تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
کد خبر : 68144

معرفی پکیج های دوربین مداربسته و دوربین های لامپی که محیط شما را امن می کند

معرفی پکیج های دوربین مداربسته  و دوربین های لامپی که محیط شما را امن می کند

منظور از پکیج دوربین مداربسته چیست؟ اگر شما هم به دنبال خرید دوربین مداربسته هستید، قطعا با عبارت پکیج دوربین مداربسته مواجه شده اید. همان طور که می دانید هدف اصلی از به کارگیری دوربین های مداربسته، تامین امنیت و حفاظت از جان و مال افراد است. اما در این راه دوربین مداربسته، به تنهایی …

منظور از پکیج دوربین مداربسته چیست؟

اگر شما هم به دنبال خرید دوربین مداربسته هستید، قطعا با عبارت پکیج دوربین مداربسته مواجه شده اید. همان طور که می دانید هدف اصلی از به کارگیری دوربین های مداربسته، تامین امنیت و حفاظت از جان و مال افراد است. اما در این راه دوربین مداربسته، به تنهایی قادر به انجام چنین وظیفه ی خطیری نیستند. در واقع تنها وظیفه ی تصویربرداری از محیط به عهده ی آن ها می باشد. بقیه ی وظایف میان سایر اجزای مجموعه ی حفاظتی و نظارتی دوربین مداربسته تقسیم می شود. این تقسیم وظایف سبب درخشش عبارت پکیج دوربین مداربسته خواهد شد.

در میان عامه ی مردم استفاده از عبارت دوربین مداربسته، در واقع مخفف عبارت مجموعه ی نظارتی و حفاظتی دوربین مداربسته است. حال این سوال پیش می آید که سایر اجزای این مجموعه کدامند؟ این مجموعه علاوه بر دوربین مداربسته، شامل دستگاه ضبط تصاویر، هارد، انواع فیش، کابل، سیم، داکت، ترانک و … است. هر یک از این قطعات برای نصب و راه اندازی این مجموعه لازم و ضروری هستند. بنابراین نیاز است تا از انواع آن ها و ویژگی ها و قابلیت های هر یک مطلع باشیم. اما برای سهولت کار مصرف کنندگان و حتی فروشندگان و مجریان این گونه محصولات، پکیج های دوربین مداربسته ارائه می شوند. این پکیج ها بسته به نوع و کاربردی که دارند، بسیار متنوع خواهند بود. اما به طور کلی به معنای جمع بندی اجزای یک مجموعه ی حفاظتی بوده که به صورت یک جا به فروش می رسند. اما این پکیج ها چه مزایایی دارند؟ بدین منظور شرکت کارپیما به نشانی www.karpeyma.com  در خدمت شما است.

 

ایجاد تعادل میان قیمت و کیفیت یکی از مزایای استفاده از پکیج دوربین مداربسته

استفاده از پکیج دوربین مداربسته سبب ایجاد تعادل میان قیمت و کیفیت محصولات خریداری شده می شود. شما چه در جایگاه فروشنده ی این محصولات و چه در جایگاه خریدار آن ها نیازمند وجود چنین تعادلی هستید. وجود رابطه ی مستقیم میان قیمت و کیفیت امری کاملا بدیهی است. چرا که با افزایش کیفیت محصولات، به دلیل بهره گیری از قطعات با کیفیت و به کارگیری روش های نوین ساخت و طراحی، قیمت تمام شده ی محصول افزایش می یابد. اما مصرف کنندگان قطعا علاقه دارند تا محصولاتی با سطح کیفی بالاتر را با قیمتی پایین تر خریداری کنند. این موضوع برای فروشندگان نیز مهم است. بنابراین برای جلب رضایت مشتریان به دنبال راهکارهایی برای ایجاد تعادل میان قیمت و کیفیت هستند. یکی از این راه ها قرار دادن محصولات حفاظتی و امنیتی در قالب پکیج است.

