تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
کد خبر : 71468

قابلیتی که مدت‌ها منتظرش بودید سرانجام به اپلیکیشن کلاب هاوس اضافه شد

قابلیتی که مدت‌ها منتظرش بودید سرانجام به اپلیکیشن کلاب هاوس اضافه شد

قابلیتی که مدت‌ها منتظرش بودید سرانجام به اپلیکیشن کلاب هاوس اضافه شدسرانجام یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که کاربران اپلیکیشن کلاب هاوس – Clubhouse منتظرش بودند به این برنامه چت صوتی اضافه شد.
سرانجام ..

قابلیتی که مدت‌ها منتظرش بودید سرانجام به اپلیکیشن کلاب هاوس اضافه شد

سرانجام یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که کاربران اپلیکیشن کلاب هاوس – Clubhouse منتظرش بودند به این برنامه چت صوتی اضافه شد.

سرانجام کلاب هاوس یکی از قابلیت‌هایی که مدت‌ها بود کاربران منتظرش بودند را به نسخه آی او اسی و اندرویدی اپلیکیشن خود اضافه کرد. بله، درست حدس زدید، این اپلیکیشن چت صوتی حالا می‌تواند از حالت تیره پشتیبانی کند. وب‌سایت ۹to5Mac گزارش می‌دهد که سرانجام پس از مدت زمانی طولانی اکنون کاربران اپلیکیشن Clubhouse می‌توانند از حالت تیره روی موبایل بهره ببرند؛ اگرچه این قابلیت هنوز در اختیار عموم کاربران قرار نگرفته و به نظر می‌رسد برای تجربه کردن آن فعلاً باید منتظر بمانید.

حالت تیره در نسخه iOS و اندروید اپلیکیشن کلاب هاوس

کلاب هاوس در یک پست وبلاگی حالت تیره را به عنوان قابلیتی که کاربران مدت‌ها بود منتظرش بودند «حالتی که نه تنها به آن نیاز دارید، بلکه لیاقتش را دارید» توصیف کرده است. فراتر از آن، تیم توسعه دهنده حتی تصاویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد اگر این قابلیت در اختیار عموم قرار بگیرد، چگونه خواهد بود و چطور کار می‌کند.

حالت تیره اپلیکیشن کلاب هاوس

تم تیره در Clubhouse درست مثل هر اپلیکیشن دیگری کار می‌کند که از این حالت پشتیبانی می‌کند. این قابلیت به صورت یک بروزرسانی سیستمی اکنون منتشر شده است؛ بنابراین احتمال دارد شما با کمی تأخیر آن را دریافت کنید. تیم توسعه دهنده این اپلیکیشن به جای طراحی رابط کاربری تماماً مشکی، از طیفی از رنگ‌های تیره مثل خاکستری با متن‌های روشن در این رابط کاربری استفاده کرده است. این ترکیب رنگی می‌تواند باعث استفاده بهتر از اپلیکیشن در شب شود.

همانطور که احتمالاً حدس می‌زدید، حالت تیره باید از طریق تنظیمات گوشی شما فعال شود؛ بنابراین می‌توانید در تمام طول روز هم از این حالت روی اپلیکیشن Clubhouse استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت حتماً باید آخرین نسخه اپلیکیشن را نصب کرده باشید. اگر بعد از بروزرسانی و فعال کردن حالت تیره گوشی، این قابلیت را در اپلیکیشن چت صوتی کلاب هاوس ندیدید، احتمالاً طی روزهای آینده شاهد اعمال شدن آن خواهید بود.

چه قابلیت‌های دیگری به Clubhouse اضافه می‌شود؟

همانطور که در خبرهای قبلی خوانده‌اید، به زودی یک بازی مبتنی بر چت به کلاب هاوس اضافه خواهد شد. البته این قابلیت در دست آزمایش است و مشخص نیست چه زمانی در اختیار عموم قرار بگیرد. این بازی که “Wild Cards” نام دارد، شامل مجموعه ای از سوالات برای شروع یک گفتگو بین شما و دوستانتان است.

اما یک خبر جذاب مخصوص کاربران خجالتی که تمایلی به چت صوتی ندارند، احتمال اضافه شدن قابلیت چت متنی به این اپلیکیشن است. این قابلیت جدید به شما اجازه می‌دهد با متن، بتوانید پاسخ چت‌های صوتی را بدهید. مدیران اتاق‌های چت نیز این قابلیت را دارند که چت‌ها را حذف کنند.

منبع :phonearenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.