تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر : 25805

مایکروسافت بروزرسانی جدید سرفیس لپ‌تاپ ۱ و ۲ را منتشر کرد

مایکروسافت بروزرسانی جدید سرفیس لپ‌تاپ ۱ و ۲ را منتشر کرد

مایکروسافت بروزرسانی جدید سرفیس لپ‌تاپ ۱ و ۲ را منتشر کردمایکروسافت بروزرسانی جدید درایور و فریمور سرفیس لپ‌تاپ ۱ و ۲ را منتشر کرد. بروزرسانی جدید مشکلات مربوط به سرفیس داک و همچنین مشکلاتی که پس از بروزرسانی ویندوز به نسخه ۱۹۰۳ و بالاتر برای Touch & Pen بوجود آمده بود را برطرف کرده است. در لیست زیر شرح کامل تغییرات در بروزرسانی جدید آمده است:
سرفیس اکستنشن ۱٫۳٫۱۳۹٫۰: نسخه ۱٫۳٫۱۳۹٫۰ برطرف شدن مشکلات Touch & Pen که بعد از بروزرسانی ویندوز به نسخه ۱۹۰۳ یا بالاتر بوجود آمده بود.سرفیس فریمور ۲٫۴۹٫۱۳۹٫۰: نسخه ۲٫۴۹٫۱۳۹٫۰ بهبود عملکرد سرفیس داک ۲ در سناریو Wake On Lan و بهبود پایداری کلی.سرفیس اکستنشن ۵٫۵٫۰٫۰: نسخه ۵٫۵٫۰٫۰ بهبود عملکرد سرفیس داک ۲ در سناریو Wake On Lan و بهبود پایداری کلی.سرفیس سیستم ۶٫۸۳٫۱۳۹٫۰: نسخه ۶٫۸۳٫۱۳۹٫۰ بهبود عملکرد سرفیس داک ۲ در زمینه احراز هویت.مایکروسافت در حال انتشار این بروزرسانی به صورت تدریجی است و همه نمی‌توانند به صورت همزمان آن را دریافت کنند. البته می‌توانید با مراجعه به بخش بروزرسانی ویندوز در منوی تنظیمات، انتشار بروزرسانی جدید را به صورت بررسی کنید.

مایکروسافت بروزرسانی جدید سرفیس لپ‌تاپ ۱ و ۲ را منتشر کرد

مایکروسافت بروزرسانی جدید درایور و فریمور سرفیس لپ‌تاپ ۱ و ۲ را منتشر کرد. بروزرسانی جدید مشکلات مربوط به سرفیس داک و همچنین مشکلاتی که پس از بروزرسانی ویندوز به نسخه ۱۹۰۳ و بالاتر برای Touch & Pen بوجود آمده بود را برطرف کرده است. در لیست زیر شرح کامل تغییرات در بروزرسانی جدید آمده است:

  • سرفیس اکستنشن ۱٫۳٫۱۳۹٫۰: نسخه ۱٫۳٫۱۳۹٫۰ برطرف شدن مشکلات Touch & Pen که بعد از بروزرسانی ویندوز به نسخه ۱۹۰۳ یا بالاتر بوجود آمده بود.
  • سرفیس فریمور ۲٫۴۹٫۱۳۹٫۰: نسخه ۲٫۴۹٫۱۳۹٫۰ بهبود عملکرد سرفیس داک ۲ در سناریو Wake On Lan و بهبود پایداری کلی.
  • سرفیس اکستنشن ۵٫۵٫۰٫۰: نسخه ۵٫۵٫۰٫۰ بهبود عملکرد سرفیس داک ۲ در سناریو Wake On Lan و بهبود پایداری کلی.
  • سرفیس سیستم ۶٫۸۳٫۱۳۹٫۰: نسخه ۶٫۸۳٫۱۳۹٫۰ بهبود عملکرد سرفیس داک ۲ در زمینه احراز هویت.

مایکروسافت در حال انتشار این بروزرسانی به صورت تدریجی است و همه نمی‌توانند به صورت همزمان آن را دریافت کنند. البته می‌توانید با مراجعه به بخش بروزرسانی ویندوز در منوی تنظیمات، انتشار بروزرسانی جدید را به صورت بررسی کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.