانست در باکس آفیس ۳۲۰ میلیون دلار فروش داشته باشد که نسبت به بودجه ۹۰ میلیون دلاری آن رقم خوبی است.

منبعComicBook

sonic-the-hedgehog-2-poster-tails-dr-robotnik

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.