تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۵۰
کد خبر : 68019

ظاهرا اپل جرات ساخت آیفون تاشو را ندارد!

ظاهرا اپل جرات ساخت آیفون تاشو را ندارد!

ظاهرا اپل جرات ساخت آیفون تاشو را ندارد!آخرین اخبار منتشر شده نشان می‌دهند شرکت اپل همچنان قصد تولید یک گوشی آیفون با نمایشگر تاشو را ندارد و احتمالا برای دیدن چنین دستگاهی، باید چند سال دیگر هم منتظر..

ظاهرا اپل جرات ساخت آیفون تاشو را ندارد!

آخرین اخبار منتشر شده نشان می‌دهند شرکت اپل همچنان قصد تولید یک گوشی آیفون با نمایشگر تاشو را ندارد و احتمالا برای دیدن چنین دستگاهی، باید چند سال دیگر هم منتظر بمانیم.

هیچ کس نمی‌تواند این واقعیت را کتمان کند که اپل، این روزها در حال پارو کردن پول است و کمتر شرکتی می‌تواند درآمدی به اندازه این شرکت کوپرتینویی داشته باشد. با این حال اپل، چندین سال است از آن شرکت خلاق و نوآور که می‌شناختیم فاصله گرفته و حالا به شدت محافظه‌کار شده است. طراحی گوشی‌های آیفون مدت‌ها است تکراری شده است. تکنولوژی‌هایی که در پرچم‌دارهای سال‌های قبل اندرویدی وجود داشتند هم با تاخیر به آیفون‌های اپل می‌آیند.

اپل فعلا برنامه‌ای برای معرفی آیفون تاشو ندارد

مدتی است اخباری درباره ورود اپل به بازار گوشی‌های تاشو شنیده می‌شود. سامسونگ که یکی از بزرگ‌ترین رقبای اپل است مهم‌ترین تولیدکننده گوشی‌هایی با نمایشگر تاشو است. با توجه به شرایط فعلی بازار، ظاهرا تنها اپل می‌تواند جایگاه کره‌ای‌ها را متزلزل کند. با این حال به تازگی اخباری شنیده می‌شود که نشان می‌دهد اپل، جرات ساخت آیفون تاشو را ندارد. پس طرفداران این شرکت، باید همچنان منتظر معرفی گوشی آیفون تاشو بمانند.

آیفون تاشو اپل

این روزها تقریبا تمام غول‌های دنیای گوشی‌های هوشمند، گوشی های تاشو خود را معرفی کرده‌اند. حتی برخی شرکت‌ها مانند سامسونگ، بیش از یک نسل از این گوشی‌ها را معرفی و روانه بازار کردند. با وجود تمام گزارش‌هایی که اعلام می‌کردند اپل به زودی آیفون تاشو خود را معرفی خواهد کرد، گزارش‌های تازه نشان می‌دهند معرفی آیفون تاشو حداقل تا سال ۲۰۲۵ میلادی به تعویق افتاده است.

آیفون تاشو

بازار گوشی‌های تاشو هنوز بسیار جوان است و محصولات زیادی در این بازار، محکوم به شکست هستند. اپل اگر می‌خواست از این رقابت جا نماند، باید حداقل امسال اولین گوشی آیفون تاشو خود را معرفی می‌کرد. اما ظاهرا این شرکت، هنوز به سودده بودن بازار گوشی‌های تاشو اطمینان کامل ندارد. بهتر است به یاد داشته باشید این شرکت، حتی از فروش آیفون‌های مینی (که در مقایسه با رقبا فروش قابل قبولی داشتند) راضی نبود و گفته می‌شود شرکت Apple ، دیگر آیفون مینی تولید نخواهد کرد.

منتظر مک بوک با نمایشگر تاشو باشید

شاید این خبر به کام طرفداران اپل خوش نیاید. اما باید گفت کوپرتینونشین‌ها، پیش از معرفی آیفون تاشو، محصولاتی دیگر با نمایشگر تاشو توسعه خواهد داد. ظاهرا در حال حاضر اپل، مشغول طراحی و توسعه اولین مک بوک تمام صفحه با نمایشگری تاشو است که می‌تواند یکی از جذاب‌ترین محصولات دنیای فناوری باشد. گفته می‌شود مک بوک تمام صفحه تاشو اپل، به نمایشگری ۲۰ اینچی مجهز خواهد بود. هنوز تولید این محصول آغاز نشده اما اپل در حال تحقیق درباره آن است.

اولین آیفون منعطف تاشو

همان طور که گفتیم، اپل این روزها به شدت محافظه‌کار است و علاقه‌ای به امتحان کردن تکنولوژی‌های تازه ندارد. مک بوک با نمایشگر یک پارچه تاشو نیز هنوز در حال توسعه و طراحی است و اپل تا زمانی که از موفقیت کامل این محصول مطمئن نشود، سراغ معرفی آن نخواهد رفت. گزارش‌های منتشر شده، زمان معرفی این محصول را سال‌های ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ میلادی می‌دانند. البته معرفی این محصول در صورتی اتفاق می‌افتد که بازار گوشی‌ها و محصولاتی با نمایشگر تاشو، رونق بیشتری در مقایسه با این روزها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد آیفون تاشو اپل‌؛ امکانات، قیمت و تاریخ عرضه

در هر حال این طور که فعلا به نظر می‌رسد، به این زودی‌ها شاهد معرفی آیفون تاشو و حتی محصولی با صفحه نمایش تاشو از اپل نخواهیم بود. با این وجود هنوز هم باید منتظر معرفی محصولات جذابی توسط اپل باشیم. سری آیفون ۱۴، تراشه قدرتمند ام ۲ و مک بوک‌های مجهز به این تراشه، مک بوک پرو ۲۷ اینچی با تراشه ام ۱ پرو یا ام ۱ مکس، مک مینی جدید و … جزو محصولاتی هستند که اپل تا سال آینده میلادی معرفی خواهد کرد.

منبع :Gizmo Chinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.