تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
کد خبر : 72741

طی ۱۰ سال آینده، یک میلیارد نفر وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند

طی ۱۰ سال آینده، یک میلیارد نفر وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند

طی ۱۰ سال آینده، یک میلیارد نفر وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌شوندبه اعتقاد برخی از تحلیلگران، طی یک دهه آینده حدود یک میلیارد کاربر به بازار ارزهای دیجیتال ملحق می شوند. جزئیات را در ادامه بخوانید.
با..

طی ۱۰ سال آینده، یک میلیارد نفر وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند

به اعتقاد برخی از تحلیلگران، طی یک دهه آینده حدود یک میلیارد کاربر به بازار ارزهای دیجیتال ملحق می شوند. جزئیات را در ادامه بخوانید.

بازار ارزهای دیجیتال طی چند سال اخیر با حجم انبوهی از کاربر رو به رو بوده و روز به روز بر تعداد آنها نیز افزوده می‌شود. بسیاری از کسانی که وارد این بازار پر ریسک می‌شوند، متاسفانه از خطرات آن برای سرمایه‌شان خبر ندارند و به توصیه دوستان و آشنایان وارد معامله خواهند شد.

بازار ارزهای دیجیتال میزبان یک میلیارد کاربر جدید خواهد بود

به تازگی مدیرعامل شرکت کوین بیس گلوبال پیش بینی کرده تا ده سال آینده حدود یک میلیارد کاربر جدید به بازار کریپتوکارنسی‌ها ملحق می‌شوند. در حال حاضر میزان افرادی که در این بازار حضور دارند و یا به نحوی از آن استفاده می‌کنند به ۲۰۰ میلیون کاربر می‌رسد.

بازار ارزهای دیجیتال

به گفته آقای برایان آرمسترانگ در کنفرانس میلکن اینستیتو، حدس و گمان ایشان این است که تا یک دهه آینده و یا دو دهه آتی شاهد این مسئله خواهیم بود که بخش قابل ملاحظه‌ای از تولید ناخالص داخلی در اقتصاد کربپتو و رمز ارز اتفاق بیفتد. گفته‌های آرمسترانگ و دیگر تحلیلگران در حالی است که هم اکنون این بازار در وضعیت چندان سلامتی به سر نمی‌برد.

پادشاه ارزهای دیجیتال، بیت کوین پس از اینکه در نوامبر به سطح ۶۹ هزار دلاری خود رسید، سقوط آزادی شدید را تا قیمت ۳۶ هزار دلار و پایین تر تجربه کرد و هم اکنون نیز در نوسان است. در واقع از ابتدای سال میلادی جدید تا به امروز بیت کوین حدود ۱۷ درصد رشد نزولی داشته که نشان می‌دهد اوضاع تا چه حد وخیم است.

گر چه صدای منتقدان بازار کریپتوها بلندتر شده و به فریاد شباهت دارد تا نقد و نظر اما افرادی خوشبین مانند آرمسترانگ معتقدند که اوضاع به زودی رو به راه خواهد شد. آقای آرمسترانگ در خصوص این موضوع با کتی وود، مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری ARK هم عقیده است و این دو از متحدان هم به شمار می‌روند.

بیت کوین

کتی وود تا حدی خوشبین است که روی فاینانس غیرمتمرکز نیز حساب باز می‌کند. لازم به ذکر است که روی فاینانس غیرمتمرکز نظارت کمتری وجود دارد و در آن افراد می‌توانند بدون دخالت واسطه‌هایی مانند بانک‌ها به تجارت، وام دهی و استقراض بپردازند. به گفته وود در این کفرانس:

در زمینه سایت‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و نسل بعد اینترنت، شاهد این هستیم که شرکت‌های مالی زیادی استعدادها را به کریپتو می‌بازند. بنابراین آنها باید دی فای را جدی بگیرند یا تهی خواهند شد. ابهام رگولاتوری در آمریکا مانع توسعه کریپتو می‌شود. شفافیت رگولاتوری در زمینه کریپتو نسبت به اینترنت بسیار آهسته تر صورت می‌گیرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.