تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۳۲
کد خبر : 69676

فرصت های تحول دیجیتال برای استارتاپ‌ها در پنل تخصصی مرکز نوآوری ایرانسل بررسی شد

فرصت های تحول دیجیتال برای استارتاپ‌ها در پنل تخصصی مرکز نوآوری ایرانسل بررسی شد

فرصت های تحول دیجیتال برای استارتاپ‌ها در پنل تخصصی مرکز نوآوری ایرانسل بررسی شدپنل تخصصی ایرانسل تک تاک (Irancell Tech Talk) با موضوع بررسی فرصت های تحول دیجیتال برای استارتاپ‌ها توسط مرکز نوآوری ایر..

فرصت های تحول دیجیتال برای استارتاپ‌ها در پنل تخصصی مرکز نوآوری ایرانسل بررسی شد

پنل تخصصی ایرانسل تک تاک (Irancell Tech Talk) با موضوع بررسی فرصت های تحول دیجیتال برای استارتاپ‌ها توسط مرکز نوآوری ایرانسل برگزار شد.

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد اولین پنل تخصصی ایرانسل تک تاک با موضوع «تحول دیجیتال و فرصت‌های آن برای استارتاپ‌ها» توسط مرکز نوآوری ایرانسل برگزار شد. در این پنل تخصصی که از ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد، کارشناسان و متخصصان این حوزه از جمله معاون استراتژی گروه اسنپ حضور داشتند. این رویداد به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل پخش شد.

در پنل تخصصی ایرانسل تک تاک چه گذشت؟

معاون استراتژی اسنپ در این پنل تخصصی به مسائلی مانند سرمایه‌گذاری اسنپ ونچرز روی استارتاپ‌های مرحله‌ی بذری و پیش‌بذری تا میزان ۱ میلیارد تومان و همچنین علاقه‌مندی مجموعه اسنپ ونچرز به سرمایه‌گذاری مشترک روی استارتاپ‌های مرحله اولیه با همکاری ایرانسل اشاره کرد. به همین منظور قرار است فراخوان‌هایی برای جذب تیم‌های استارتاپی حوزه‌های فناورانه‌ی مرتبط با محورهای تحول دیجیتال از جمله هوش مصنوعی، کلان داده، اینترنت اشیا، امنیت سایبری و خوردوهای متصل در سال آینده منتشر شود.

مرکز نوآوری ایرانسل

در پنل تخصصی ایرانسل تک تاک با موضوع بررسی فرصت های تحول دیجیتال برای استارتاپ‌ها، کارشناسان و متخصصان درباره مدل‌های مختلف تحول دیجیتال و زیست‌بوم دیجیتال شرکت‌های فناوری‌محور خارجی بحث و بررسی کردند و در ادامه، زیست‌بوم دیجیتال ایرانسل در لایه‌های مختلف تشریح شد و شاهد اعلام فرصت‌های توسعه‌ی بازار برای استارتاپ‌ها با همکاری مرکز نوآوری ایرانسل بودیم.

در همین راستا، مرکز نوآوری ایرانسل به منظور مشارکت در پنل‌های آتی ایرانسل Tech Talk از بازیگران بزرگ زیست‌بوم استارتاپی و استارتاپ‌های خوش‌نام حوزه فناوری دعوت به عمل آورد. علاقه‌مندان قادر خواهند بود موضوع‌های پیشنهادی‌شان را با عنوان ایرانسل تک تاک به نشانی ilabs@mtnirancell.ir بفرستند.

آشنایی با اهداف و ماموریت‌های مرکز نوآوری ایرانس

ایرانسل به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با راه‌اندازی مرکز نوآوری ایرانسل که در قالب مجموعه ایرانسل لبز (Irancell Labs) تاسیس شده، به دنبال شناسایی استارتاپ‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری به منظور همکاری‌های مشترک در زمینه‌هایی مانند شتاب‌دهی، سرمایه‌گذاری و توسعه بازار بوده است. ایرانسل تک تاک (Irancell Tech Talk) نیز سلسله پنل‌های تخصصی در حوزه تکنولوژی است که مرکز نوآوری ایرانسل با حضور کارشناسان، متخصصان و صاحبان صنایع بزرگ و با هدف اشتراک گذاشتن فرصت‌های توسعه بازار برای استارتاپ‌ها برگزار می‌کند.

ایرانسل، مجموعه ایرانسل لبز را در سال ۱۳۹۸ برای تعمیق ارتباط این اپراتور با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور تاسیس کرده است. از جمله ماموریت‌های این مجموعه می‌توان به انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب و کارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور مانند دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور با هدف تامین نیازمندی‌های بازار ICT اشاره کرد.

این مجموعه قصد دارد در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشگام بوده و به جایگاه بهترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه دست پیدا کند. از جمله بخش‌های اصلی مجموعه ایرانسل لبز باید بخش‌های تحقیق و توسعه، مرکز نوآوری ایرانسل و آکادمی ایرانسل را نام برد.

ایرانسل که اولین ارائه دهنده خدمات ۵G در ایران و رکورددار سرعت اینترنت در کشورمان است، با راه‌اندازی مجموعه ایرانسل لبز می‌خواهد در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال قدم بردارد و با استفاده از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، ارزش‌هایی را خلق کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.