تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر : 63324

ماجرای عجیب مردی که ۷۵۰۰ عدد بیت کوین خود را دور ریخت

ماجرای عجیب مردی که ۷۵۰۰ عدد بیت کوین خود را دور ریخت

ماجرای عجیب مردی که ۷۵۰۰ عدد بیت کوین خود را دور ریخت یک شهروند انگلیسی در سال ۲۰۱۳ حدود ۷۵۰۰ عدد بیت کوین خود را دور ریخت و اکنون برای پیدا کردن آن به زباله‌گردی روی آورده است.
قیمت بیت ک..

ماجرای عجیب مردی که ۷۵۰۰ عدد بیت کوین خود را دور ریخت

یک شهروند انگلیسی در سال ۲۰۱۳ حدود ۷۵۰۰ عدد بیت کوین خود را دور ریخت و اکنون برای پیدا کردن آن به زباله‌گردی روی آورده است.

قیمت بیت کوین به عنوان یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتالی طی سال‌های اخیر به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرد و توانست مالکان خود را ثروتمند کند، اما یک شهروند انگلیسی در سال ۲۰۱۳ زمانی که این ارز دیجیتالی قیمت چندانی نداشت، یک هارد حاوی ۷۵۰۰ عدد بیتکوین را دور انداخت و اکنون چند سالی است که برای پیدا کردن آن به زباله‌گردی در شهر نیوپورت در ویلز انگلیس روی آورده است.

جزئیات گم کردن ۷۵۰۰ عدد بیت کوین

این شهروند انگلیسی در زمان دور انداختن بیت کوین های خود از ارزش بالای آنها مطلع نبود، اما مدتی کوتاه پس از اینکه بیت کوین های خود را دور انداخت، متوجه شد ارزش آن به ۵۰۰ هزار پوند افزاش پیدا کرده است. البته اکنون پس از ۸ سال ارزش ۷۵۰۰ عدد بیتکوین به بیش از ۳۵۷ میلیون دلار می‌رسد.

جیمز هوولز از آن زمان تا به امروز همچنان در کوه زباله‌های شهر نیوپورت به دنبال هارد خود می‌گردد. وی عنوان کرد پس از اینکه هارد خود را دور انداخت با راننده کامیون حمل زباله تماس گرفت و متوجه شد تمام زباله‌های در محلی به اندازه یک زمین فوتبال جمع‌آوری می‌شوند. از این رو پیدا کردن آن هارد همانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه است.

بین کوین

این شهروند انگلیسی با اعلام اینکه به پیدا کردن بیت کوین های خود امید چندانی ندارد، اما فرایند جستجو را متوقف نخواهد کرد؛ چراکه بر این باور است با بازیابی هارد حاوی بیتکوین ها ثروتمند خواهد شد. وی برای پیدا کردن این هارد گروهی را تشکیل داده و در صورت پیدا کردن هارد قرار است به آنها میلیون‌ها دلار جایزه دهد.

منبعiflscienceمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.