با وجود پکیج دوربین مداربسته، بسیاری از هزینه ها برای خرید و فروش، کاهش می یابد. مثلا با این کار دیگر نیازی به تحقیقات میدانی برای خرید هر یک از اجزای این مجموعه نیست. برای فروشنده نیز به دلیل آن که چندین محصول را به صورت یک جا به فروش می رساند، صرفه ی اقتصادی ایجاب می کند تا تخفیف بیشتری به مشتری ارائه دهد. علاوه بر این ها اگر خرید از طریق اینترنتی و شرکت کارپیما صورت گیرد، بسیاری از مراحل خرید و فروش هم حذف شده و باز هم موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. با توجه به مواردی که گفته شد، قطعا ساز و کار ایجاد تعادل میان کیفیت و قیمت محصولات موجود در این پکیج ها نیز بر شما روشن شده است.

ایجاد هماهنگی میان اجزای یک مجموعه ی امنیتی حفاظتی، دیگر مزیت استفاده از پکیج های دوربین مداربسته

یکی دیگر از مزایایی که در پکیج دوربین مداربسته توسط شرکت کارپیما به شما ارائه می شود، ایجاد هماهنگی است. همان طور که می دانید برای افزایش بازدهی یک مجموعه، وجود هماهنگی میان اجزای آن کاملا الزامی است. اگر مصرف کنندگان محترم بخواهند، محصولاتی را که به صورت تک تک خریداری کرده اند، با یکدیگر هماهنگ سازند، کاری بسیار دشوار در پیش خواهند داشت. اما مشاوران ما با طراحی و ارائه ی پکیج های مذکور، این راه را هموار ساخته اند. به طوری که محصولاتی سازگار با یکدیگر را به شما ارائه می دهند. بدین ترتیب محصولاتی با کیفیت، مقرون به صرفه و با بازدهی بالا را در اختیار خواهید داشت.

پکیج دوربین مداربسته

 

آیا می دانید دوربین مداربسته لامپی چیست؟

یکی از محصولاتی که شرکت کارپیما به شما ارائه می دهد، دوربین لامپی است. این نوع از دوربین مداربسته همان طور که از نامش مشخص است، به لحاظ ظاهری کاملا شبیه یک لامپ می باشد. شباهت این دوربین به لامپ، به حدی است که شاید در نگاه اول برای افراد عادی قابل تشخیص نباشد. اما استفاده از این دوربین مزایای زیادی دارد. برای آشنایی با این مزایا با ما همراه باشید.

استتار و عدم جلب توجه دوربین های مداربسته لامپی

اگر شما به عنوان مصرف کننده، دوربین مداربسته لامپی را انتخاب می کنید، از بابت جنبه ی حفاظتی آن کاملا آسوده خاطر خواهید بود. این دوربین ها با شکل ظاهری خاص خود، به نوعی مورد استتار قرار می گیرند. بدین ترتیب برای دیگران کمترین جلب توجه را خواهند داشت. بدین ترتیب به لحاظ ظاهری به زیبایی بصری محیط و فضای شما خدشه وارد نمی کنند.

نصب و راه اندازی آسان دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته لامپی به آسانی در محل هایی که برای لامپ تعبیه شده است، قابل نصب و راه اندازی خواهد بود. این گونه دوربین ها دارای قابلیت بهره گیری از حافظه ی داخلی هستند که بخش مهم و زمان بر کابل کشی و اتصال به دستگاه ضبط تصاویر را حذف می کند. به همین دلیل نصب و راه اندازی آن ها بسیار آسان و سریع صورت خواهد گرفت.

دوربین های مداربسته لامپی، دوربین هایی مقرون به صرفه

شما با خرید دوربین مداربسته لامپی، از شرکت کارپیما قطعا خریدی مقرون به صرفه خواهید داشت. چرا که با توجه به توضیحات بخش قبل، بسیاری از مراحل و نصب و راه اندازی را حذف می کنید. در ضمن نیازی به خرید تجهیزات جانبی مانند دستگاه ضبط تصاویر ندارید. علاوه بر آن، این دوربین زاویه ی دید گسترده ای دارد و با توجه به محل نصب آن، حفاظت و امنیتی کل فضا را تامین می کند. بدین ترتیب نه تنها یک محصول مقرون به صرفه، بلکه محصولی با بازدهی بالا در اختیار شما قرار می گیرد.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.