تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 63918

عکس و مشخصات فنی شیائومی ۱۲ پرو قبل از رونمایی لو رفت

عکس و مشخصات فنی شیائومی ۱۲ پرو قبل از رونمایی لو رفت

عکس و مشخصات فنی شیائومی ۱۲ پرو قبل از رونمایی لو رفت تصاویر و مشخصات فنی شیائومی ۱۲ پرو – Xiaomi 12 Pro روی صفحه سفارش این گوشی پدیدار شد. صفحه مذکور، دیگر قابل دسترس نیست؛ اما چند اسکرین‌..

عکس و مشخصات فنی شیائومی ۱۲ پرو قبل از رونمایی لو رفت

تصاویر و مشخصات فنی شیائومی ۱۲ پرو – Xiaomi 12 Pro روی صفحه سفارش این گوشی پدیدار شد. صفحه مذکور، دیگر قابل دسترس نیست؛ اما چند اسکرین‌شات از آن باقی مانده است.

تصاویر لو رفته شیائومی ۱۲ پرو، گوشی را در رنگ‌های مشکی، صورتی، سبز و آبی نشان می‌دهند. ظاهر دستگاه، مشابه مدل معمولی است؛ ولی سنسورهای دوربین و کلیدهای فیزیکی بزرگ‌تری دارد. مشخصات فنی شیائومی ۱۲ پرو هم قابل توجه است.

مشخصات فنی شیائومی 12 پرو
مشخصات فنی شیائومی 12 پرو
مشخصات فنی شیائومی 12 پرو
مشخصات فنی شیائومی 12 پرو

مشخصات فنی شیائومی ۱۲ پرو

در حالی که شیائومی ۱۲ با صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی توصیف شده؛ پنل AMOLED LTPO مدل پرو ۶.۷۳ اینچی است؛ آن هم ساخت شرکت سامسونگ!

این صفحه نمایش از رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (۲K) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی punch-hole آن هم ۳۲ مگاپیکسلی است.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/1.9 در پنل عقب، به سنسور ۱/۱.۲۸ اینچ IMX707 سونی تجهیز شده که یک دوربین تله‌فوتو و یک دوربین فوق عریض با میدان دید ۱۱۵ درجه نیز آن را همراهی می‌کنند.

تراشه گوشی، اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نام دارد که با رم LPPDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 حمایت می‌شود. تامین انرژی دستگاه را یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برعهده خواهد داشت؛ با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات، شارژ وایرلس ۵۰ وات و شارژ وایرلس معکوس ۱۰ وات!

از دیگر مشخصات شیائومی ۱۲ پرو باید به سیستم عامل اندروید ۱۲ با MIUI 13، سیستم کنترل حرارت بخار-مایع و چیپ Surge P1 برای مدیریت انرژی اشاره کنیم.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.