تاریخ انتشار : جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کد خبر : 60272

قیمت چری آریزو ۵ جدید مدیران خودرو اعلام شد

قیمت چری آریزو ۵ جدید مدیران خودرو اعلام شد

قیمت چری آریزو ۵ جدید مدیران خودرو اعلام شدمدیران خودرو به تازگی قیمت چری آریزو ۵ جدید را اعلام کرده است. شرایط فروش جدید این سدان تازه وارد بازار به زودی اعلام خواهد شد.
قیمت چری آریزو ۵ جدید به تازگ..

قیمت چری آریزو ۵ جدیدقیمت چری آریزو ۵ جدید مدیران خودرو اعلام شد

مدیران خودرو به تازگی قیمت چری آریزو ۵ جدید را اعلام کرده است. شرایط فروش جدید این سدان تازه وارد بازار به زودی اعلام خواهد شد.

قیمت چری آریزو ۵ جدید به تازگی از سوی شرکت مدیران خودرو اعلام شده است. فعالان بازار خودرو تا پیش از قیمت‌گذاری نهایی این خودرو تخمین می‌زدند که آریزو ۵ جدید در حدود ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شود.

قیمت چری آریزو ۵ جدید ۶۸۰ میلیون تومان اعلام شد

این پیش‌بینی تا حدودی درست از آب درآمد و مدیران خودرو قیمت نهایی چری آریزو ۵ جدید را ۶۸۰ میلیون تومان اعلام کرد. تاکنون شرایط فروش جدید این خودرو مشخص نشده، اما احتمالا به زودی شاهد این اتفاق خواهیم بود.

مدیران خودرو ۵۰ هزار دستگاه از مدل پیشین این اتومبیل را تاکنون به فروش رسانده است که با توجه به این موضوع احتمال داده می‌شود چری‌ آریزو ۵ جدید نیز بتواند سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد.

مشخصات فنی مدل جدید چری آریزو ۵

چری آریزو ۵ جدید با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو روانه بازار خواهد شد که توانی برابر با ۱۴۷ اسب بخار را به همراه ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور به تولید می‌رساند. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ‌های جلو بر عهده یک جعبه دنده سی‌وی‌تی ۹ سرعته گذاشته شده است.

نسخه پیشین چری آریزو ۵ نیز از یک جعبه دنده CVT هفت سرعته بهره می‌برد که عملکرد چندان مناسبی نداشت و کمی کند بود. به همین علت نتوانست رضایت حداکثری مشتریان و فعالان بازار را جلب کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.