تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
کد خبر : 61866

شیائومی میکس ۵ پرو، اولین تصویر و زمان رونمایی لو رفت

شیائومی میکس ۵ پرو، اولین تصویر و زمان رونمایی لو رفت

شیائومی میکس ۵ پرو، اولین تصویر و زمان رونمایی لو رفتمدت زیادی از معرفی شیائومی می میکس ۴ نگذشته است؛ اما از همین حالا باید چشم به راه MIX 5 باشیم. ظاهرا شیائومی میکس ۵ پرو هم آن‌ را همراهی خواهد کرد…

شیائومی میکس ۵ پرو، اولین تصویر و زمان رونمایی لو رفت

مدت زیادی از معرفی شیائومی می میکس ۴ نگذشته است؛ اما از همین حالا باید چشم به راه MIX 5 باشیم. ظاهرا شیائومی میکس ۵ پرو هم آن‌ را همراهی خواهد کرد.

به تازگی دو گوشی شیائومی با شماره مدل ۲۲۰۲۱۲۱C و ۲۲۰۲۱۲۱AC رجیستر شدند. بر اساس تصویر لو رفته زیر، روی اسناد ارائه شده نام برند MIX دیده می‌شود؛ این یعنی احتمالا با شیائومی میکس ۵ و شیائومی میکس ۵ پرو روبه‌رو هستیم.

گفته می‌شود واحد تحقیق و توسعه شیائومی، دو اسم رمز Thor و Loki را برای این گوشی‌ها انتخاب کرده است. حتما می‌دانید که شیائومی میکس ۴ اسم رمز Odin داشت و طبق افسانه‌های یونانی، ثور و لوکی پسران اودین بودند. پس تا اینجا همه‌چیز با هم جور در می‌آید.

شیائومی میکس 5 پرو

کدهای MIUI نیز نشان داده‌اند که هر دو گوشی مبتنی بر SM8450 هستند؛ یعنی تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen1 که هنوز بیرون نیامده است. اما هیجان‌انگیزتر از همه، زمان عرضه شیائومی میکس ۵ و مدل پرو است که باید مارچ ۲۰۲۲ باشد (اسفند یا اوایل فروردین).

البته اعضای خانواده شیائومی ۱۲ هم در راه هستند و معرفی دو سری گوشی پرچمدار در فاصله‌ای کوتاه، بیانگر اطمینان شیائومی به زنجیره تامین است.

هنوز درباره مشخصات فنی سری MIX 5 اطلاعات دقیق موجود نیست؛ ولی شایعات از ارتقای دوربین زیر صفحه‌ای و قسمت پوشاننده‌ی آن خبر می‌دهند. در حالت عادی، کیفیت مناسب عکس‌های گرفته شده با دوربین زیر نمایشگر، به قیمت کاهش کیفیت تصویر صفحه‌نمایش تمام می‌شود؛ ولی شاید تا آن موقع، این نقص را رفع کنند.

از طرفی، انتظار می‌رود از سال آینده میلادی، تولید انبوه گوشی‌های سازگار با شارژ سریع ۲۰۰ وات آغاز شود. شیائومی میکس ۵ هم یکی از مدعیان حضور در این لیست است.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.