تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 23168

قیمت اسنپدراگون ۸۷۵ احتمالاً خیلی بالاتر از اسنپدراگون ۸۶۵ نخواهد بود

قیمت اسنپدراگون ۸۷۵ احتمالاً خیلی بالاتر از اسنپدراگون ۸۶۵ نخواهد بود

قیمت اسنپدراگون ۸۷۵ احتمالاً خیلی بالاتر از اسنپدراگون ۸۶۵ نخواهد بوددیوید رودوک (David Ruddock) ادعا می‌کند که شایعاتی که پیرامون افزایش گسترده قیمت تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ کوالکام است، بی‌اساس است. پیش از این، منابع کره‌ای اعلام کرده بودند که قیمت اسنپدراگون ۸۷۵ ۲۵۰ دلار خواهد بود، آن افزایش بزرگی نسبت به اسنپدراگون ۸۶۵ است که ظاهراً حدود ۱۶۰ دلار قیمت دارد. قیمت ادعا شده شامل هزینه مودم X60 5G یکپارچه است، همچنین گفته می‌شود از مودم X55 موجود که با تراشه پرچمدار فعلی کوالکام جفت شده، گران‌تر است. رودوک ادعا می‌کند که این گزارش کاملا بی‌اساس است.
قیمت بالای اسنپدراگون ۸۷۵ می‌تواند مشتری‌ها را دور کندبه گفته مدیر کل پوکو، مانموهان چاندولو (Manmohan Chandolu)، اسنپدراگون ۸۵۵ با قیمتی بالاتر از نسخه قبلی خود راه‌اندازی شد و اسنپدراگون ۸۶۵ قیمت بسیار بیشتری دارد. این امر شرکت‌هایی مانند گوگل و نوکیا را درگیر معضلاتی می‌کند. در حالی که قرار است نوکیا یک گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ را ارائه دهد، ظاهراً گوگل نیز در سال جاری میلادی با یک تراشه میان‌رده برای پیکسل ۵ قبل از انتقال به سیلیکون‌های ..

قیمت اسنپدراگون ۸۷۵ احتمالاً خیلی بالاتر از اسنپدراگون ۸۶۵ نخواهد بود

دیوید رودوک (David Ruddock) ادعا می‌کند که شایعاتی که پیرامون افزایش گسترده قیمت تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ کوالکام است، بی‌اساس است. پیش از این، منابع کره‌ای اعلام کرده بودند که قیمت اسنپدراگون ۸۷۵ ۲۵۰ دلار خواهد بود، آن افزایش بزرگی نسبت به اسنپدراگون ۸۶۵ است که ظاهراً حدود ۱۶۰ دلار قیمت دارد. قیمت ادعا شده شامل هزینه مودم X60 5G یکپارچه است، همچنین گفته می‌شود از مودم X55 موجود که با تراشه پرچمدار فعلی کوالکام جفت شده، گران‌تر است. رودوک ادعا می‌کند که این گزارش کاملا بی‌اساس است.

قیمت بالای اسنپدراگون ۸۷۵ می‌تواند مشتری‌ها را دور کند

به گفته مدیر کل پوکو، مانموهان چاندولو (Manmohan Chandolu)، اسنپدراگون ۸۵۵ با قیمتی بالاتر از نسخه قبلی خود راه‌اندازی شد و اسنپدراگون ۸۶۵ قیمت بسیار بیشتری دارد. این امر شرکت‌هایی مانند گوگل و نوکیا را درگیر معضلاتی می‌کند. در حالی که قرار است نوکیا یک گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ را ارائه دهد، ظاهراً گوگل نیز در سال جاری میلادی با یک تراشه میان‌رده برای پیکسل ۵ قبل از انتقال به سیلیکون‌های داخلی ظاهر خواهد شد.

سامسونگ قبلاً تراشه‌های خاص خود را ساخته و گفته می‌شود اوپو نیز همین کار را انجام می‌دهد. اکنون، اوپو متعلق به همان شرکتی است که از وان‌پلاس و ویوو حمایت می‌کند و اگر هر یک از آنها با موفقیت SoC را توسعه دهد، کواکام می‌تواند بخش عمده‌ای از تجارت خود را از دست بدهد.

کوالکام یک نیروی مستقر است و دارای سال‌ها تخصص نیز هست و فروشندگان تلفن همراه زمان زیادی نیاز دارند تا به این سطح برسند. قیمت بالاتر تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ انگیزه بیشتری را برای مشتریان خود فراهم می‌کند تا تراشه‌های خود را بسازند و سازنده تراشه مطمئناً چنین چیزی را نمی‌خواهد.

سامسونگ قبلاً فروش تراشه‌های اگزینوس خود را به تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند آغاز کرده است و مدیاتک نیز تلاش خود را در ۵G افزایش داده است. بنابراین، حتی آن دسته از سازندگان که تصمیم به ساخت تراشه‌های خود ندارند، گزینه‌های دیگری نیز در اختیار دارند.

بنابراین، در حالی که اسنپدراگون ۸۷۵ ممکن است کمی گران‌تر از اسنپدراگون ۸۶۵ باشد، این افزایش احتمالاً کم خواهد بود. در غیر این صورت، کوالکام فقط به خودش ضرر رسانده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.