تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر : 62009

مشخصات دوربین مدل ۲۰۲۲ گوشی شیائومی ردمی ۱۰ فاش شد

مشخصات دوربین مدل ۲۰۲۲ گوشی شیائومی ردمی ۱۰ فاش شد

مشخصات دوربین مدل ۲۰۲۲ گوشی شیائومی ردمی ۱۰ فاش شدمشخصات دوربین مدل ۲۰۲۲ گوشی شیائومی ردمی ۱۰ فاش شده است. در ادامه مروری بر دیگر مشخصات Redmi 10 2022 خواهیم داشت. با ما همراه باشید.
هفته گذشته، یکی ا..

مشخصات دوربین مدل ۲۰۲۲ گوشی شیائومی ردمی ۱۰ فاش شد

مشخصات دوربین مدل ۲۰۲۲ گوشی شیائومی ردمی ۱۰ فاش شده است. در ادامه مروری بر دیگر مشخصات Redmi 10 2022 خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

هفته گذشته، یکی از افشاگران به نام Kacper Skrzypec در پایگاه داده IMEI ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ را مشاهده کرد. در واقع فهمیدیم که شماره مدل‌های ۲۱۱۲۱۱۱۹SG و ۲۲۰۱۱۱۱۹UY مربوط به ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ بوده است.

این افشاگر همچنین اطلاعاتی از دوربین Redmi 10 2022 به اشتراک گذاشت و در همین زمان این تلفن همراه چندین گواهینامه دریافت کرد که نشان می‌داد ممکن است به زودی رونمایی شود. حال بیایید ببینیم که مشخصات دوربین مدل ۲۰۲۲ گوشی شیائومی ردمی ۱۰ چیست؟

دوربین ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ چه مشخصاتی دارد؟

شیائومی ردمی ۱۰ (۲۰۲۲) با شماره مدل ۲۱۱۲۱۱۱۰SG توسط دو سایت ارائه گواهینامه اندونزی از قبیل TKDN و SDPPI تائید شده است. این دستگاه همچنین گواهینامه‌هایی از EEC اروپا، IMDA سنگاپور و TVU دریافت کرده است. همچنین یک نسخه دیگر از این گوشی با شماره مدل ۲۱۱۲۱۱۱۹VL در پایگاه داده TVU دیده شده است.

مطابق گفته‌های Skrzypec، دوربین پشتی ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ شامل یک سنسور ساخته سامسونگ یا اُومنی ویژن با ۵۰ مگاپیکسل به عنوان دوربین اصلی است. این افشاگر همچنین گفته است که این دستگاه شباهت‌های زیادی با ردمی ۱۰ که در آگوست معرفی شد، دارد.

مشخصات دوربین مدل 2022 گوشی شیائومی ردمی 10

از جمله مشخصات فنی Redmi 10 می‌توان به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD اشاره کرد که وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند ۸ مگاپیکسل و دوربین‌های چهارگانه پنل پشتی آن به ترتیب، ۵۰ مگاپیکسل دوربین عریض، ۸ مگاپیکسل دوربین فوق عریض و دوتا لنز ۲ مگاپیکسلی است.

سیستم عامل این دستگاه مبتنی بر اندروید ۱۱ اُو اس و بر اساس رابط کاربری MIUI 12.5 است. قلب تپنده این دستگاه هلیو جی ۸۸ است که به ردمی ۱۰ قدرت می‌بخشد. حداکثر رم موجود در آن ۶ گیگابایت و فضای ذخیره سازی آن ۱۲۸ گیگابایت است.

انرژی مورد نیاز این دستگاه را یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژر سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. سیستم امنیتی سنسور اثر انگشت نیز در کنار فریم تعبیه شده و همین دستگاه در حال حاضر با نام ردمی ۱۰ پرایم و در هند موجود است.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.