تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۰۹
کد خبر : 62505

فناوری جدید کمپانی تکنو کیفیت عکاسی با موبایل را متحول می‌کند

فناوری جدید کمپانی تکنو کیفیت عکاسی با موبایل را متحول می‌کند

فناوری جدید کمپانی تکنو کیفیت عکاسی با موبایل را متحول می‌کندکمپانی چینی تکنو از جدیدترین نوآوری‌ها و دستاورد‌هایش در فناوری تصویر برداری پرده برداشت. فناوری جدید تکنو کیفیت عکاسی با موبایل را وارد مر..

فناوری جدید کمپانی تکنو کیفیت عکاسی با موبایل را متحول می‌کند

کمپانی چینی تکنو از جدیدترین نوآوری‌ها و دستاورد‌هایش در فناوری تصویر برداری پرده برداشت. فناوری جدید تکنو کیفیت عکاسی با موبایل را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد.

وبینار ترند‌های جهانی دوربین موبایل ۲۰۲۲ به میزبانی شرکت پژوهشی Counterpoint برگزار شد و در طول آن از فناوری جدید تکنو پرده‌برداری شد.

تکنو علاوه بر پیشرفت‌های حاصل شده در عکاسی از پوست‌های با رنگ تیره که بازار‌های آفریقا، هند و سایر مناطق را هدف قرار گرفته‌اند، در مورد جدیدترین دستاورد‌های خود در رابطه با حساسیت به نور، لرزشگیر تصویر و ویدیو، بزرگنمایی، فناوری‌های RGBW و G+P، سنسور شیفت و لنز‌های تلسکوپی نیز صحبت کرد.

انقلاب در عکاسی با فناوری جدید تکنو

فناوری جدید تکنو

تکنو همچنین اعلام کرد که برخی از این فناوری‌های جدید در محصولات ۲۰۲۲ این شرکت حضور خواهند داشت. به گفته Tecno، این فناوری‌ها توانایی‌های‌ تصویر برداری گوشی های هوشمند را متحول خواهند کرد و به کاربران آماتور اجازه‌ می‌دهند عکس‌ها و ویدیو‌های استودیویی ثبت کنند.

اما فناوری جدید تکنو چیست؟ به گفته مدیر ارشد بخش فناوری تصویربرداری تکنو، این شرکت نوعی الگوریتم رندرینگ زیر پیکسل RGBW خاص توسعه داده است که می‌تواند نور دریافتی توسط حسگر CMOS را تا ۶۰ درصد افزایش دهد. وی همچنین گفت میزان نور دریافتی به خاطر فناوری G+P (شیشه + پلاستیک)‌ تا ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت تا در نهایت کاربران کیفیت فوق‌العاده‌ای را در هنگام تصویر برداری در شرایط نوری کم تجربه کنند.

تکنو همچنین قصد دارد فناوری سنسور شیفت خود را در سال ۲۰۲۲ عرضه کند تا به اولین گوشی‌ساز اندرویدی با این تکنولوژی تبدیل شود. سنسور شیفت یک تکنولوژی لرزشگیر تصویر است که به جای حرکت لنز از حرکت حسگر برای جبران لرزش‌های ایجاد شده استفاده می‌کند.

فناوری جدید تکنو / سامسونگ

در این وبینار سامسونگ و دگزومارک نیز شرکت کرده‌اند. مدیر بخش تحقیق و توسعه شرکت کره‌ای گفت با فناوری‌های جدید این شرکت، گوشی های هوشمند به جایگاهی نزدیک شده‌اند که حتی می‌توانند کیفیتی در حد دوربین‌های DSLR را ارائه دهند.

همچنین در حسگر‌های ایزوسل سرعت در اولویت قرار گرفته است تا فوکوس خودکار سریع‌تر شود. سامسونگ به دنبال راه حلی برای برآمدگی رو به افزایش دوربین نیز هست.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.