تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
کد خبر : 73681

نخستین تریلر فیلم ماموریت غیرممکن ۷ را تماشا کنید

نخستین تریلر فیلم ماموریت غیرممکن ۷ را تماشا کنید

نخستین تریلر فیلم ماموریت غیرممکن ۷ را تماشا کنیدنخستین تریلر فیلم ماموریت غیرممکن ۷ – Mission Impossible 7 با هنرنمایی تام کروز به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری را تماشا کنید.
یکی از فیلم‌هایی که به شدت..

نخستین تریلر فیلم ماموریت غیرممکن ۷ را تماشا کنید

نخستین تریلر فیلم ماموریت غیرممکن ۷ – Mission Impossible 7 با هنرنمایی تام کروز به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری را تماشا کنید.

یکی از فیلم‌هایی که به شدت تحت تأثیر شیوع و همه‌گیری ویروس کووید-۱۹ قرار گرفت و اکران و تولید آن بارها با تأخیر و تعطیلی مواجه شد، فیلم موردانتظار مأموریت غیرممکن: روزشمار مرگ قسمت اول – Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One بود که اکنون بالاخره نخستین تریلر آن منتشر شد.

در تریلر ماموریت غیرممکن ۷ ما دوباره شاهد بازگشت شخصیت ایتان هاک با هنرنمایی تام کروز و ماجراجویی‌های جذاب و هیجان‌انگیز وی هستیم. علاوه بر تام کروز اکثر بازیگرانی که در قسمت‌های قبلی فیلم‌های ماموریت غیرممکن حضور داشتند، در قسمت هفتم نیز ایفای نقش کرده‌اند که از آنها می‌توان به نام‌هایی همچون سایمون پگ، ربکا فرگوسن و ونسا کربی اشاره کرد. سایر بازیگرانی که در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند وینگ ریمز، هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت و هنری چرنی هستند.

تاریخ اکران فیلم در روز ۱۴ جولای ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) خواهد بود شما می‌توانید تریلر ماموریت غیرممکن را در زیر به صورت کامل تماشا کنید.

دانلود ویدیو

همچنین بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۲ که نباید از دست بدهید

بعد از موفقیت‌هایی که قسمت ششم از سری فیلم‌های ماموریت غیرممکن بدست آورد، ساخت قسمت هفتم و هشتم آن نیز تأیید شد و مقرر گردید فیلم‌برداری‌های به صورت پشت سر هم انجام شود؛ اما با شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا بارها و بارها در مراحل تولید این فیلم‌ها وقفه ایجاد شد، در غیر اینصورت ماموریت غیرممکن ۷ تاکنون اکران شده بود. تاریخ اکران ماموریت غیرممکن ۸ نیز در روز ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) خواهد بود.

نویسندگی و کارگردانی هر دو قسمت‌های هفتم و هشتم از ماموریت غیرممکن برعهده کریستوفر مک‌کوری بوده که علاوه بر این دو قسمت، قسمت‌های فال اوت – Fallout و ملت یاقی – Rogue Nation را نیر کارگردانی و همچنین در فیلم‌های لبه فردا – Edge of Tomorrow و جک ریچر – Jack Reacher با تام کروز همکاری داشته است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.