تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
کد خبر : 58240

شیائومی ردمی نوت ۱۰ لایت با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۷۲۰G معرفی شد

شیائومی ردمی نوت ۱۰ لایت با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۷۲۰G معرفی شد

شیائومی ردمی نوت ۱۰ لایت با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۷۲۰G معرفی شدشیائومی ردمی نوت ۱۰ لایت رونمایی شد. Redmi Note 10 Lite به حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است و توان پردازشی خود را از اسنپدر..

شیائومی ردمی نوت 10 لایتشیائومی ردمی نوت ۱۰ لایت با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۷۲۰G معرفی شد

شیائومی ردمی نوت ۱۰ لایت رونمایی شد. Redmi Note 10 Lite به حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است و توان پردازشی خود را از اسنپدراگون ۷۲۰G می‌گیرد.

سری شیائومی ردمی نوت ۱۰ از ۸ دستگاه مختلف تشکیل شده است و امروز نیز شاهد اضافه شدن عضو جدیدی به آن هستیم. شیائومی ردمی نوت ۱۰ لایت امروز در هند معرفی شد و همانطور که برای بسیاری از گوشی‌های میان رده این شرکت رخ می‌دهد،‌ ما تنها با یک گوشی آشنا (ردمی نوت ۹ پرو) با نامی جدید مواجه هستیم.

شیائومی ردمی نوت 10 لایت

تنها تفاوت بین این دو مدل به عرضه Redmi Note 10 Lite در دو رنگ جدید آبی شفق قطبی و طلایی مربوط می‌شود. این یعنی ردمی نوت ۱۰ لایت به تراشه اسنپدراگون ۷۲۰G مجهز شده است و با خود ۴ یا ۶ گیگ رم را به ارمغان می‌آورد. همچنین کاربران می‌توانند از بین گزینه‌های با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی یکی را انتخاب کنند.

در بخش تصویر برداری نیز شاهد حضور حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم. از دیگر قابلیت‌های مهم این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۲۰ میلی آمپری، شارژ سریع ۱۸ وات، رابط کاربری MIUI 12 و یک شیار سه‌گانه برای کارت حافظه microSD و دو سیم کارت nano اشاره کرد.

شیائومی ردمی نوت 10 لایت
شیائومی ردمی نوت 10 لایت
شیائومی ردمی نوت 10 لایت
شیائومی ردمی نوت 10 لایت

کاربران می‌توانند از ۲ مهر ماه با پرداخت ۱۹۰ دلار مدل پایه این گوشی را تهیه کنند. مدل مجهز به ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم ۲۱۵ دلار قیمت خواهد داشت. در نهایت اگر می خواهید شیائومی ردمی نوت ۱۰ لایت را با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار داشته باشید، باید ۲۱۵ دلار پرداخت کنید.

منبع :GSMArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.